• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • MammaTillEKNS

dinana: hur kommer det sig att du inte använder den? 

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • dinana
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-26 21:02:13 följande:
    dinana: hur kommer det sig att du inte använder den? 
    HAr blivit alldeles för lat, dessutom så har vi hållt på å flytta om i rummen så den har aldrig stått på samma ställe. Där den står nu känner man inte riktigt för att träna, men det är den enda lediga plats vi har för tillfället. Ja förutom i Mollys rum, men där vet jag inte om jag skulle våga ha den.
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • playmate86

Familjetrollet

minns jag inte fel heter dom tinkywinky, lala, poo och dipsy eller tipsy något sånt tror jag mig minnas..

är det någon som kan förklara vad som hände med den gamla tråden

• Leos och Vincents mamma
    playmate86 skrev 2008-08-26 21:58:41 följande:
    Familjetrolletminns jag inte fel heter dom tinkywinky, lala, poo och dipsy eller tipsy något sånt tror jag mig minnas..är det någon som kan förklara vad som hände med den gamla tråden
    Tror inte att vi får diskutera det här..
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • SmileyMalin

spännande tråd! Får man vara med? Jag bor utanför Slaka med sambo, dotter född maj -06 och två vilda jack russell terriers.

• playmate86

okej man kan du skicka det till min inbox vill gärna veta vad som hände då jag inte är inne så ofta eftersom jag börjat skolan så vill jag kunna hålla kontakt med er men funkar ju inte om trådarna läggs ner ju....

smileymalin välkommen hoppa in bara det gjorde jag

• Marayah

Välkommen..

SmileyMalin skrev 2008-08-26 22:03:07 följande:
    spännande tråd! Får man vara med? Jag bor utanför Slaka med sambo, dotter född maj -06 och två vilda jack russell terriers.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Familjetrollet
    SmileyMalin skrev 2008-08-26 22:03:07 följande:
    välkommen hit till vårt glada och trevliga gäng.

ni får ha en bra dag här ska man vila.tydligen åkte vår familj på kräksjukan igen.även kompisarna till barnet har kräkts.så nu ska jag ta och vila lite

Skorpan08 kan vi ta teletubisarna en annan dag?känner mig inget kry pga illamående o febern
  • Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2008-08-27 08:00:21 följande:
    välkommen hit till vårt glada och trevliga gäng.ni får ha en bra dag här ska man vila.tydligen åkte vår familj på kräksjukan igen.även kompisarna till barnet har kräkts.så nu ska jag ta och vila liteSkorpan08 kan vi ta teletubisarna en annan dag?känner mig inget kry pga illamående o febern
    Visst kan vi göra det! Jag undviker gärna magsjuka om jag kan.
    Krya på er!
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-08-27 08:00:21 följande:
    välkommen hit till vårt glada och trevliga gäng.ni får ha en bra dag här ska man vila.tydligen åkte vår familj på kräksjukan igen.även kompisarna till barnet har kräkts.så nu ska jag ta och vila liteSkorpan08 kan vi ta teletubisarna en annan dag?känner mig inget kry pga illamående o febern
    Lät ju inget roligt alls. Hoppas att ni kryar på er så även du kan hänga med ut på fika snart! Men det får ju förstås vänta tills du är helt kry för vi vill inte ha kräksjuka i vår familj.
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
Svar på tråden VI från Linköping