• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • cocacarro

Firstandhappy:

Mammatill4: Stackars Alma

• Firstandhappy

hög nivå på humorn idag känner jag... eller nää förresten , samma nivå alla dagar...

• thelifesaviour

Jag känner samma sak som firstandhappy.
    hög nivå! :D

• Mammatill4a
    cocacarro skrev 2008-09-18 19:47:57 följande:
    Firstandhappy: Mammatill4: Stackars Alma
    tack de behövs, som tur är kan hon ju ha nappen i munnen så hon kunde ju somna iallfall, får se när hon vaknar, nu ska ja in och lägga mid i ett HOT bad
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-09-18 19:51:20 följande:
    Jag känner samma sak som firstandhappy. hög nivå! :D
    tycker om dig min nyaste bästaste vän...
  • jannovich
    cocacarro skrev 2008-09-18 19:13:12 följande:
    Jannovich: Kan inte vara det trevligaste att vakna av :-/
    Nej, var inte sådär jätteroligt direkt.
  • Guardian Angel 07

firstandhappy: ajdå, hur lyckades han ramla ur sängen? Snabb kille
    hmm, vi börjar nog bli gamla som åker på ryggskott har du mycket packning kvar? Kul å shoppa nytt till lägenheten sånt är alltid roligt! Har han börjat krypa än?

• Firstandhappy
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-18 20:14:17 följande:
    firstandhappy: ajdå, hur lyckades han ramla ur sängen? Snabb kille hmm, vi börjar nog bli gamla som åker på ryggskott har du mycket packning kvar? Kul å shoppa nytt till lägenheten sånt är alltid roligt! Har han börjat krypa än?
    nej han kryper inte men kravlar i en hiskelig fart, överallt..
    nja snabb o snabb, det var jag som inte tänkte mig för o missade att bulla upp i fotändan av sängen, hade skitont den dagen och var grymt trött så jag glömde bort dumma jag..
    Jo det är en del packning kvar, hela köket o lite till men det går fort sen när man väl sätter fart på det med, måste ju ha porslin o annat kvar så man kan äta sista veckan oxå.
    Ja fy va gammal man börjar bli, fyller ju hela tjutju, dags att börja tänka på vilken färg man vill ha på sin rollator.. jag paxar rosa med svarta flames o hono-honk tutan..
  • Guardian Angel 07

Mammatill4a: tänkte precis fråga dig om Alma haft eller fått prickar vi träffades ju i måndags så jag var lite orolig idag att hon också fått men vill ni ha så varsågod om hon har blivit smittad av N så kan det dröja upp till 2 veckor innan det visar sig så än kan hon få det

• Guardian Angel 07

Firstandhappy: då är han som N, hon kravlar utav bara farten lätt hänt att missa, speciellt om man har väldigt ont :/ haha, snyggt å gå med en rosa rollator säg till när du hittat en sån

Svar på tråden VI från Linköping