Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

NoahLeah skrev 2008-09-23 19:56:07 följande:
    Samma anledning till att vi flyttar ner, vill ha närmre till familj och vänner. Här uppe har vi bara sambons bror som vi sällan träffar och när vi ska skaffa ett syskon til Noah lan det def vara bra med barnvakt på nära håll.När Noah föddes fick mamma o pappa sätta sig i bilen mitt i natten för att komma upp o vara "barnvakt" åt sambons tonåring (klarar sig inte själv) samt kattvakt.
    ja familjen är guld värd med små..
  • Firstandhappy
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-23 20:50:00 följande:
    Hej på er tjejer! Hur har ni det ikväll? Själv är jag fortfarande förkyld, men mår lite bättre. Nathalie mår alldeles utmärkt det går fort framåt för henne i utveckling, lär sig alltid något nytt varje dag Fru T: Grattis till ditt starka pluss hur känns det?
    visst är det underbart, varje ny dag kommer de med någon liten egenhet som gör att man förundras, fast idag har William lärt sig att han kan skrika så det är väl inget man hoppar av glädje över förstås, fast det är sött på sitt egna lilla vis.
  • Firstandhappy
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-23 21:04:09 följande:
    Fru T: Vad glad jag blir för din skull, så som ni har kämpat vad var din makes första reaktion? har du sagt något till dina föräldrar/syskon än? inte så kul med illamående, men det finns ju tabletter mot det om det blir alldeles för jobbigt! Hoppas du slipper foglossning och klåda sen! Inget annat du är sugen på? det kanske kommer senare i graviditeten Firstandhappy: haha, Nathalie har också börjat med det för ett tag sen, och f-n vad högt det låter, nästan så man får ont i öronen
    japps, är så man är på väg att skit...a på sig när han kommer upprullandes bakom ryggen på en o lägger upp ett jätteskrik som kan få glasrutorna att spricka.
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-23 21:04:29 följande:
    Ja, eller hur
    men vet du vad??? det gör inget för jag ljuger med för att få kompisar, eller mutar dom med choklad..
    Vill du ha en kaka??
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-23 21:09:59 följande:
    Jag vill alltid ha kaka. Det är därför jag aldrig lyckas gå ner mina 10 kg som jag vill ha bort
    komsi komsi, klart du ska ha en kaka... hehehe oh du grymma värld, tänk om det ändå bara vore 10...
    sitter säkert på 40kg
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-23 21:18:49 följande:
    Jo, fast jag är så kort oxå, så varenda extra kg syns på mig. Är ju bara 155 cm.
    163 så jag springer inte så långt över bergstopparna jag heller, men va fan, folk får väl flytta sig när jag kommer med baken på stan..
  • Firstandhappy

ja jag är väl inte nöjd med min heller men det hjälpte när jag bodde i sthlm o gick på stor & Vackerfesterna, där fanns det folk som bokstavligen kunde döda för att få min kropp (trots att den inte alls är vacker) jag tror jag lider av någon slags omvänd anorexi, får för mig att jag inte alls är så pass stor som jag egentligen är..

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-23 21:45:03 följande:
    Åh, det låter som nåt för mig..vad gjorde man där?
    de hyrde en hel klubb som man gick ut o festade på, bara massa knubbisar som svängde sina breda bakar, det var via det som jag och min sambo träffades.
    thelifesaviour skrev 2008-09-23 21:45:07 följande:
    Vilken trevlig kväll, har hängt med lillebror och slingat hans hår. Han blev sååå tjusig inför skolfotot imorgon. Kul att ha en fjortislillebror, han är så söt. :) Det ska verkligen bli jättetrevligt på lördag, ser fram emot att träffa er alla. (ljuger inte bara för att få vänner, lovar!!) ;D
    jooo gör du juuuh, vill du med ha en kaka?? ja just fan det var ju du som skulle stå för kakan dnna gången!! damn it.. nu åkte jag dit..
    OKOKOK jag erkänner, jag vill bara ha vänner som bjuder mig på kaka, eller nej nu vart det fel, äsch va fan, köp en kaka till mig eller baka o jag är din för alltid, det låter väl som en fair deal??
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2008-09-23 22:18:30 följande:
    Dinana: Jag åker nog buss juh. Faen, kan juh inte dricka o köra bil heller. Så vill du åka bil så gör de, passa på när möjligheten finnes. Läängtar juh till lördag. Äntligen bara tänka på sig själv o släppa loss. Guardian Angel 07: Här är de fin fint.. Hur  e de med dig?? När var de tidningen kom ut nu igen?? *senil*  Imorron blir en segar dag. Har inte ett dyft bestämmt, Marko e hemma från dagis o allt.. Får se vad man tar sig till. är de fulväder så kommer ja o städa annars får vi se..Ingen som vill umgås med mej o barnen imorron??
    skulle gärna men det blir för mycket resor fram o tillbaka... ska ju bli fint väder imorgon, ungefär samma som idag..
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2008-09-23 22:34:13 följande:
    Jupp de funkar fint... Ja men vi kan juh höras då. Ja e nog inte så pigg innan 11 iaf.
    nej snaaaart kan jag fika med alla nästan när som helst, fördelen med att jobba natt, man har dagarna att fylla med alla slags aktivitet.. tjohooooo
  • Firstandhappy

goder morgen på eder alla, här var man nästan uppe med tuppen, sonen vaknade klvart över åtta o ville ut o leka med sina katter... trött mamma ska göra massa kaffe..

Svar på tråden VI från Linköping