• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana
    Mizzz skrev 2008-09-12 18:51:14 följande:
    VallaSkojsky låter skoj!Man kanske ska ta sig dit i helgen.
    Mm, håller med.. men det kanske är roligare för lite äldre barn... finns det åldersgräns?

Går det förresten bra om jag drar med min kompis Jenny på pub-kvällen? Hon ville gärna hänga på nämligen.. kommer inte riktigt ihåg vad hon heter här på FL. abcde? eller nått .
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Mammatill4a
    Guardian Angel 07: tack de ska jag skriva upp , så fint de lätt med ringen, hoopas ni får en jätte bra och mysig kväll tillsammans..

Familjetrollet: inboxar mitt mobnr till din om hemtelen skulle strula igen, Tack för att du ville ta med Liam på cirkus de kommer han garanterat tycka om, vart så ledesen när olivia kom hem från sjukhuset med massa fina saker, inte lätt för barnen att förstå att man inte kan få lika jämt ju..

idag har de vart en fullrulle dag , på morgonen åkte olivia och magnus till sjukhuset och de gick bara bra där, hon hade varit så duktigt, ja tog med mig Liam och Alma till öppnis, Liam lekte för fullt och Alma hade nog med att hålla reda på alla bebisar som var där sen bar de av hemåt och laga mat mm ,direkt efter maten åkte vi ner till åtvid lämnade olivia och träffade kusin min och hennes barn, fick med lite babykläder hem, mest i blått hehe kan ju flikkor med ha..kom hem 17 tiden så nu ska de bli mysa av med maken innan liam kommer hem från cirkusen, alma sover sen 10 min tillbaka
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Marayah

Åhhh, GRATTIS gumman...  Så skönt för dej. SKa se till att köpa tidningen.

Guardian Angel 07 skrev 2008-09-12 17:47:24 följande:
    NU är jag KLAR!!! Jippi och hurra för mig *skryta lite* ikväll ska jag och maken fira med lite vin och god mat och efterätt har fått jättefina blommor idag och en ursnygg diamantring av min familj (maken, mina föräldrar och mina bröder) fast den åker intepå fingret förens imorgon då det är min första behandlingsfria dag de har graverat in "Bra kämpat" SÅ nu är jag sååå lycklig och nu ska jag bara njuta av livet!Kram på er!
    LoVm; vilken tid ska vi säga imorgon då??
    Marko 031103, Filip 080621
  • dinana
    Vet inte om listan halkat efetr, men jag hittade den här... skriv in er ni som vill hänga på!

-----

Utekväll på krogen Lördagen den 27 september, förfest hemma hos Fru T:

Leos och Vincents mamma (Becka)
    Marayah (eventuellt nykter , ammar nattetid än så länge!)
    Firstandhappy (Ewa)
    dinana (Diana, vem hade kunnat gissa? nykter: beror på om man är gravid eller ej)
    Fru T (självklart )
    Lillisen (Självklart, sålänge sambon inte är i manilla då.)
  • dinana

Lägger in min kompis också

Utekväll på krogen Lördagen den 27 september, förfest hemma hos Fru T:

Leos och Vincents mamma (Becka)
    Marayah (eventuellt nykter , ammar nattetid än så länge!)
    Firstandhappy (Ewa)
    dinana (Diana, vem hade kunnat gissa? nykter: beror på om man är gravid eller ej)
    Fru T (självklart )
    Lillisen (Självklart, sålänge sambon inte är i manilla då.)
    abcde (Jenny)

• NorPan 79

Halloj alla!!

Jag har fått jobb weeeeee.. hur skoj som helst!! Åhh cirkus.. var när jir tänkte jag säga men imorgon? Kanske skulle vara något ju om vädret blir bra. Skulle ju bli bättre ju...Skrattande

~¨Mamma till Whilma 061230 & Kasper 080106~¨
  • Fru T

hmmm va skumm sidan blivit... inläggen från halva sidan och neråt ar ingen "kant linje" på höger sida å texten försvinner ut så man inte kan se alla ord är det så för er med eller är det bara jag som är knäpp..??

• Fru T

ingen ram runt inläggen överhuvetaget såg ja n u, men bara från halva sidan å neråt som sagt. dom som är över ser normala ut.

• Leos och Vincents mamma
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-12 17:47:24 följande:
    NU är jag KLAR!!! Jippi och hurra för mig *skryta lite* ikväll ska jag och maken fira med lite vin och god mat och efterätt har fått jättefina blommor idag och en ursnygg diamantring av min familj (maken, mina föräldrar och mina bröder) fast den åker intepå fingret förens imorgon då det är min första behandlingsfria dag de har graverat in "Bra kämpat" SÅ nu är jag sååå lycklig och nu ska jag bara njuta av livet!Kram på er!
    Åh stort grattis!!! Blir helt tårögd när jag läser om din kamp.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Summerlove08

Fru T: Jag har likadant...skumt.

Love is in the air
Svar på tråden VI från Linköping