Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

thelifesaviour skrev 2008-09-16 14:41:55 följande:
    Precis! Man får ju passa på! ;D
    japp för sen blir det nyktert o skötsamt i ett halvår till..
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-09-16 15:09:33 följande:
    får man pluss, sen får man väl försöka hålla sig i åtminstone nio månader... men men, ut kan man ju gå ändå... men får bli alkoholfritt här då
    ja självklart håller man sig nykter under tiden man är gravid, jag menade rent hypotetiskt och utan tillägget att man skulle va gravid.
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-16 15:17:32 följande:
    Det är flera år sen jag var ute själv, senaste gången var precis innan jag blev gravid med Leo o det är alltså drygt 4 år sen  Sen när Leo var född o han var så pass stor så vi kunde ha barnvakt så har jag o sambon varit på krogen 1-2 ggr. Har dock varit på mera privatfester o bröllop. Så jag ska oxå passa på nu
    vi var på kryssning precis innan jag blev gravid sen dess har jag vart nykter så gott som resten av tiden o wille är nu 8 mån, jag och Dani har tagit en öl en eller två kvällar sen wille föddes så direkt partyvan är man ju inte.
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-16 17:02:37 följande:
    För mig spelar det heller ingen roll, fast jag är mer än discomänniska..
    spelar ingen större roll men krävs bara lite mer dricka om jag ska dansa om jag får för mig det?? fast det är ytterst sällan..
    Cacan skrev 2008-09-16 15:51:45 följande:
    Kul med utgång i tråden!!Hur länge är det som ni har kännt varann här? Funderar på om jag ska haka på er ut!??!?
    häng gärna ut om du vill, vi är ett par st som inte känner någon o aldrig träffats innan.
    thelifesaviour skrev 2008-09-16 15:31:47 följande:
    Som student har det varit en hel del festande, men senaste året har det knappt varit någonting. Den här delen av festande är inte min grej. Folk är så odrägliga. :(
    nej samma här, blir nästan alltid tråkigheter för min del när jag går ut, men va fan, gör ett nytt försök..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-09-16 17:22:52 följande:
    ad sägs om Bk/Harrys dit går gärna ja iallafall, så ni kan ju hänga me om ni vill
    absolut, det är väl både bar o dans.
  • Firstandhappy

ja du har varit duktig, jag har inte gjort någonting idag utom att lekt med william o ja spacklat o målat badrum för sista gången o storstädat det. nu ska vi åka och handla lite så vi kan äta lite middag med.

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-09-16 18:04:27 följande:
    o, jag har kommit in förr, så det har inte varit några problem.Så vi kör på det! :)
    ja o skulle det bli problem så går vi till nåt annat ställe...
    vi ska ju svänga på våra guldpaljetterade skor juh..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-09-16 18:52:29 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-16 18:50:34 följande:Äh, jag är flexibel. Men själv är jag nog en bartjej. Men det är nog för att jag mest går ut med grabbar som är barhängare, typ på Mörners. Jag går så sällan ut, så jag är dålig på uteställen i Linköping. :D Annars är jag popklubbstjej. Förr när man kunde gå och dansa på Bagdad Social Club, det var trevligt. :)
    me likiii barhäng...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-09-16 19:13:05 följande:
    en del av vakterna känner igen mig så ser jag nån av dom siktar vi in oss på dom det löööser sig för ja ska jädrar i mig svänga på dom lurviga (eller ja kanske borde raka benen)
    nej då, färga gärna håren på benen svart innan med
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-16 20:14:27 följande:
    Jag dansar inte jämt, bara när jag har lust o kanske har fått i mig lite Men tycker ändå det är kul..ända nackdelen är väl att man inte kan prata så bra när man går ut ett gäng..
    mmm samma här, händer inte alltför ofta att man får för sig att svänga på den breda, men någon gång har man väl fått för sig det med efter ett par redbull/vodka..
Svar på tråden VI från Linköping