• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2008-08-26 14:05:48 följande:
    det är mjuka dockor.som heter bla: lala poo tinkywinky och en till som jag inte minns namnet på.jag lägger in en bild starx
    Hur stora är dom? Vad ska du ha för dom?
    Elin älskar teletubbies, bara skrattar när hon ser dom.
  • Familjetrollet

här kommer bild.tösen har samlt tubbisar i många år så detta är bara några av alla hon harSkrattande

• Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2008-08-26 14:07:20 följande:
    Hur stora är dom? Vad ska du ha för dom?Elin älskar teletubbies, bara skrattar när hon ser dom.
    en del skrattar,pratar,sjunger.de är hela.det  är stora mellan och små tubbisar.jag inboxar dig
  • Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2008-08-26 14:11:01 följande:
    en del skrattar,pratar,sjunger.de är hela.det  är stora mellan och små tubbisar.jag inboxar dig
    ok
  • dinana

Tror min tjej är lite för liten för Teletubbiesar.. men söta vart de ju allt.

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-08-26 14:16:53 följande:
    Tror min tjej är lite för liten för Teletubbiesar.. men söta vart de ju allt.
    de är supersöta.nu ska jag försöka vila lite.får se om illamåendet försvinner
  • Marayah

Här har vi vart på babysim idag. Filip verkligen ÄLSKADE de... Så nu blir de till o gå varje tisdag. Nu ska de bli lite mellis o sen ska man diska o städa undan innan de e dags för mat.

Klockan 12 på torsdag blir nog fint de. Gärna Klaras för mej.

Marko 031103, Filip 080621
  • dinana

Skall vi göra en fikalista då så vet vi vilka som kommer?

Fika torsdag 12.00

dinana

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Marayah
    Fika torsdag 12.00

dinana
    Marayah
    Marko 031103, Filip 080621
  • Leos och Vincents mamma
    Fika torsdag 12.00

dinana
    Marayah