• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • cocacarro

Jannovich: Defintivt

Firstandhappy: Låter lovande Hehe usch sånt vill man verkligen inte se när det gäller sina grannar.

Thelifesaviour: låter som en bra deal

• cocacarro

Thelifesaviour: Åh, det måste ju nästan vara ännu värre att se, urk hehe.

• jannovich
    thelifesaviour skrev 2008-09-18 19:02:23 följande:
    Jag såg en granna i en.. Ehrm. Akt med sig själv en gång.Persiennerna åkte ner illa kvickt för min del också.
    Haha, aktiva grannar ni har Iofs ska jag inte säga nåt.. vi har bytt plats på sovrummet och kontoret så nu har vi vårt sovrum under grannens sovrum... jag vaknade en natt av det gnekade väldans i taket. Funderade ett tag på att hänga en påse med smörjmedel eller nåt på deras dörr, hihi.
  • thelifesaviour
    jannovich skrev 2008-09-18 19:05:23 följande:
    Haha, aktiva grannar ni har Iofs ska jag inte säga nåt.. vi har bytt plats på sovrummet och kontoret så nu har vi vårt sovrum under grannens sovrum... jag vaknade en natt av det gnekade väldans i taket. Funderade ett tag på att hänga en påse med smörjmedel eller nåt på deras dörr, hihi.
    Hahahaha! :D
    Mitt nuvarande hus är såå tyst och jag kan inte se någonting annat än malmsättsvägen och en massa träd. Det är skönt!
  • thelifesaviour
    cocacarro skrev 2008-09-18 19:04:08 följande:
    Thelifesaviour: Åh, det måste ju nästan vara ännu värre att se, urk hehe.
    Det var rätt hemskt faktiskt.
  • piffan
    thelifesaviour skrev 2008-09-18 19:09:58 följande:
    Hahahaha! :D Mitt nuvarande hus är såå tyst och jag kan inte se någonting annat än malmsättsvägen och en massa träd. Det är skönt!
    Jag ser oxå malmslättsvägen från mitt hus eller ja,om jag går ut o ställer mig
  • Firstandhappy
    cocacarro skrev 2008-09-18 19:03:29 följande:
    Jannovich: Defintivt Firstandhappy: Låter lovande Hehe usch sånt vill man verkligen inte se när det gäller sina grannar.Thelifesaviour: låter som en bra deal
    va??? snuskiga tankar du har!! jag tänkte spela dockteater för dig..
    jannovich skrev 2008-09-18 19:05:23 följande:
    ja gör det..
  • cocacarro

Thelifesaviour: Kan tänka mig det Vårat hus är också riktigt tyst så man blir lite fundersam på om alla bara är väldigt lugna och hur mycket man själv låter. Väldigt skönt iaf att vi inte har någon vägg i vägg och att vårat sovrumsfönster inte är bredvid något annat hus.

Jannovich: Kan inte vara det trevligaste att vakna av :-/

• cocacarro

Firstandhappy: Ja, men vem vet vad de dockorna kan få för sig

• thelifesaviour
    piffan skrev 2008-09-18 19:11:26 följande:
    Jag ser oxå malmslättsvägen från mitt hus eller ja,om jag går ut o ställer mig
    Trevligt, nästan grannar då kanske!
Svar på tråden VI från Linköping