• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy

god eftermiddag alla, jag tänkte dricvka lite hemma hos fru T innan utgång, en vinare eller så kanske, sen vet jag ju att kortet brukar gå varmt ute med så... men men jag går ju bara ut en gång i halvåret med så..

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2008-09-16 14:38:40 följande:
    god eftermiddag alla, jag tänkte dricvka lite hemma hos fru T innan utgång, en vinare eller så kanske, sen vet jag ju att kortet brukar gå varmt ute med så... men men jag går ju bara ut en gång i halvåret med så..
    Precis! Man får ju passa på! ;D
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2008-09-16 14:30:24 följande:
    Familjetrollet - jag är 99% säker på att det är ett mf, för det har kommit så mkt klumpar och värk så.. Får väl se hur det är imorron.
    många styrkekramar till dig
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-09-16 14:41:55 följande:
    Precis! Man får ju passa på! ;D
    japp för sen blir det nyktert o skötsamt i ett halvår till..
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2008-09-16 14:45:11 följande:
    japp för sen blir det nyktert o skötsamt i ett halvår till..
    får man pluss, sen får man väl försöka hålla sig i åtminstone nio månader... men men, ut kan man ju gå ändå... men får bli alkoholfritt här då
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2008-09-16 15:09:33 följande:
    får man pluss, sen får man väl försöka hålla sig i åtminstone nio månader... men men, ut kan man ju gå ändå... men får bli alkoholfritt här då
    Förhoppningsvis kan vi vara två alkoholfria. :)
    Ska ha min mens den 29/30e någon gång, så jag får testa precis innan vi ska ut.
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-09-16 15:09:33 följande:
    ja självklart håller man sig nykter under tiden man är gravid, jag menade rent hypotetiskt och utan tillägget att man skulle va gravid.
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2008-09-16 14:38:40 följande:
    Det är flera år sen jag var ute själv, senaste gången var precis innan jag blev gravid med Leo o det är alltså drygt 4 år sen Förvånad Sen när Leo var född o han var så pass stor så vi kunde ha barnvakt så har jag o sambon varit på krogen 1-2 ggr. Har dock varit på mera privatfester o bröllop. Så jag ska oxå passa på nu
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-16 15:17:32 följande:
    Det är flera år sen jag var ute själv, senaste gången var precis innan jag blev gravid med Leo o det är alltså drygt 4 år sen  Sen när Leo var född o han var så pass stor så vi kunde ha barnvakt så har jag o sambon varit på krogen 1-2 ggr. Har dock varit på mera privatfester o bröllop. Så jag ska oxå passa på nu
    vi var på kryssning precis innan jag blev gravid sen dess har jag vart nykter så gott som resten av tiden o wille är nu 8 mån, jag och Dani har tagit en öl en eller två kvällar sen wille föddes så direkt partyvan är man ju inte.
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2008-09-16 15:19:46 följande:
    vi var på kryssning precis innan jag blev gravid sen dess har jag vart nykter så gott som resten av tiden o wille är nu 8 mån, jag och Dani har tagit en öl en eller två kvällar sen wille föddes så direkt partyvan är man ju inte.
    Som student har det varit en hel del festande, men senaste året har det knappt varit någonting. Den här delen av festande är inte min grej. Folk är så odrägliga. :(
Svar på tråden VI från Linköping