Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

jaha då va man blond igen då, på övre delen av håret iallafall, som vanligt..

• Firstandhappy
    Cacan skrev 2008-09-11 14:04:41 följande:
    VÄLKOMMEN alla nya! ( jag r rätt ny här oxå iof )Nu har även jag fått ett snorigt barn! Var säkert ett halvår sedan o då var hon ju bara ett halvår själv nästan så man har glömt hur "eländiga" de blir! Sitta knä o gosa hela tiden.. det är ju bara mysigt men men trist med allt snor som rinner funderar ändå på att gå ut en sväng.. har ju aldrig varit fel med frisk luft! annars har vi bara slappat fram tills nu på dagen!I helgen ska vi hårdköra i min nya praktik så den blir klar ngn gång! sen får ni komma o beställa tid för massage
    mmm massage låter bra...
    Hoppas alla andra har det bra idag i det tråkiga vädret, själv ska man väl försöka att få lite gjort under dagen, packa lite mera kanske..
  • Firstandhappy

lägga ut igen för de nya...
    fest den 27'e september med förfest hemma hos fru t.

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-09-11 14:20:11 följande:
    Jag tror att jag jättegärna vill komma! Om det är ok. :)
    ja det vill du för det har jag redan bestämt, tänkte att vi skulle hämta upp dig på lämplig plats så ska du åka med hem till fru T, blir det bra??
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-09-11 14:28:44 följande:
    Det låter jättebra.Vart är lämplig plats? Vart bor Fru T?
    inte den blekaste vart hon bor men det är den dagens bekymmer, tja lämplig plats att hämta dig måste ju vara på en parkering eller liknande där det är ganska lätt att ta sig in o ut med bil.
  • Firstandhappy

jajjemensan, här ska det hämtas folk på löpande band o sen ska det bubblas i skallen..

• Firstandhappy

återigen inget fika för mig, bara jobb jobb jobb Gråter

• Firstandhappy
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-11 19:50:39 följande:
    Firstandhappy: Tack! Allt väl?
    jo då, känner mig lite ensam bara, känns att jag o dani inte har hunnit träffas så mycketpå sista tiden, har ingen att prata med..
  • Firstandhappy

ja vi båda jobbar i linköping så förhoppningsvis blir det bättre sen, det sociala mellan oss är inte så farligt lidande utan det är mest att man inte har någon eller några att umgås med utanför hemmet, tror folk har lite svårt att tycka om mig..

Svar på tråden VI från Linköping