VI från Linköping
vi får helt enkelt ta 2 utekvällar...
vi får helt enkelt ta 2 utekvällar...
nhaaa, satt med wille i knät här vid datorn o han satt och tittade på något på golvet, tyckte att satan va tung han blev, ja då hade han somnat hängandes över min arm.
bara att lägga honom i sängen o han låg o log... åhh mitt kalla lilla mammahjärta brister..
kan kanske kan pussla med mitt schema o kolla om jag kan jobba dag den dagen istället så kanske jag kan följa med ut, förlorar förvisso en del pengar men det kan det va värt..
låter alldeles kanoners tycker jag, ska kolla som sagt om jag kan byta pass men då kanske jag kommer lite senare än alla andra eftersom jag slutar 17.30 o måste hem till mjölby innan o fixa lite o sen tillbaka till linköping..
japps tycker det blir skitbra, då har jag ett tag på mig med att prata med mina kollegor o se om någon kan byta med mig, brukar vara lättare om man är ute i god tid...
kollade lite snabbt o jag har 2 öppningar på problemet så jag kan till nästan 100% säga att jag är ledig den kvällen o kan följa med..
Thohhooo party den 27'e hemma hos Fru T..
nehej ni mina små grodyngel, dags att väcka sonen o packa ner honom i bilen, dags att åka o jobba igen!! tjo va kul det är att vara ledig 7 timmar..