Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

dinana skrev 2008-08-27 16:42:13 följande:
    Ah, vad skönt att det problemet är löst. Jo, här mår man si sådär... skyller på vädret... men hoppas lite på att det är något på G inne i livmodern istället =P Men man vet ju aldrig sådant förräns man testat sig... Bara 6 dagar till BIM, men jag skall allt fuska å testa mig redan på fredag. Det borde ju synas något då om man skulle vara gravid - tycker jag i alla fall!
    Oh va skoj, fler som hoppas på att det finns liv i magen!!!
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-08-27 21:09:17 följande:
    Ja, jag får väl hoppas att jag drömmer om det i natt... vore ju bra i sådana fall, så har man lite hopp kvar.
    ja en annan sitter ju bara o väntar på BIM så man kan testa, men det är lååååångt kvar..
  • Firstandhappy

usch o fy, detta snor o feber, håller på att bli galen, ända fördelen är att man får äta obegränsat med glass, synd bara att man inte känner någon smak..
    sen är det stackars lilla mig lite, fick för mig (åter igen) att jag skulle färga håret hemma, den lilla blonda kalluffsen behövde en uppfrächning, köpte en ganska normal neutral blond färg o satte glatt igång!!
    men ack så lurad, efter 20 min o dusch kommer man ut o är totalt GRÅHÅRIG!!!... ve o fasa, på med keps o ner till stan o köpte ny färg så numera är man röd/´brun eller nåt liknande..
    hmm bidde inte som jag hade tänkt mig..
    och tänka sig att det inte ska finnas pack-tejp i någon jädrans vanlig butik, känner inte för att åka land o rike runt för att kunna packa en kartong eller två, tiden går så fort, snart dags att flytta ju.. suck*** har inte tid att vara sjuuuuk, har ju massor att göra..

• Firstandhappy
    Hanna S skrev 2008-08-28 18:53:13 följande:
    Hejsan! tittar in i denna tråd,23 år inga barn än. men vi hopps på ganska snart.... så nu får man passa sig för kräk sjukan, sucksköt om er,
    Wällkommen på rjen öschötska dö...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-08-28 19:58:07 följande:
    här va det inte livat...ja blöder änn så nu är det 5e dan = mer än vanligt å idag börjar halsen kännas lite tjockare så det blir väll en förkylning snart igen...
    tjohooo va kul... ligger med dunderförskylning nu, inget skoj alls..
  • Firstandhappy

familjetrollet...
    ja om man bor i linköping så finns det där, men jag bor fortfarande kvar i lilla mjölby o häääär på landet har inte lilla ica packtejp..

• Firstandhappy

familjetrollet!!

Nej du jag vet med vilket helvete det är att bli mobbad, skulle bli totalt galen om det kom fram att william skulle vara det sen när han kommer upp i skolåldern, tycker du gör helt rät i att "löpa amok".
    nej som sagt mjölby har inte så många affärer, speciellt inte när man ska ha en speciell liten sak som packtejp, tycker ju att varannan affär borde ha det men inte då.. så det fick bli en sväng till city gross, blev ju dock att handla mer saker än bara det så det vart en liten dyr resa..

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-29 21:41:23 följande:
    Föresten, har MammaTillEKNS avreggat sig?
    verkar inte bättre. finns inte med i min adressbok iallafall, kanske bara byter namn, hoppas väl på det iallafall..
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2008-08-30 15:38:36 följande:
    halloj tjejer.här sitter man på norrköpings tågstation och väntar på att tåget ska komma.så då passade jag på att sitta vid datornidag har jag och lillan haft en egendag med shopping.imorrn blir det auktion samt gistad marken.hoppas ni andra har haft en bra lördag.när jag kommer hem så ska det STÄDAS och TVÄTTAS.har inte blivit av de sneaste 2 dagarna då jag o lillan var sjuka.mitt illamående håller i sig ännu.
    hmm samma här, städa tvätta o packa, atsingens va saker man har överallt trots att man inte bott här mer än knappt året..
  • Firstandhappy

helt hem bortskänkes mot avhämtning

Svar på tråden VI från Linköping