Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping

Mammatill4a skrev 2008-09-26 10:39:34 följande:
    Mm, man kan ju hoppas han hör av sig snart, annars får han allt hämta henne här iallfall, för ja tänker inte stressa med buss mm när han väll ringer typ säkert 5 min innan de är dags.. nepp lite bättring får de allt bli..Skönt med nytt och fräscht i VR , skoj när allt är färdigt, hoppas L får träffa sin kusin då. här längtar man till kl blir 11 då man kan börja med maten, har varit en dålig mamma idag känner ja har inte varit ute med barnen , men benen och höfterna bär de inte, får la ev bli i em och hela helgen när de inte packas..

du är ingen dålig mamma.du är höggravid och måste ju tänka på din hälsa oxå.barnen far ju inte illa av att vara inne en dag.v-rummet är som nån annans.golvet är så ljust nuGlad och möblerna blev kanon och även gardinerna.

starx ska man hämta lillan och bege sig förbi centrum och sen stora tösens skola.

ja man får hoppas att sonen får träffa sin farbor.han behöver få ha kontakt med sin släkt på sin pappas sida.förr var det farfar som umgicks med sonen så ofta han kunde.men efter hans hastiga bortgång förra året så slets en av sonens stora hjältar bort.hans farfar var den finaste person jag någonsin har mött.det var många som tog farväl vid begravingen då.hela vreta kloster kyrka var full av arbetskamrater och släkt o vänner.hans farfar var en mycket älskad och omtyckt kyrkoherde/präst.Gråter
    livet måste gå vidare.men man märker att sonen inte alltid är så glad om man råkar prata om hans farfar och pappa.det är väldigt känsligt och det förstår man.hans pappa finns ju inte där för sin son.men jag hoppas att hans pappa en dag ska må bra och kunna få träffa sin son när han vill.hans pappa behöver all hjälp han kan få villket han idag får till slut.

Livet är en kamp varje dag...
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-26 11:02:22 följande:
     tack för de orden ,de var snällt..Ja för er del är de ju skönt med nytt, ska allt komma över nåndag nästa v och kolla hur de blev, ta en fika Inte lätt när barnen far dåligt när någon anhörig går bort, men har han fått chansen att prata med nån om de, kanske skulle vara skönt och bra för honom,ha en skön promenad, nu står potatisen och kokar på plattan så ska l äta om en stund här..
    klart du ska komma över och ta en fika nästa veckaGlad.hoppas du slapp stressa när O skulle iväg idag.ni får ha en bra helg
    Firstandhappy skrev 2008-09-26 11:05:13 följande:
    nu har man vart på VC och fått en massa piller, läkaren hade ingen aning om vad som var fel med armen men vi hoppas väl på att det blir bättre, fick förbud att lyfta saker ca en vecka frammåt, jo jättelätt när man har småbarn hemma och är i full fart med att flytta.. *vissel vissel*
    hoppas du har nån som kan hjälpa dig att packa och flytta.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-26 14:07:22 följande:
    Fasan också.. .vill också vara finklädd imorgon.. får hoppas att de finns något till mig imorgon. Skall till tornby med sambon... kanske ner en sväng på stan också...FAN FAN FAN...Nu tog äntligen lite ork till mig och gcik och köpte cykelslang till min cykel.. tror ni inte att jag fick helt fel storlek och modell.. bad om en cykelventil och 26x1,75... så nu skulle man vara duktig och sätta dit den.. och ingen passar.. ? Avskyr nog biltema från och med nu... Jag frågade till och med personalen.. de skulle hjälpa mig.. men ändå får jag fel... *gaah*
    vad trist
    igår fick jag nästan ett UTBROTT på den spydiga inkompetenta tjejen i kassan på tonby mc donalds!

vi skulle betsälla tre happy meal och en extra pomme samt en dubbel chese.
    jag fick inte beställa i den ordningen så allt blev rätt
    vi skulle ha en dubbelchese ,en glutenfri naturell chese,en naturell vanlig hamburgare samt en vanlig  chese.sen två äpple och en cola samt en extra pomme.
    tjejen i kassan var så jävla dryg och trög!hon frågade 100 gånger vad vi skulle ha.hon tog fel juice och fick byta.sen när vi hade betalt så såg jag att vi inte hade fått dubbelcesen så då sa jag till att hon hade glömt den.jag var inte det minsta otrevlig när jag sa det
    varpå puckort sa"ni måste skämta!ni har inte beställt nån dubbelcese".varpå maken sa jo det har vi allt.tjejen blev skitsur o kollade kvittot.
    jepp vi hade RÄTT!den fanns med på kvittot!
    sen skulle vi äta ja vad tror ni?jo vi fick två glutenfria hamburgare!
    aldrig mer mc donlad.deras är sevice är ett stort skämt samt deras urkorkade personal som är spydiga.de behöver knappast kunna räkna vad 1+3 är!

