Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

vi får helt enkelt ta 2 utekvällar...

• Firstandhappy

nhaaa, satt med wille i knät här vid datorn o han satt och tittade på något på golvet, tyckte att satan va tung han blev, ja då hade han somnat hängandes över min arm.
    bara att lägga honom i sängen o han låg o log... åhh mitt kalla lilla mammahjärta brister..

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-04 12:54:47 följande:
    Jo, det går ju oxå, men skulle ju vara kul om du kunde hänga på ju..Jag är sån som försöker se till så att alla som vill ska få följa med o inte bara bestämmer ett datum o skiter i de andra.
    uppskattar det massor o tackar, men tyvär vet jag att mitt schema ofta ställer till problem för andra o vill inte att ni ska behöva vänta till dec innan ni kan gå ut..

Jag kan den 20'e men då firar som sagt jag o mannen 2 år, fast vi funderar ju på om vi skulle ut o äta o då kanske jag kan möta upp er en sväng o ta en öl eller så.. fast då måste jag förvisso fixa chaufför hem.
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-04 13:10:13 följande:
    20:e är en jämn vecka så då kan nog inte Fru T kom jag på.
    ha ha ha hur vi än gör så blir det fel, men gör så att ni bestämmer en dag o kan jag inte så får jag hänga med en annan gång, blir kanske lättare sen med när vi flyttat in, då kan vi förparta hos mig med om det skulle va så...
  • Firstandhappy

kan kanske kan pussla med mitt schema o kolla om jag kan jobba dag den dagen istället så kanske jag kan följa med ut, förlorar förvisso en del pengar men det kan det va värt..

• Firstandhappy

låter alldeles kanoners tycker jag, ska kolla som sagt om jag kan byta pass men då kanske jag kommer lite senare än alla andra eftersom jag slutar 17.30 o måste hem till mjölby innan o fixa lite o sen tillbaka till linköping..

• Firstandhappy

japps tycker det blir skitbra, då har jag ett tag på mig med att prata med mina kollegor o se om någon kan byta med mig, brukar vara lättare om man är ute i god tid...

• Firstandhappy

kollade lite snabbt o jag har 2 öppningar på problemet så jag kan till nästan 100% säga att jag är ledig den kvällen o kan följa med..

• Firstandhappy

Thohhooo party den 27'e hemma hos Fru T..

• Firstandhappy

nehej ni mina små grodyngel, dags att väcka sonen o packa ner honom i bilen, dags att åka o jobba igen!! tjo va kul det är att vara ledig 7 timmar..

Svar på tråden VI från Linköping