• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • piffan

jannovich o Firstandhappy.
    hehe...ja jag gillar den bilden oxå ...men mina favoriter som jag har i mitt galleri är när han trycker ansiktet mot fönstret och när han provar mina solglasögon...mammas lilla dramaqueen

• Marayah

ja Vero Modas Xl e inte de största, men med tanke på att ja nääääästan kan ha den så kan den inte vara så liten. Haha...

Marko 031103, Filip 080621
  • cocacarro

Firstandhappy: Jag tänkte snarare satsa på att bosätta mig i buskarna med en kikare

• jannovich
    piffan skrev 2008-09-18 18:48:49 följande:
    jannovich o Firstandhappy.hehe...ja jag gillar den bilden oxå ...men mina favoriter som jag har i mitt galleri är när han trycker ansiktet mot fönstret och när han provar mina solglasögon...mammas lilla dramaqueen
  • jannovich
    cocacarro skrev 2008-09-18 18:49:02 följande:
    Firstandhappy: Jag tänkte snarare satsa på att bosätta mig i buskarna med en kikare
    Det gäller ju att hålla koll på grannarna!
  • piffan
    Marayah skrev 2008-09-18 18:47:40 följande:
    Men gäller de samma fast att man typ inte skriver priser o liknande. Man kanske liksom är ute efter att bara ge bort!? Var bara en tanke..
    Oavsett om man skriver pris eller inte så får man det inte,framgår det att man vill sälja får man inte skriva det i forumet då kan man göra det i Köp o Sälj...
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2008-09-18 18:47:39 följande:
    tråkmåns, trodde du skulle komma o vålgästa mig med kaffe när jag flyttat juh..
    Om cocacarro tar med kaffet så tar jag kakan!
  • Firstandhappy
    cocacarro skrev 2008-09-18 18:49:02 följande:
    åhhh kinky, säg till när så ska du få se en show du sent kommer glömma..
    jannovich skrev 2008-09-18 18:49:57 följande:
    Det gäller ju att hålla koll på grannarna!
    har sett mina grannar en gång "mitt i akten" o det va ingen trevlig syn kan jag lova.. det va så illa att jag drog ner persiennerna.
  • jannovich
    Firstandhappy skrev 2008-09-18 18:53:02 följande:
    har sett mina grannar en gång "mitt i akten" o det va ingen trevlig syn kan jag lova.. det va så illa att jag drog ner persiennerna.
    Haha, stackare! Förstår att det inte var det roligaste
  • thelifesaviour
    jannovich skrev 2008-09-18 19:01:05 följande:
    Haha, stackare! Förstår att det inte var det roligaste
    Jag såg en granna i en.. Ehrm. Akt med sig själv en gång.
    Persiennerna åkte ner illa kvickt för min del också.
Svar på tråden VI från Linköping