Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

jo kanske det, känner mig bara nere just nu..

• Firstandhappy
    cocacarro skrev 2008-09-11 20:45:04 följande:
    God kväll på er! Fler än jag som kollar på Idol?Idag har har jag haft en heldag ute i Vårdsnäs med klassen. Fått veta mer om programmet och träffat massa gamla elever, jätteintressant. Så nu är jag ännu mer taggad
    Nope, står o steker pannkakor för fulla muggar med en kravlande unge kring benen så det har jag tyvär missat..
  • Firstandhappy

jaha då hoppar väl jag in o säger god morgon med då!!

• Firstandhappy

nyss vaknat, ska äta lite frukost, kanske ta en dusch, ner till bvc o sen på personalmöte, vet dock inte om vi kommer få mycket gjort då jag inte har någon barnvakt så William får följa med..

• Firstandhappy

låter som om många av er kommer ha en trevlig dag! kalasfint väder är det ju med för att vara ute..

• Firstandhappy

hoppar in o säger hej, idag har stackars wille haft sin första o sista fallolycka, usch vilken dålig mamma jag känner mig som..

• Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2008-09-15 20:46:57 följande:
    ajaja det känner jag igen.barnolyckor är hemska.du behöver inte känna dig hemsk alla barn råkar ut för olyckor det tillhör utvecklingen
    jo jag vet men det känns jättehemskt, speciellt när man själv har så ont o inte kan göra som man vill, nu har han en hemsk bula o blåmärke ovanför vänster ögonbryn..
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2008-09-15 21:03:37 följande:
    våran ena tös föll med stolen som liten och fick en STOR bula mitt i pannan.kökstolar är farliga när barn stöder sig mot dem baktill.lille sonen brände hela ena handen på plattan som 1 åring.man blir helt förstörd när ens barn råkar ut för småolyckor
    ja usch va hemskt det är, känner mig så hemsk som glömde att bulla upp i fotänden av sängen, brukar inte göra det, emn nu har jag så ont o är så trött att allt flyger ur min hjärna, ska väcka honom var tredje timme i natt för att se om han är som vanligt, hur nu vanligt är när man väcker upp någon som nästan aldrig brukar vakna annars.??
  • Firstandhappy

god natt alla, snart dags att väcka wille o se hur han mår.

• Firstandhappy

god eftermiddag alla, jag tänkte dricvka lite hemma hos fru T innan utgång, en vinare eller så kanske, sen vet jag ju att kortet brukar gå varmt ute med så... men men jag går ju bara ut en gång i halvåret med så..

Svar på tråden VI från Linköping