Skorpan08 skrev 2008-09-26 09:32:34 följande:
Hej!Här ska man göra 6 st tårtbottnar idag, har ju storkalas i morrn.Var på bvc igår med Elin. Hon hade väl inte vuxir så mycket denna gång men ligger ändå över kurvan. 68 cm lång och 7380 g i vikt.Ikväll ska vi städa hela huset så vi kan garnera tårtor i lugna ro i morgon fm.
skoj med
kalas.vi ska ha kalas nästa helg
Mammatill4a skrev 2008-09-26 09:25:02 följande:
Go fm ..här hemma har man en trotig 5 åring som har hållt låda sen 7 imorse och inte vänder humöret på vad man än säger el gör.. Alma är på top humör och bara springer och gör bus, väntar p svar från O pappa om han kan hämta henne hemma idag för sj orkar ja knappt stå p benen..NU skulle ma verkligen behövt körkort...men som vanligt hör han la av sig i sista stund så man får stressa som en avlöning och komma försent till mötesplatsen mm,, fy känner att denna dag började ruttet ända från start
trist att O pappa inte kan höra av sig i god tid innan.här har man städat för fullt.resten ska städas när maken kommer hem.måste få bort de andra soffdelarna ur ena tösens rum.
och snart kommer sonen igen och då blir det full fart.ska se om sonen ev ska träffa sin farbror som är på besök i sverige.sonen fick sin första kusin i maj som han inte har träffat ännu.
det är extra kämpigt nu när sonen inte träffar sin pappa på ett bra tag framöver.vill inte gå in på det.men hans pappa är borta på obestämd tid.inte ens jag vet när hans pappa kommer hem igen.men jag vet att han får hjälp nu,hjälp som han verkligen behöver få.de senaste åren har bara sorg skett på sonens pappas sida

men mitt i all sorg så fick sonen en kusin som han ännu inte har sett, då farbror med sin fru och barn bor långt utomlands.så nu får man hoppas att de kan ses i år

.