har god lust att skicka ett dagens ris till corren om mc donlads.inte första gången de är tröga,spydiga och ger fel mat osv
  • Familjetrollet

god morgon
    här har man vart vaken sen kl 6.somnade tidigt igår.resten av familjen sover ännu.men de ska väckas om en timme.

hoppas ni får en superbra kväll tillsammansGlad.
    idag blir det norrköping.det ska shoppas loss idag oxå

• Familjetrollet

god morgon hoppas hi hade de jättekul igår..själva var vi i norrköping hela dagen.och som vanligt var det fullt med fulla alkisar som var hemska mot folk.norrköping verkar gilla att ha alkisar inne i centrum för de finns överallt där.tom maken blev irriterad igår över dem.jag förstår min man,han mår inte bra av att se dem pga sin uppväxt.

vad ska hitta på idag?när ni har nyktrat till?vi ska nog till tornby då de har långöppet och det är gratis buss dit oxåGlad

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet

halloj tjejer.synd att man inte kunde följa med igår.
    leos o vincents mamma var ni på cubus idag på ikano vid 14 snåret?

här har man shoppat rejält idag.det blev en ny mobil,tre par skor och lite annat.maken kunde inte låta bli att köpa en ny mobil då jag köpte enSkrattande

hoppas alla har haft en bra helg.här är man fortfarande förkyld och har en envis huvudvärk.

mammatill4a
    hoppas ni har haft en bra helg.har inte sett dig i tråden.du får klappa megn från mig

• Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-28 21:18:33 följande:
    Nej, jag har varit hemma hela dagen idag o varit lite bakis..Sambon o barnen var på ikea vid 15.30 tiden för att ta bilder på stjärnstudio..
    okej.tyckte att jag såg dig.
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2008-09-28 22:05:04 följande:
    Låter som att ni hade en riktigt kul kväll Själv är man inget för utelivet direkt och dricker inte heller nåt direkt längre. Utelivet har jag fått nog av
    samma här.har inte druckit alkohol sen -98.sist jag var ute på en pub/disco var -02.inget man saknar heller för den delen
    playmate86 skrev 2008-09-29 06:56:51 följande:
    händer idag då för er???själv ska jag opereras efter lunch ska de två sista visdomständerna ut inget jag direkt ser fram emot kan jag säga och ont kommer masn ha en veckan framöver och allt jag får äta är soppa och barnmat på burk
    aj säger jag.själv har jag dragit bort en visdomstand,aldrig mer!jag kunde knappt inte öppna munnen på 2 veckor pga smärtan.ett suprör var vad man fick in i munnen.

här ska jag börja sätta tillbaka en massa böcker i v-rummet.sen ska jag kolla in nya mobilen samt lägga ut de "gamla"mobilerna på nätet.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-29 13:08:25 följande:
    Alltså inte för att vara taskig, men vad heter alla här inne egentligen. Mitt namn kanske inte är det svåraste att räkna ut, men jag blir lite förvirrad när jag träffar folk IRL och inte vet vad folk heter efteråt. Jag borde ha en liten namnlista med fotografier att studera in.
    välkommen i klubben.jag glömmer bort namn på två sekunder
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2008-09-29 19:35:20 följande:
    här är man nyss hemkomen från ullared, vi åkte hemifrån 5 i morse... fyra tjejer i en bil = en helt underbar dag jag är trööötköpt på mig lite gott å blandat å kunde inte låta bli snuttefiltarna nu har ja krypit ner i sängen, satt på tevin å lagt datorn i knät å här tänker ja tillbringa resten av min kväll...
    hittade du nått fint i ullared?jag har aldrig vart där.men vill gärna åka dit nån gång
    Apipoulai skrev 2008-09-29 23:06:50 följande:
    Det var alltså imorgon man skulle gå och handla sin första mamma-tidning. ;) Jag är ju inte den rätta målgruppen för tidningen, men jag är sjukt nyfiken på Guardian Angels artikel.
    samma här.lillan är snart 5 år.så en mammatidning känns lite konstigt.men jag vill så gärna läsa artikeln
Svar på tråden VI från Linköping