Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

ingen som vill umgås med mig *gråter*

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-23 17:25:36 följande:
    Jag vill!!!
    säger du bara för att få kompisar
  • Firstandhappy

nivån på humorn är hög idag igen...
    attsingens va trött jag är idag... fast man suttit ute i den fina solen o drickat massa koffein..

• Firstandhappy

ja jag hoppas verkligen på att vi får det skoj på lördag, behöver ha en utekväll med lite skoj folk o koppla bort den tråkiga vardagen lite.

• Firstandhappy
    dinana skrev 2008-09-23 18:59:18 följande:
    du får väl umgås med mig om du känner dig utanför =O jag ställer upp på det mesta!
    *evil grin* kan hitta på massa med bus...
  • Firstandhappy

appråpå det, är det någon mer som vill åka med hem till fru T på lördag, har en plats kvar i bilen om ni vill sitta tre bak med tajt plats om bakarna..

• Firstandhappy
    dinana skrev 2008-09-23 19:07:10 följande:
    jag skulle gärna åka med, men tror jag har en plats i marayah bil... om jag nu åker bil ner. beror lite på om min kompis jenny skall med ner på stan också.. men hon kan ju aldrig svara när jag frågar henne.. hon vet helt enkelt inte
    bara att du hojtar till annars..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-09-23 19:31:11 följande:
    Bk/Harrys (total blandning av människor och musik, tre dansgolv å massa barer)Platå (bara massa brats om du frågar mig, MEN kan va sköj ibland dock äckligt trångt)Platens (lite skummt ställe me bara massa rockers å alternativare)Plaza (inget ja kan rekomendera)
    hehehe tur att det finns någon som har koll på läget..
    en annan brukar bara hamna där det finns billig öl... favvokrog.. Kellys i sthlm.. 19kr/st
  • Firstandhappy
    NoahLeah skrev 2008-09-23 19:43:23 följande:
    Kelly´s är mitt favoritställe här i stan
    och här i stan är?? hade du flyttat??
  • Firstandhappy
    NoahLeah skrev 2008-09-23 19:50:19 följande:
    ja, jag bor i Märsta (Arlanda).Flyttade till Stockholm vintern 200o sen flyttade jag tillbaks till Lkpg 2001 och både där 1 år sen upp hit igen. Nu har sambon (som är infödd stockholmare) och jag bestämt oss för att flytta ner till Linköping om 1-2 år..ska ju hitta jobb o bostad först
    ah på det sättet, vi bodde på medborgarplatsen när vi bodde där så det var nära o bra, flyttade ner till Mjölby när vi skulle få barn för att ha närmare till familj och vänner, nu blir det linköping eftersom vi båda jobbar där o vi planerar bejbi nr 2
Svar på tråden VI från Linköping