Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-24 09:23:21 följande:
    Marayah: Kan du träffas på fredag?
    jag skulle gärna haka på men jag kan inte förmiddagar
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-24 09:26:02 följande:
    Hoppas ni får de kul på öppnis, vad gör du imorgon fm då?
    det med snigelfart känner man igen.den farten brukar jag få använda rätt ofta.
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-24 09:30:00 följande:
    Vad kul att shoppa
    jepp det är allt skoj att shoppa.nu ska det shoppas höst och vinterkläder till barnen.dyrt men ett måsteGlad
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-24 09:45:07 följande:
    Mm, de är såå kul NOT de är därför jag heller går sj nu förtiden när ja inte tar mig fram så fort.
    ja du värk när man är gravid är inte skoj.själv var man "invalid"de tre sista månaderna med E.och efter den graviditeten så får jag stå ut med smärtan och värken då läkarna inte hittar feletLedsen
    kan ju vara så att din bebbe håller på och fixerar sig nu så du får värk ofta.
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-24 09:37:52 följande:
    Nån mer som vill komma på fredag hem till mig vid 11?

skulle gärna kommit...men jag måste fixa lyan på fredag innan sonen kommer på eftermiddagen

vad ska ni hitta på i helgen?här blir det ev norrköping med familjen om maken vill åka dit.tåg är hutlöst dyrt nu när det inte finns barnbiljetter som det fanns förr

nu ska jag hoppa in i ducshen.

dinana vi ses vid 13 utanför linds.ni andra får ha en bra dag

• Familjetrollet

jippi nu har man fått tag i märkeskläder billigt till lillan.ska möta upp säljaren på stan idagGlad.värre är det med stora tösen då hon vägrar ha det mesta som finns i butikerna.

• Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-24 10:15:43 följande:
    haha, super! ja, jag har ingen aning.. men jag kommer ner däromkring... skall ätas lite mat när lillan kommer hem, sen är hon supertrött så då får hon sova en stund... sen drar vi nog ner. tar också bussen och jag har noll koll på när bussarna går här ute, men tror de går typ vart 20 minut eller 10e kanske.
    tror de går var tionde minut.ska vi fika vid två? vi kan mötas vid 13.ska möta upp en säljare 13:45.så det blir enklast att fika efter annars blir det ont om tid på fiket
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-24 10:19:13 följande:
    på lördag blir det ju utekväll för en hel del av oss här inne =) annars har jag ingenting planerat
    ja visst det är de ju.då får ni partaja åt mig oxåSkrattande.här kommer man ha fullt upp som vanligt med barnen.man får hoppas att förkylningen och onda öronen är bra då.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-24 10:19:48 följande:
    ah, vad roligt.. är det tradera?
    inte denna gång, det blev superfynd på blocketGlad.hur går dina auktioner?här går de superbra.dock är det några oseriösa som inte gör rätt för sig som vanligt*suck*så en köpare får snart tre neg av mig.

ska bli kul med fika.då slipper man vara i en lgh som är kaos,gubben som ska fixa golvet har ännu inte börjat jobbet här.han skulle komma om några timmar sa han vid 7:30 när han var här och kollade

golvet ska vara klart imorrn har de lovat
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-24 10:24:11 följande:
    ja det blir bra, får hoppas dottern är hungrig när hon kommer hem.. annars blir det ju inge kul.
    vi ska oxå käka innan.stora äter i skolan.nu måste jag fixa lite här hemma.vi ses om några timmarGlad
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2008-09-24 10:41:47 följande:
    Japp de gör vi de gumman. Nu ska ja göra oss klar o dra till Norrköping och hämta en vagn med en vän.. Dock INTE till mej denna gång. HIHI....
    skoj.var scootern fin som du köpte?
    Mammatill4a skrev 2008-09-24 10:32:08 följande:
    Familjetrollet: det där med fixering är de inte, då den redan är de, men mer foglossning hållet tror ja på..har har man fått för sig att gå sakta in till stan snart, då man inte har annt att syssla med..får se hur långt man kommer innan de gör för ont baraha en bra dag allesammansMarayah: vi ses ju sen
    okej.hoppas du tar dig till stan i värsta fall får du ta bussen.nu har du inte många veckor kvar.
Svar på tråden VI från Linköping