• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Guardian Angel 07

Mammatill4a: fortfarande inga prickar? själv har jag åkt på en förkylning också :/ kan inte bli bättre! Men det verkar gå mkt förkylningar nu så det är bara att härda ut. Sen har vi ju varit på öppna förskolan och då är ju risken stor att man åker på något!
    Hur mår lilla bebisen i magen då?

• Mizzz

Oj, som vanligt hur mkt som helst skrivet så jag orkar inte bry mig om att läsa så mkt.

Fick resultatet på tentan jag skrev föra veckan, en 5:a fick jag!!! Så otroligt skönt, man är ju alltid lika nervös.

• Mizzz
    Fru T skrev 2008-09-19 12:12:39 följande:
    dääm mina tuttar har FORTFARANDE ont i dom på sidorna (ytter) å liksom i dom inte på dom. dom är något svullna, å i natt när ja va på toa för typ femtioälfte gången så va dom suuper svullna, den ena mer än den andra, dom såg ut som sprängfyllda vattenbalonger typ..börjar fundera lite...asså det händer att dom han bli varma å svullna å super känsliga några dagar innan mens MEN då är dom bara det i nåt dygn, nu har dom ju vart det typ hela veckan. kommer inte riktigt ihåg vilken dag det va men det kan vart i söndags, det högg till regält i sidan (typ tjejmagen), välldigt snabbt å bara som ett stick..asså ja har ju låvat mig själv att inte tästa innan Bim (vet ju förtusan inte exakt när den är tak vara förra månadens strul) men den BORDE va den 24e... inte visar det väll såå tidigt som i morron bitti då, det är ju hela 4 dar innan...neeeee sluta spekulera nu Linda!!
    Det där med att det hugger till, som ett stick i magen. Det har jag haft de gånger jag varit gravid Hoppas!
  • Fru T
    Mizzz skrev 2008-09-19 16:59:44 följande:
    Fru T skrev 2008-09-19 12:12:39 följande:
    Det där med att det hugger till, som ett stick i magen. Det har jag haft de gånger jag varit gravid Hoppas!
    det va bara ett snabt stick en gång, va det så för dig me?

det gör ont när ja ha bh på mig hemma går ju bra men ska på pappas 50 års fest i helgen ju
  • jannovich

Ha en riktigt trevlig fredagkväll nu allihopa! Själv ska jag iväg på fest nu vilket var väldans längesen så det ska bli jätteroligt!

Tjing!

• JePaLuLi
    Fru T skrev 2008-09-19 17:05:49 följande:
    det va bara ett snabt stick en gång, va det så för dig me?det gör ont när ja ha bh på mig hemma går ju bra men ska på pappas 50 års fest i helgen ju
    Så var det för mig med att det högg till. På höger sida båda gångerna
    När jag väntade Lucas kunde jag inte heller ha BH på mig i början så vi får hoppas att det är nåt nu då!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Leos och Vincents mamma

Vi ska äta hemmagjord plankstek nu.
    Sen blir det nattning av båda barnen..o sen mys i soffan med sambon..
    Ha en mysig fredagskväll allihopa

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Firstandhappy

hej alla underbara, idag har jag druckit så mycket kaffe att jag tror jag exploderar, fika på stan, upp till en kompis o dricka mer kaffe, hem igen o fick besök vilket innebar med kaffe, en tur till linköping och lite fika med mer kaffe, snart kommer mannen hem o då ska vi trävva o garanterat dricka lite kaffe.. öhhh jag kommer dö...

• Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2008-09-19 18:16:50 följande:
    hej alla underbara, idag har jag druckit så mycket kaffe att jag tror jag exploderar, fika på stan, upp till en kompis o dricka mer kaffe, hem igen o fick besök vilket innebar med kaffe, en tur till linköping och lite fika med mer kaffe, snart kommer mannen hem o då ska vi trävva o garanterat dricka lite kaffe.. öhhh jag kommer dö...
    Drick te som omväxling ;)
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2008-09-19 19:38:11 följande:
    Drick te som omväxling ;)
    Ja! Drick te. Det är gott. :)
Svar på tråden VI från Linköping