Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

Fru T.. gick det bra igår med att inte berätta för alla??
    Grattis förresten..

• Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2008-09-21 15:50:52 följande:
    hoppas ni har det trevligt på M&I partyt.vi var en sväng till tornby men när lillan plötsligt blev hängig så fick vi åka hem.det visade sig att hon hade fått feber plötsligt.under dagen har hon vart pigg och glad.så nu får man räkna med att snart ligga sjuk själv.
    usch va tråkigt, verkar som alla blir sjuka en gång till, trodde denna epedemi skulle vara slut snart.
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-21 19:04:33 följande:
    Haha, kanske bara blir jag som dricker Då kan ni alla skratta åt mig
    nähäää jag ska dricka med, så våga inte gå o bli på smällen du med nu för då blir jag väl ensam alkodrickare..
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-21 19:18:04 följande:
    Hade jag inte vetat bättre skulle jag fasen tro att jag är gravid..är sååå trött, har ont som bara den i ryggen o mår illa. Exakt samma symtom som jag hade vid båda mina graviditeter. Men jag äter ju p-piller nu o jag hade mens för bara några dagar sen, men den mensen var inte alls som vanligt, var väldigt lite..Iofs så hade jag p-plåster innan o de strulade lite så därför bytte jag nu för ca en vecka sen till p-piller. Så det är kanske därför som mensen inte var som den skulle.Usch vad nojjig jag blir nu Jag vill ju ha ett barn till, men INTE än! O skulle jag mot all förmodan vara gravid så gör jag INTE abort.Vad tror ni?
    jag hade samma för några månader sen men det var för att jag gick av mina piller, jävla hormoner som spelar en ett stratt
  • Firstandhappy

Då är vi tre, om inte fler ska kissa pinne denna månad..

dinana skrev 2008-09-21 19:36:41 följande:
    jag kommer ju dricka så du är nog inte helt ensammen =P
  • Firstandhappy

PARTY DEN 27'E

firstandhappy Ewa

• Firstandhappy
    Marayah skrev 2008-09-21 22:32:07 följande:
    Fru T - Linda(spik nykter!)firstandhappy EwaLeos och Vincents mamma - BeckaMarayah.. O ja dricker kanske liiite iafdinana - Diana (jag dricker även om jag kissar på pinne)abcde - Jennythelifesaviour - Sanna (vi får väl se om kisset på pinnet ger några utslag. ;D)Liiniz - lina. (glömde lägga till min vän som ska med)
    tjoho vi blir en nätt liten skara, har nyss fått sonen att somna, gud va skönt att ha honom hemma igen.
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-09-22 10:08:03 följande:
    Vi bor i Valla/Fridhem, trivs underbart bra, men vi kommer nog behöva skaffa oss en tvåa. :)
    Jag bor snart i Lambohov..
    behöver skaffa en tvåa eller bara funderar på det??? är det bebis på G??
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-09-22 11:18:36 följande:
    Det vet jag inte, men någon gång är det ju det och då kan det vara bra att ha en tvåa. :) Dessutom är det lite trångt med två i en etta.
    ja det går alltid åt, skulle få panik av att bo i en etta, tycker nästan vår trea är för liten nu..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-09-22 12:01:21 följande:
    Haha :)Vi är jättebra på att vara trångbodda, det är skönt att det går så bra.
    hehe tur det, ja är man van så brukar det gå bra, lite planering på det bara..
Svar på tråden VI från Linköping