• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma

Vad vill ni helst gå till för ställe sen då när vi ska ut?
    Pub eller disco?

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Cacan

Kul med utgång i tråden!!
    Hur länge är det som ni har kännt varann här?
    Funderar på om jag ska haka på er ut!??!?

Cacan skrev 2008-09-16 15:51:45 följande:
    Kul med utgång i tråden!!Hur länge är det som ni har kännt varann här? Funderar på om jag ska haka på er ut!??!?
    Vi har inte känt varandra så länge, har träffats några ggr o fikat o sen hade vi tjejmiddag hemma hos Fru T för nån månad sen. Tror tråden startade i maj nångång.
    En del känner varandra sen tidigare..

Glömde ju säga att du gärna får haka på.

• Cacan

Trevligt! Ska kolla upp om jag kan, vore kul o träffa er!

Maria: Hur är det med dig?

Jag fick MF i v.8-9 innan Emilia.., dan innan min 25 års dag Ingen vidare hit med MF, bland det värsta som kan hända!
    Men lite drygt en månad efter så var jag gravid igen.. o det slutade Lyckligt!

• Maria84

Cacan - jodå det går, har ont, ska be sambon åka till apoteket och hämta ut mina andra värktabletter för panodil biter inte så bra på mig.
    Nej MF är bland det värsta som kan hända, de andra två MF:n fick jag ju i v.8 också precis som nu. För mig har det ju tidigare tagit ett helt år i stort sett innan jag varit gravid igen.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-16 15:50:09 följande:

Vad vill ni helst gå till för ställe sen då när vi ska ut?Pub eller disco?
    Mig spelar det absolut ingen roll.
    Jag gillar båda två. :)
    thelifesaviour skrev 2008-09-16 16:27:04 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-16 15:50:09 följande: Mig spelar det absolut ingen roll. Jag gillar båda två. :)
    För mig spelar det heller ingen roll, fast jag är mer än discomänniska..
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-16 17:02:37 följande:
    För mig spelar det heller ingen roll, fast jag är mer än discomänniska..
    spelar ingen större roll men krävs bara lite mer dricka om jag ska dansa om jag får för mig det?? fast det är ytterst sällan..
    Cacan skrev 2008-09-16 15:51:45 följande:
    Kul med utgång i tråden!!Hur länge är det som ni har kännt varann här? Funderar på om jag ska haka på er ut!??!?
    häng gärna ut om du vill, vi är ett par st som inte känner någon o aldrig träffats innan.
    thelifesaviour skrev 2008-09-16 15:31:47 följande:
    Som student har det varit en hel del festande, men senaste året har det knappt varit någonting. Den här delen av festande är inte min grej. Folk är så odrägliga. :(
    nej samma här, blir nästan alltid tråkigheter för min del när jag går ut, men va fan, gör ett nytt försök..
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2008-09-16 15:12:24 följande:
    Förhoppningsvis kan vi vara två alkoholfria. :) Ska ha min mens den 29/30e någon gång, så jag får testa precis innan vi ska ut.
    förhoppningsvis är vi ju TRE
Svar på tråden VI från Linköping