VI från Linköping

nä nu ska jag kolla in lite symönster.ni får ha en fortsatt bra dag

jag är rejält fikasugen.men jag kan ju bara efter kl 16/17 vissa dagar.eller en kort stund på stan.
ev ska jag in till stan den 18.antingen vid lunch eller senare.hoppas ni har haft en bra helg
ush vad ont jag har i öronen.jag tål ingen blåst.så fort det blåser ute så får jag jätteont i öronen som öroninflammation
godmorgon
.är det ingen som kan fika efter kl 16?det var ang ett omdömme.men det fixade sig
hoppas alla har haft en bra helg.här blev det inte som man hade tänkt sig.igår var vi på kolonin.gubben fixade på huset och jag fixa ena rabatten.
strax ska barnen upp.
har stora tösen som ska hämtas kl 12
idag har hela dagen varit en enda KAOS!ush, ska bli skönt när dagen är över
ush på dig sitta och äta pizza
.det ska vi nog käka på torsdag.jag skulle gärna komma på onsdag men N är här och han är inte allt för rolig.
är det nån som vill ses på stan runt 16:30 på torsdag?idag var vi på ikano alla fem myror kläderna är slut
.det finns på deras hemsida,men det mesta var slut där med.och de skickar inte mot postförskott*suck*
är det nån som vill göra fynd?jag har en del barnkläder i stl 62,68,74.
sen har maken ett presentkort på resia på 1000 kr
bara att inboxa om ni är intresserade
godmorgon
här var det tomt idag.
vädret är trist som vanligt så idag ska det tvättas,ska se om det är ledigt i tvättstugan.
mammatill4a
sa de nått på polisradion igår om en olycka på e4 vid ryd?vi körde där och polisen hade tagit ett påkört djur.barnen tyckte det såg ut som en hund/katt.klockan var runt 17
vad ska ni andra hitta på idag?här ska man fota massa kläder som ska säljas.sen ska jag ta och sy då jag inte har hunnit göra det på många dagar