• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • thelifesaviour
    piffan skrev 2008-09-18 18:20:58 följande:
    Pssssst.Nu kommer moderatorn i mig fram...sorry (slutade som moderator för bara ett par månader sen)Men tänk på vad ni skriver i forumet,att det inte är ok att att använda forumet för att köpa o sälja saker.Det blir bara trist om inlägg anmäls o det tas bort o det blir diskusioner...sorry..nu kopplar jag bort min gamla moderatorroll o bli "vanlig" medlem igen
    Haha, sorry, det tänkte jag faktiskt inte ens på.
    Men jag sa inget om att sälja, bara att jag hade ett par. ;D
  • cocacarro

Hej hopp! Ni har varit i farten och skrivit idag så det tog sin lilla tid. Skickar kramar till alla som är sjuka eller har ont.

Idag har det varit en heldag i skolan, seminarie på förmiddagen, grupparbete på dagen och sen en jätteseg föreläsning till 17.

Thelifesaviour: Hoppas tentan gick bra!

Firstandhappy: Visst var det Lambohov ni skulle flytta till va?

• Firstandhappy
    jannovich skrev 2008-09-18 18:28:54 följande:
    piffan: Kikade in på din sida, argbilden är ju helt klockren
    va ju jag med tvungen att titta, nyfiken som jag är..
    cocacarro skrev 2008-09-18 18:31:21 följande:
    Hej hopp! Ni har varit i farten och skrivit idag så det tog sin lilla tid. Skickar kramar till alla som är sjuka eller har ont.Idag har det varit en heldag i skolan, seminarie på förmiddagen, grupparbete på dagen och sen en jätteseg föreläsning till 17.Thelifesaviour: Hoppas tentan gick bra!Firstandhappy: Visst var det Lambohov ni skulle flytta till va?
    ja det är lambohov, mera nyfiken varför undrar du??
  • thelifesaviour
    cocacarro skrev 2008-09-18 18:31:21 följande:
    Thelifesaviour: Hoppas tentan gick bra!
    Jag tror det gick bra.
    Jag kanske flummade ut lite. Men va tusan. Jag håller tummarna. :)
  • cocacarro

Firstandhappy: Bara kul att veta vilka i tråden som bor här i närheten

Thelifesaviour: Bättre att flumma ut och skriva för mycket än att inte skriva alls

• thelifesaviour
    cocacarro skrev 2008-09-18 18:41:39 följande:
    Firstandhappy: Bara kul att veta vilka i tråden som bor här i närheten Thelifesaviour: Bättre att flumma ut och skriva för mycket än att inte skriva alls
    Ungefär så kände jag också. :)
  • Firstandhappy
    cocacarro skrev 2008-09-18 18:41:39 följande:
    Firstandhappy: Bara kul att veta vilka i tråden som bor här i närheten Thelifesaviour: Bättre att flumma ut och skriva för mycket än att inte skriva alls
    tråkmåns, trodde du skulle komma o vålgästa mig med kaffe när jag flyttat juh..
  • Marayah

Men gäller de samma fast att man typ inte skriver priser o liknande. Man kanske liksom är ute efter att bara ge bort!? Var bara en tanke..

piffan skrev 2008-09-18 18:20:58 följande:
    Pssssst.Nu kommer moderatorn i mig fram...sorry (slutade som moderator för bara ett par månader sen)Men tänk på vad ni skriver i forumet,att det inte är ok att att använda forumet för att köpa o sälja saker.Det blir bara trist om inlägg anmäls o det tas bort o det blir diskusioner...sorry..nu kopplar jag bort min gamla moderatorroll o bli "vanlig" medlem igen
    Marko 031103, Filip 080621
Svar på tråden VI från Linköping