Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping

Mammatill4a skrev 2008-09-13 19:47:15 följande:
    HAHA den historien var allt kul..Ja barnen trivs ju så bra med varandra så inte sant, du kanske vill se efter alma en snabbis imorgon när vi tar föråddet annars får man la inget gjort.. skönt med promenad de tod ja en med liam och minsta kusin idag..ja men kul att du kan skicka över korten nån dag, tänkte du skulle at kort påen bilstol åt mig med så vi kan sälja en har ju två likadana och använder ju bara en endå.. slipper de bli stånde...
    imorrn har jag fullt upp med två vovvar ,men den ena ska hem vid middag,men jag kan nog ha alma när ena vovven har gått hem.vi kan fixa bild på bilstolen.bara du säger till eller kommer överGlad

nä nu ska jag kolla in lite symönster.ni får ha en fortsatt bra dag
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-13 22:40:57 följande:
    Vem här var det som hade en bugaboo? Jag kommer inte ihåg vem det var...
    vet inte.kan du kika in i traderatråden?
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-13 20:20:32 följande:
    Leos och Vincents mamma: Tack så mycket det har varit otroligt kämpigt men nu är det äntligen över Hur har ni haft det idag?Har ni tänkt ha någon fikaträff nästa vecka? Någon som är sugen?

jag är rejält fikasugen.men jag kan ju bara efter kl 16/17 vissa dagar.eller en kort stund på stan.

ev ska jag in till stan den 18.antingen vid lunch eller senare.hoppas ni har haft en bra helg

ush vad ont jag har i öronen.jag tål ingen blåst.så fort det blåser ute så får jag jätteont i öronen som öroninflammation

• Familjetrollet

godmorgon

Marayah skrev 2008-09-14 21:08:01 följande:
    Oki men då säger vi 10,30...Vilka e de som kan nu då?? Bara så att ja vet hur mkt ja ska planera i fikaväg..
    tråkiga jag kan inte komma.vi har  dagis 8-11Ledsen.är det ingen som kan fika efter kl 16?
    dinana skrev 2008-09-14 20:55:32 följande:
    Humm.. vad var det du ville i traderatråden?

det var ang ett omdömme.men det fixade sigGlad

hoppas alla har haft en bra helg.här blev det inte som man hade tänkt sig.igår var vi på kolonin.gubben fixade på huset och jag fixa ena rabatten.

strax ska barnen upp.

• Familjetrollet
    Marayah skrev 2008-09-15 09:08:47 följande:
    Familjetrollet: Men låt lillan vara hemma då på onsdag så får hon vara med oss, Marko har inget dagis då heller så hon har honom att leka med. O skulle de vara så att du har hundar med så e dom oxå välkommna hit vettu. Har juh uteplats som du vet. Malin: Gud va skönt att de funkar så fint med barnen på morronen. Här lämnade ja Marko med Filip i 3 sek så hörde ja Filip stortjuta. Hrrm...

har stora tösen som ska hämtas kl 12Ledsen

idag har hela dagen varit en enda KAOS!ush, ska bli skönt när dagen är över

Mammatill4a skrev 2008-09-15 08:57:27 följande:
    Måate ju bara få skriva av mig om hur underbara min små änglar har varit nu på morgnen, trodde ja skulle få leva i en morgon med kaos och skrik på barnen som inte skulle vara sams, men IKKE de var gudomligt snälla nu på morgnen, alma vaknade innan 7 , hjälpte till att väcka Olivia, sen satte sig tjejerna framför tv medans ja ordnade med frukosten, Sen ni vi ätit färdigt vaknade Liam satte sig framför tv han med och jag fick ta mig en dusch innan olivia skulle till skolan, inte ens då bråkade de med varandra satt isoffan alla 3 som snälla lam Sen när Olivia hade gått till skolan vill liam ha frukost så de fick han..Nu sitter vi alla och väntar på att kl ska bli 0:e så man kan klä på sig och gå till öppnis.. hihi mammas änglar kan vara snälla och rara mot varandra
    vad snällt av dem att inte terrosera mamma varje morgon.hoppas ni fick iordning på förrådet
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2008-09-15 19:39:41 följande:
    Här har man vart till Åtvid en sväng idag. Blir så stressigt när man e där på någe vis för man har juh alla olika ställen att åka på.. O Filips kusin halkade på golvet och ramlade på hans huvud där han låg. Men de gick bra fast han blev nog rädd när ja slet han till mej.. Familjetrollet. Henne kan vi allt hämta med bilen om de bara e så. Inget e för svårt för att lösas här inte. Ja ger mej inte i första taget.  Nu sitter vi o väntar på att pizzan som vi beställt ska komma. *jummie* Orkade inte laga mat då vi kom hem så sent.. O här har man två grabbar som hejjar på Linköpings tjejjerna i fotboll som visas på tv. O nu när de blev mål så gapa dom i kör, o en halv minut efter skrek filip för han blev rädd. Nej nu ska ja se va som e på tv ikväll.

