Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

Firstandhappy skrev 2008-09-03 13:50:37 följande:
    Nä nu är det dags att köra min lilla skit hem till mormor o sen ska jag åka o jobba..Jennyopatrik, var det du som hade spegeln??
    nej sorry, skorpan08 va det ju...
  • Firstandhappy
    Skorpan08 skrev 2008-09-03 13:52:31 följande:
    Nej, det är jag som har spegeln. Ska precis gå ut och fota den. Elin har precis somnat.
    ah kalas, då kan jag nästan vänta en syund...
  • Firstandhappy
    Mammatill4a skrev 2008-09-03 14:59:50 följande:
    Så nu är barnen hämtade från dagis och fick sig e 1 timmes frisk luft ute innan vi gick in, stackars alma ramlade av gungan , men så går de när man är lite och tror man är störst i hela värden och kan allt, men ALLT gick bra och hon lekte igen efter 2 min med tutte och filt ,fasiken hjälp mig, vad ska man hitta på för mat till gubben kommer hem då, suck vad trött jag blir på all mat man ska göra och har noll fantasi...Gubben ,garanterat liam och alma ska på speedway ikväll så jag blir la hemma sj med olvia då ska de gosas järnet med henne ..för då är de ingen som ser som hon brukar säga hihi
    gud va skönt, här blir det tvärtom, mannen får va hemma med unge o jag åker o jobbar
  • Firstandhappy
    Mammatill4a skrev 2008-09-03 15:14:38 följande:
    japp, hehe ja men de kan ju vara skönt för dem båda med som sagt, snygg ny pressbild du lagt ut, såg nåt blont istället för svartvit
    ja bara synd att verklighet o bild inte e samma, hahahaha, tur att det kan bli någon bra bild när man fixar till sig, mycket smink o dåligt ljus då jädrans blir det bra vettu.. hehehhe.
    jo men det e ju jag fast jag e mörk nu istället, men men. ja detblir nog jätteskönt för dom att få lite fader/son tid tillsammans, wille är oftast på strålande humör sent på kvällarna, riktigt lycklig och busig..
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-03 15:48:43 följande:
    Angående vårdnadsbidraget så säger alla som jag vet om som sökt det, att man inte får jobba samtidigt. Det är ju lixom det som är själva grejen att man ska vara hemma med barnen för att man ska "slippa" jobba o barnen ska slippa dagis.
    ja det verkar vara väldigt olika det där, tycker ju att det borde vara så men som det står i reglerna som linköping skrivigt så får tydligen föräldrarna förvärvsarbeta.
  • Firstandhappy

jag vill festa.... fast jobbar förvisso alla helger, fast inte hela helgen alla dagar..

• Firstandhappy

nä dags att fortsätta jobba... eller nja dricka kaffe o kolla på idol!!

• Firstandhappy

nej nej nej, jag jobbar lördag 27'e, vill med ut o festa juuuuhhh

• Firstandhappy

fredagen den 26'e??
    nej men det är klart att kan alla andra då så är det klart att ni ska ha festen då, jag får försöka följa med en annan gång..

Svar på tråden VI från Linköping