• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy

usch va ni hädar...

Apipoulai skrev 2008-09-19 19:38:11 följande:
    Drick te som omväxling ;)
    thelifesaviour skrev 2008-09-19 19:38:44 följande:
    Ja! Drick te. Det är gott. :)
    vet att det är gott, men jag har packat ner allt te..
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2008-09-19 20:10:09 följande:
    usch va ni hädar...vet att det är gott, men jag har packat ner allt te..
    Ahh.. Då är det jobbigt. :)
  • Ville Mor

Hoppas att någon i denna tråden kan hjälpa mig. Är lite fräck och kastar mig in här istället för att starta en helt ny. Är Norrköpingsbo och hörde talas om en butik som heter Sportif som ska ligga i Linköping. Är det någon som har en aning om dom har öppet imorgon och i så fall hur länge?

Gud vet allt men säger inget, jag vet inget men pratar jämt
  • thelifesaviour

Ville Mor skrev 2008-09-19 20:27:23 följande:

Hoppas att någon i denna tråden kan hjälpa mig. Är lite fräck och kastar mig in här istället för att starta en helt ny. Är Norrköpingsbo och hörde talas om en butik som heter Sportif som ska ligga i Linköping. Är det någon som har en aning om dom har öppet imorgon och i så fall hur länge?
    De har nog öppet till 16 skulle jag tro.
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2008-09-19 17:50:29 följande:
    Så var det för mig med att det högg till. På höger sida båda gångerna När jag väntade Lucas kunde jag inte heller ha BH på mig i början så vi får hoppas att det är nåt nu då!
    ja tummarna hålls stenhårt vill ja låva!
  • Firstandhappy

Jag håller tummarna för att vår lilla mr ska somna snart så jag o sambon kan få en kväll tillsammans utan att vi somnar på var sitt håll..

• Fru T
    Apipoulai skrev 2008-09-19 21:31:06 följande:
    Jag har tråkigt... :(
    heeh ja me så jag roar mig me att sitta å iakta min man när han försöker sy in en resor i bensluten på sina arb.byxor och så kollar ja på singing bee å undrar va FAN dansarna ska va me för...
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2008-09-19 21:33:32 följande:
    heeh ja me så jag roar mig me att sitta å iakta min man när han försöker sy in en resor i bensluten på sina arb.byxor och så kollar ja på singing bee å undrar va FAN dansarna ska va me för...
    Singing bee lät så hemskt redan i reklamen för programmet, så det undviker jag. Klarar inte folk som sjunger FÖR falskt.
Svar på tråden VI från Linköping