ush på dig sitta och äta pizzaSkrattande.det ska vi nog käka på torsdag.jag skulle gärna komma på onsdag men N är här och han är inte allt för rolig.

är det nån som vill ses på stan runt 16:30 på torsdag?idag var vi på ikano alla fem myror kläderna är slutLedsen.det finns på deras hemsida,men det mesta var slut där med.och de skickar inte mot postförskott*suck*

är det nån som vill göra fynd?jag har en del barnkläder i stl 62,68,74.

sen har maken ett presentkort på resia på 1000 kr
    bara att inboxa om ni är intresserade

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2008-09-15 20:45:20 följande:
    hoppar in o säger hej, idag har stackars wille haft sin första o sista fallolycka, usch vilken dålig mamma jag känner mig som..
    ajaja det känner jag igen.barnolyckor är hemska.du behöver inte känna dig hemsk alla barn råkar ut för olyckor det tillhör utvecklingen
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2008-09-15 20:56:56 följande:
    jo jag vet men det känns jättehemskt, speciellt när man själv har så ont o inte kan göra som man vill, nu har han en hemsk bula o blåmärke ovanför vänster ögonbryn..
    våran ena tös föll med stolen som liten och fick en STOR bula mitt i pannan.kökstolar är farliga när barn stöder sig mot dem baktill.lille sonen brände hela ena handen på plattan som 1 åring.

man blir helt förstörd när ens barn råkar ut för småolyckor
  • Familjetrollet

godmorgon
    här var det tomt idag.
    vädret är trist som vanligt så idag ska det tvättas,ska se om det är ledigt i tvättstugan.

mammatill4a
    sa de nått på polisradion igår om en olycka på e4 vid ryd?vi körde där och polisen hade tagit ett påkört djur.barnen tyckte det såg ut som en hund/katt.klockan var runt 17

vad ska ni andra hitta på idag?här ska man fota massa kläder som ska säljas.sen ska jag ta och sy då jag inte har hunnit göra det på många dagar

• Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-16 08:22:03 följande:
    HALLÅÅÅ du har inte internet adress till och kolla busstider och tågtider hittar inte tabellen hemma och mitt minne är som en fisk pinne..Nej den hade ja inte på då, satte på den på kvällen, så de hörde ja tyvärr inte..Ja ska ev ta mig ner till åtvid när ja vet hur de jäkla bussarna går..Annars får man stanna hemma med IDAG griniga barn
    ostgotatrafiken.se
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2008-09-16 08:36:26 följande:
    Och här sitter man med ont i magen, ett ev missfall.. Lite osäker på den fronten men får väl tydligare svar i em. Jag hoppas ju på att det bara är mensen som är väääldigt konstig.
    då får man hoppas att det är falsk alarm och att du är gravid.mf/ma är ett helvete.gick själv igenom ett Ma för ca 2 1/2 år sedan

här har man nyss rensat bland barnens luciakläder.helt plötsligt har man 4 oanvända tomteluvor och tomteskor och luciaklinne som inte kommer till nån användning så de ska ut ikväll

man vet aldrig vad som ligger i garderober/förrådet då man är så himla senilSkrattande
Svar på tråden VI från Linköping