Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

får man ha en blinkande skylt på rumpan där det står "Varning för bred last"

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-16 20:19:53 följande:
    Vi kan ha en varsin
    ja absolut, speciellt om man kan få upfäljning av maskulina män i arbetsklädet, mumma mums..
  • Firstandhappy
    Mizzz skrev 2008-09-16 20:34:49 följande:
    Jag är oxå mer en bartjej, tycker om att sitta och snacka. Men dansa är nästan ett måste nån gång under kvällen, men inte som vissavill, hela kvällen Vilken tid är det sagt på lördag?
    lördag den 27'e ca kl 18 hemma hos fru T
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2008-09-17 16:23:10 följande:
    Idag är det bara 2 veckor kvar tills jag också kan titulera mig Linköpingsbo
    mig med mig med mig med....
  • Firstandhappy

guuuud va skönt, har precis vaknat efter en 2 timmar lång "powenap" med sonen, han ligger fortfarande kvar i sängen o sussar så nu ska man fortsätta med städningen som jag påbörjade i morse.

Hur var det?? var det fler som ville med o partyshoppa innan festen den 27'e??
    Antingen på fredagen innan eller kanske samma dag?

• Firstandhappy
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-18 17:05:15 följande:
    Apipoulai: haha, eller hur Nu har vi precis kommit hem från vårdcentralen, Nathalie har haft en del prickar på armar och ben de senaste två tre dagarna...det visade sig att hon har fått vattkoppor! Inte så vanligt att så små får det, men tur i oturen ändå...eftersom hon är så liten så märker hon inte av det, tack och lov hon har ingen klåda och ingen feber! Skönt, får då kliar hon inte sönder prickarna. Nu är det bara att hålla sig ifrån öppna förskolan en vecka
    nej stackars liten, william har med fått massa utslag o prickar på kroppen men bvc sköterskan trodde det va blöjutslag eller liknande, hade inte sett de utslagen innan, skulle köpa hydrokortisonsalva på apoteket om det inte blev bättre inom ett par dagar, så får väl se hur det blir, hur är det med dig annars då vännen??
  • Firstandhappy
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-18 17:15:09 följande:
    Firstandhappy: Mm, fast hon märker inget av det som tur är märker lilla william av sina utslag? Hoppas salvan hjälper! Mår han bra annars då? Med mig är det sådär, har fortfarande väldigt ont i ryggen men det är på bättringsvägen iaf Hur mår du själv tjejen? Fullt upp på jobbet? Snart flyttar ni hit
    ja han brukar försöka klia på det som är nedanför ljumsken och låret men oftast brukar han inte bry sig, jo han mår bra annars förutom den stora bulan som blev i hans panna efter sitt fall från sängen, stackars liten.
    Skönt att det börjar bli bättre i ryggen, själv åkte jag på någon så konstigt som krypande ryggskott i nacken som satte sig i armen Fundersam.. märkligt, men det börjar ge med sig nu så snart är man på G igen, hemma från jobbet nu o det är skönt, försöker hinna med lite här hemma men det är lättare sagt än gjort med wille o 2 kissebebisar.
    Annars är det fullr upp hela tiden, jobbar så mycket man hinner o kommer hem till barn, katter och packning. Ska hämta nyckeln den 2'a efter jag slutat jobbet o sen ska vi börja köra lite smått så som blommor och dator, ska även iväg till IKEA o köpa ny sänggavel o byrå och lite annat smått och gott till william egna rum som han ska få nu.
    lördag den 4'e kommer stora flyttlasset gå till linköping så sen kan man tittulera sig "storstadsbo"..
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-18 17:43:58 följande:
    Jag får nog hoppa det tror jag..har ingen som kan se efter barnen, förrän efter 17 då sambon slutar.
    men hur har du det på lördagen då.. eller så kan man ta det efter 17, ikano är väl öppet till 20
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2008-09-18 17:49:19 följande:
    Glömde visst skriva att dragkedjan e trasig på den. Men de skulle ja kunna fixa. Hade den inte blitt för liten skulle ja ha behållt den.
    fin, skulle gärna men vero moda xl är för litet för mig, har jag fått för mig iallafall..
Svar på tråden VI från Linköping