• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-25 16:16:19 följande:

Ja, det kan jag göra Om jag kommer ihåg det vill säga, är såå glömsk nu för tiden Men ni kanske kan skriva här o påminna mig.
    kan ju försöka, min tanke verksamhet är inte riktigt som den ska heller
  • Fru T

min mor va här en sväng nyss, ååååh my fu*ing goshh det va INTE lätt att va tyst vill ja säga

mannens dottet har inte fött ännu då hon bara va öppen 2cm vid tre så fick hon åka hem igen...

fy tusan säger ja bara.. hoppas ja brås på min mor som ha haft snabba å lätta förlossningar me mina tre småsyskon (jag däremot va tydligen en plåga redan innan hon viste att ja fanns i magen, mor fick diagnosen magkatarr men det visade sig att det va ja)

• kolah

Tack för ert varma mottagande!

Vad ni skriver! Kul att läsa men det tar lite tid.

Vilken härlig dag det har varit idag. Fint väder och en underbar son.
    Har annars idag handlat, ett otrevligt måste, samt tillbringat eftermiddagen på öppna förskolan. Sonen trivs verkligen med andra barn som han kan studera och härma. Nu på kvällen är mannen och sonen iväg på babysim. Jag passade på att få lite tid för mig själv.

Läste att ni skulle ut i helgen, hade mer än gärna följt med men känner att jag behöver vara hemma med min familj framförallt mannen då jag har arbetat tre helger i rad.

Jag hänger gärna med på en fika framöver kan tyvärr bara to och fre samt vissa onsdagar pga arbete.

• Guardian Angel 07

Leos och Vincents mamma: hihi, tack så jättemycket vi blev själva väldigt nöjda med både texten och bilderna

Maria84: Får hoppas att det inte är något mer! Kul att du tyckte om artikeln

Mammatill4a: Jobbigt med foglossning, vet precis hur du har det tur att du inte har så långt kvar nu

• Leos och Vincents mamma
    kolah skrev 2008-09-25 20:05:09 följande:
    Tack för ert varma mottagande!Vad ni skriver! Kul att läsa men det tar lite tid.Vilken härlig dag det har varit idag. Fint väder och en underbar son.Har annars idag handlat, ett otrevligt måste, samt tillbringat eftermiddagen på öppna förskolan. Sonen trivs verkligen med andra barn som han kan studera och härma. Nu på kvällen är mannen och sonen iväg på babysim. Jag passade på att få lite tid för mig själv.Läste att ni skulle ut i helgen, hade mer än gärna följt med men känner att jag behöver vara hemma med min familj framförallt mannen då jag har arbetat tre helger i rad.Jag hänger gärna med på en fika framöver kan tyvärr bara to och fre samt vissa onsdagar pga arbete.
    Bara kul att du vill hänga med på fika
    Den där bh:n som du sa att J kommer att gilla, gick verkligen hem
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma

Marayah: Kommer du vid 12 imorgon?
    Vagnen står nu i hallen, tvättad o klar o väntar på dig

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • piffan

Leos och Vincents mamma:
    Jag såg dig på stan idag när du stod i kön inne på Lindex så kom jag och min sambos syster in o skulle kika lite.(hittade dock inget)

• Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-25 17:18:43 följande:
    hihi, kolla in denna fina vagnsmycke betällt av en på nätet..fick den idag
    så gullig vagnen blev med hjärtatGlad

här har man haft fullt upp med skolmöte och fixa v-rummet lite.imorrn kommer sonen.så i helgen blir det ev norrköping
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-25 15:55:27 följande:
    Åh, vad bra Här blev det tvärtom, fick en "chockräkning" idag på dagisavgiften, 600 kr mer än vad den brukar vara på. Sambon har ju nytt jobb o tjänar bättre nu o så glömde vi att anmäla det så egentligen är det 200 kr mer, men nu blev det 600 kr mer denna månad, inte ett dugg kul
    ush vad trist.här är maken lite besviken på sin sem.ersättning.
    hur mycket(om man får fråga)har era män fått i sem ersättning?maken fick bara 2000 sammanlagt för 4 veckorLedsenhan jobbar 75 %-är det inte väldigt lite i sem.ersättning?
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-25 15:58:48 följande:
    Vad ni har skrivit idag tjejer! Kul Själv så kom en kompis hit strax innan 10 o käkade lite lunch här o så.Sen när hon åkte så åkte jag ner till stan för att möta min mamma som med tåget från Norrköping, hon passade Vincent medans jag gick i affärer o shoppade byxor o bh till mig, lyx! Eller passade o passade, hon var med i affärerna o Vincent sov hela tiden.
    ja du nya kläderna skulle man allt vilja ha.men inget passar då min kropp är åt skogen.har en stl över byst en annan över mage och midja och en tredje stl över ladugårdsdörren och elefantlåren
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
Svar på tråden VI från Linköping