Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

dinana skrev 2008-09-22 13:01:57 följande:
    Tvåa... wow... en trea är ju för litet för oss. I alla fall sen vi fick Molly. Det är saker överallt! Vi vill nog ha en fyra eller en femma nästa gång vi flyttar. Gärna ännu större.. men fy tusan var dyrt det blir då. Måste skaffa ett jobb först.
    ja samma här, blir en fyra nu när vi flyttar så wille få sitt egna lekrum och så ett kombinerat gäst/datarum.
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-09-22 14:12:23 följande:
    känslorna är ju superblandade... livrädd å vet inte om ja vågar va lycklig samtidigt som ja går runt me det där fåniga leendet helatiden, fast just nu ler ja inte så mycke, ont i skallen å mår illa så ja tror ja kryper in i sängen en stund...
    kryp i säng du, här har vi nyss vaknat efter en liten powernap.
    Det kommer du behöva i framtiden med kan jag lova, blir så oerhört trött under de första veckorna så då får man passa på att sova när man kan.
  • Firstandhappy

nyss hemkommen från jobbet, ska klä på mig o lillskit o gå ut en sväng i det fina vädret, skulle egentligen behöva åka o köpe fler kartonger och packa lite mer, får hämta nyckeln till nya lägenheten redan nu i veckan så teoretiskt sett kunde vi flytta redan till helgen, men va fan, ska ju ut o grejja så det har jag inte tid med..

• Firstandhappy
    Mammatill4a skrev 2008-09-23 12:46:39 följande:
    ja du de var ett nödvändigt ont, hela lgh var full med grus, då alma sprand inne med skorna på fm innan dagis och letade efter snutten, men kan säga att de är slut dammsugat för min del nu iallfall. för gjorde ju jävulskt ont efteråt
    ja vi tänkte åka o köpa det nya vi ska  ha och ställa in sen börja tömma källaren o sånt som man redan packat
  • Firstandhappy
    Mammatill4a skrev 2008-09-23 12:57:48 följande:
    ja de kan ju vara skönt ,så slipper ma allt på en gång sen.. när ni flyttat sen och tänker slänga ev flyttakartonger, får du gärna hojta. vi söker flyttkartonger..
    ah kalas, bara att snitta ner dom o lämpa över till dig då??
    blir det bra med ca 20-25 st.
    Ja det blir lättare sen vid flytten när man inte har allt, fast vi har ju förvisso en flyttstyrka på 12 pers så det kommer gå rätt bra ändå..
  • Firstandhappy
    Mammatill4a skrev 2008-09-23 13:12:08 följande:
    Åhh men vad bra, bättre för många än inga alls...när är de ni flyttar nu igen??
    frågade typ alla vi kunde komma på och konstigt nog kunde alla så det blev ett gäng, kommer 6 st från Halmstad som hjälper till, men mycket bara för att de ska få lite tid att umgås med William med eftersom det inte blir så mycket av annars.
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-23 16:10:12 följande:
    Har vi bestämt att det blir kl. 18 på lördag?Firstandhappy: Var det ok att jag åker med dig till Fru T på lördag?
    jajjemensan det är klappat o klart, ska hämta upp thelifesaviour (sanna) på vägen med, jag kan inboxa dig mitt nummer så kan du skicka ett sms med adress o så sen..
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-09-23 17:02:59 följande:
    Satt å somna framför datorn innan... vaknade av att klockan i köket ringde.. dags att ta ut bullarna... =P De såg lite brända ut dock...
    hahahaha då är man trött, hoppas bullarna fortfarande är ätbara.
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-23 17:00:04 följande:
    Ok, vad bra
    kommer nog omkring 17,30 men kan bli senare, min mamma är ökänd för sin tidsoptimism
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-09-23 17:06:58 följande:
    nja, inte den plåten.. duger kanske till kråkorna utanför fönstret
    ja men va fan, de behöver ju mat de med..
Svar på tråden VI från Linköping