Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

dinana skrev 2008-09-04 12:04:41 följande:
    jo, det är ju det. stan är alldeles för stort... för långt till allt. en anledning att jag inte trivs här... och det finns verkligen nada promenadstråk.. ingen kul natur inom gångavstånd. JAG VILL FLYTTA!
    ja en stor nackdel med att bo i en större stad..
  • Firstandhappy

stora nackdelen för mig är att jag jobbar alla helger, men inte alla dagar o lite olika tider..

• Firstandhappy
    dinana skrev 2008-09-04 12:12:24 följande:
    Jag vill tillbaka till havet.... så Kalmar that be. Jag är också en naturmänniska, och blir tokig om jag inte får komma ut å röra på mig. Älskar havet, eller i alla fall från stranden (är inte så mycket för att bada). Men det blåser som tusan där =P
    mmm halmstad är oxå underbart på det sättet..
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-09-04 12:13:17 följande:
    Inte nog med att den är stor, den är ju tråkig...
    usch säg inte så... flyttar ju dit om mindre än en månad...
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-09-04 12:16:44 följande:
    Jo, helt okej.. men är ju på fel sida. Jag är mer för ostkusten. Tycker inte om saltvatten.
    men du ska ju inte dricka det....
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-04 12:15:41 följande:
    Ok, men säg ett datum (helst en lördag) då du kan.
    hmmm ska bara hämta kalendern...
    lörd 20'e men då firar jag o sambon 2 år
    lörd 4 okt men du flyttar vi
    lörd 18 okt ledig efter 18
    så tyvär för min del får ni parta utan mig om vi inte ska fira lucia tillsammans..
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-09-04 12:23:29 följande:
    *haha*Tyvärr så smiter det ju alltid in ändå.Flyttade inte hit till Linköping frivilligt utan det var sambon som fick jobb och jag var gravid så jag kunde ju inte jobba och försörja mig själv där nere själv. Så det bidde flytt. Nu har jag verkligen jobb eller något kul för mig. Vill tillbaka till mitt gamla jobb, men de ersatte ju mig efter typ två månader... så jag kan ju knappast flytta tillbaka och säga "här har ni mig".
    jo då klart du kan, gjorde jag, flyttade till sthlm ett tag o när vi valde att flytta tillbaka hit så ringde jag min chef o sa att hej här har du mig gravid o tjock men jag vill ha mitt jobb tillbaka.. fick jobba på timmar till en början, men sen så..
    nja det tog ju en stund men nu för en månad sen fick jag tillbaka min tjänst på papper
  • Firstandhappy

väntar på alla mina böcker så jag kan börja plugga nån gång, men inte då...
    sen väntar jag på mitt nya anställningsavtal, men icke då chefen är på nöjes resa till sthlm.. kossa

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-04 12:30:22 följande:
    Lördag 20:e kan inte jag för då ska vi på dop, eller det är ju iofs på dagen..men du kunde väl inte då ändå.Ja o sen kunde vi ju bara ta det ojämna veckor så vi kunde vara hemma hos Fru T Så vi kanske får ta den 27:e ändå o så får du hänga på nästa gång, eller vad tycker ni andra? Eller ska vi ta en fredag? Vet inte vilken dag det är mest folk, men då jag var ute mycket i svängen så var det lördagar som gällde.
    ojämna veckor jobbar jag alltid lörd 18,30 tll söndag 11,30
    men det är klart att ni ska gå ut... jag får helt enkelt vänta..
  • Firstandhappy

jag skiter i folket, det är yrseln jag vill åt..

Svar på tråden VI från Linköping