• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-25 14:29:33 följande:
    Skorpan08: mm, förhoppningsvis växer det bort! Lycka till, du får berätta sen hur lång hon har blivit Familjetrollet: Det finns barn som inte kan äta något som är rött, och då ingår även morötter sa hon på bvc. När jag jobbade så fanns det en flicka som inte kunde äta frukter/grönsaker som var rött (även morot). Kan lilltjejen äta päron nu?Hur går det med golvet?Firstandhappy: mm hur mår du då?
    jo då det går ganska bra, ska till läkaren imorgon, håller på att städa ur skåp och lådor så länge jag håller igång gör det inte lika ont..
  • dinana
    piffan skrev 2008-09-25 14:36:44 följande:
    Jag har varit inne i varenda affär idag o tittat,hittade inget som passar(jag är lite rund redan innan magen började växa).Men jag tänkte ta ett varv till Ikanohuset o kolla oxå..
    Märkligt, jag som brukar hitta massa med fina klänningar... Vilken vecka är du i?
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • piffan
    dinana skrev 2008-09-25 14:40:27 följande:
    Märkligt, jag som brukar hitta massa med fina klänningar... Vilken vecka är du i?
    Du kan få följa med till stan o hjälpa mig,för jag hittar absolut ingenting.Jag går in i vecka 20 imorrn och har redan en rejäl bulle på magen,bröllopet är om 2 veckor så nu vågar jag handla klänning för jag kanske inte växer så jättemycket på dessa veckor.
  • Marayah

Wiiie, va glad man blev när man kolla på löne specen idag får mer än väntat.

Marko 031103, Filip 080621
  • dinana
    piffan skrev 2008-09-25 14:42:48 följande:
    Du kan få följa med till stan o hjälpa mig,för jag hittar absolut ingenting.Jag går in i vecka 20 imorrn och har redan en rejäl bulle på magen,bröllopet är om 2 veckor så nu vågar jag handla klänning för jag kanske inte växer så jättemycket på dessa veckor.
    Hihi, ja kanske det =) Bor vid IKANO. Har i och för sig inte varit där på ett tag, men tycker ju att det borde finnas något i alla fall.. annars får du väl tillverka något själv... Ett lakan och ett knytband under bysten.
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2008-09-25 14:46:02 följande:
    Wiiie, va glad man blev när man kolla på löne specen idag får mer än väntat.
    ja visst är det gott, speciellt nu när man ska betala dubbel hyra o flytta...
  • Maria84

Lindex ute på Ikano har ju mammakläder fortfarande, ialla fall när jag var inne där sist.
    Fast om de hade några klänningar tänkte jag inte på.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Marayah

Ja då e de verkligen en fördel.

Firstandhappy skrev 2008-09-25 14:51:57 följande:
    ja visst är det gott, speciellt nu när man ska betala dubbel hyra o flytta...
    Gick bra med Filip o sprutan. Han stört tjöt, men man kan juh tänka sig själv att få en nål stucken i benet utan förvarning.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2008-09-25 14:58:34 följande:
    Ja då e de verkligen en fördel.Gick bra med Filip o sprutan. Han stört tjöt, men man kan juh tänka sig själv att få en nål stucken i benet utan förvarning.
    hur gammal är han nu?? jo wille skrek lite med men det gick över på 2 sekunder, bara man får komma upp och kladda lite på mammam glasögon så blir allt bra... nedrans unge..
  • piffan
    dinana skrev 2008-09-25 14:48:35 följande:
    Hihi, ja kanske det =) Bor vid IKANO. Har i och för sig inte varit där på ett tag, men tycker ju att det borde finnas något i alla fall.. annars får du väl tillverka något själv... Ett lakan och ett knytband under bysten.
    [/citat]

Jag skriker till om jag behöver hjälp att hitta något
    Maria84 skrev 2008-09-25 14:53:07 följande:
    [citat]
    Lindex ute på Ikano har ju mammakläder fortfarande, ialla fall när jag var inne där sist. Fast om de hade några klänningar tänkte jag inte på.
    Å,gör det...jag ska snart ta o släpa mig ut dit o kolla läget
Svar på tråden VI från Linköping