Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping

dinana skrev 2008-09-24 10:32:48 följande:
    har inget ute nu, funderar på å lägga ner med tradera... blir så dyrt i längden.alla auktioner jag hade ute är betalda och skickade... någon har till och med betalat dubbelt, men orkar inte bry mig om det. är de så glömska så 'fine with me'.
    jag har oxå funderat på att lägga ner tradera ibland.men det går så bra nu så då är det lika bra att köra ett tag till tills man har tömt det som ska säljas
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Familjetrollet

nu ska vi strax bege oss och hämta tösen och sen köpa bussbiljetterna i centrum

• Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-24 19:15:08 följande:
    Så fin din nya vagn är... Fast ingen klår ju min vagn =)
    tack för en supertrevlig dag igår.så gulligt molly skrattarGladmina töser frågade direkt när vi skulle träffa er nästa gång

vi fortsatte shoppingrundan med maken igår.så det blev gardiner mm oxå
    golvläggaren som ska vara klar med renoveringen idag har ju inte ens kommit mer än ca 20% av jobbet*SUCK*vi måste kunna möblera v-rummet ikväll då sonen kommer imorrn
    Mammatill4a skrev 2008-09-24 17:03:50 följande:
    HEHE här kommer de en bild på magen v 34+5 finns oxå bilder på vagnen under sånt som ja köpt mm till skrutt tack maria för korten, får dejta nästa v med och ta ett till
    du har en så otroligt söt mage.så igår kunde jag inte motstå att klappa den lite.hoppas du inte tog illa upp att jag klappade din fina mage.jag skulle nog frågat först

här är man ännu förkyld och ont i öron samt halsen.

idag blir inget gjort här hemma.går ju inte ens städa då alla rum är fulla med möbler
  • Familjetrollet
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-24 20:13:46 följande:
    Familjetrollet: Tidningen heter "Mama" kul å shoppa måste komma hem till er någon dag och se hur ni har det Fortfarande sjuk idag? Du kanske har skrivit det redan idag men jag har inte hunnit läsa igenom allt.
    du får jättegärna komma hit nån dag när v-rummet är klartGlad.hoppas allt är bra med er
    nu ska vi äta frukost
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-25 07:49:53 följande:
    Jag får väl ta å passa på nu medans jag inte har jobb... kan ju nästan varje dag. Tyvärr har man inte så mycket pengar som man kan önska.Men men... säg bara till.
    ja pengar är inget skoj.alt går ju bara till räkningar och mat.men nu har jag fått ihopp en hel del genom mycket som jag har sålt så då fick det bli ett nytt v-rum.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-25 08:22:48 följande:
    Härligt! Vi hade nehövt ett nyt rum för vi har så mycket saker som inte har någon plats just nu.... allting hamnar ju i vardagsrummet =)Men man får väl vänta ett par år till...
    vi skulle behöva en 7 rummare just nuSkrattanded besviken jag blev på vinterkläderna jag köpte igår.jag kollade dem snabbt innan köpet.idag när jag kollade ena vintersetet så är det flera hål på knänaLedsen.enligt säljaren så var det fint beg skick!dessa vinterbyxor går ju inte använda då de små hålen går igenom fodret oxå.så 150 kr var ju det inte värt.

får bli till att köpa nya istället.jag kollar alltid varenda mm av kläderna innan jag säljer dem.minsta lilla trasigt så säljer jag dem inte.
    Marayah skrev 2008-09-25 08:38:46 följande:
    Här har vi just klivit upp... Marko har snällt legat och tittat på Turtles på sin tv sen sambon åkte vid 7,30, jag och filip fick sova en stund till. Men nu blir de till att göra oss klar för dagis och babyöppet.. Filip ska juh få sprutan med idag... Hoppas alla får en trevlig dag..
    då får ni ha en bra dagGlad.här slipar gubben golvet så nu sitter jag instäng i sonens rum.jag funderar på att ta en promenad till centrum,men mina bihålor klarar inte den kalla luften
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-25 09:20:39 följande:
    hehe de är lugnt, såg dig imorse, hade du varit på vc??
    kom från tvättstugan.men det fanns inga tider på ca 1 vecka.jag avvaktar vc till imorrn

ska ev gå till centrum om en stund om jag orkar det.måste köpa frimärken
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-25 09:27:19 följande:
    JAha , har er pajat igen??här väntar man besök, skorpan08 ska komma hit på fika och lämna vindskyddet så ska ställa mig och glra en äpplepaj snart, hehe vart så sugen på de inatt konstigt nog:-P

nix men vi har inte kunnat tvätta då vi inte kan hänga tvätten i v-rummet.sen har jag inte orkat tvätta nu när man är halvsjuk

trevligt med fika.här ska man fixa lite på tradera

• Familjetrollet
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-25 09:33:21 följande:
    Godmorgon på er!Vi var också uppe med tuppen idag. Nathalie vaknade 6.30, iofs låg hon och pratade i sängen i 30 minuter så vi tog inte upp henne förens vid 7 så kul å ligga och lyssna på henne I vanliga fall vaknar hon mellan 7-7.30, men igår la vi henne en halvtimme tidigare för hon var så trött. Idag är Peter hemma från jobbet, han har också blivit förkyld så nu är det bara Nathalie som inte varit förkyld. Hoppas hoppas hon klarar sig!Idag ska vi till bvc och kolla upp hennes prickar. Både jag och Peter har varit tveksamma till distriktssköterskans diagnos så vi ringde till bvc. Hon tror inte heller att det är vattkoppor så vi ska dit idag på undersökning. Troligen får läkaren på bvc kolla på henne också, och om de inte vet vad det är så blir det att ta prover :/Firstandhappy: Är du sjuk?
    vattenkoppor brukar man få föst när man har börjat på dagis eller är i kontakt med smittade barn med vattkoppor

kan vara nån matallergi.
    Mammatill4a skrev 2008-09-25 09:31:12 följande:
    Ok på så sätt ja då förstr man ju..japp ja ska gå och ställa mig i köket nu..
    du får ha en bra dag
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2008-09-25 09:51:32 följande:
    morron på er idag mår ja än så länge bra, hade ganska ont i magen tillåfrån igår kväll men det visade sig att det va ett regält toabesök som behövdes I morse vid halv 7 vaknade vi av att det pep in ett sms i mannens mobil, hans dotter åkte in till förlossningen efter 36 (önskar ja kunde skriva dom sifrorna stoora) timmar med värkar... så nu sitter vi å väntar på att få veta om det kommer ut en liten tös eller pöjk haha fatta att ja e gift me en morfar låter ju skitskumt, typ lika skumt som det låter å säga till sig själv att man ska bli mamma..
    vad kul att din make ska bli en ung farfar.en klasskompis till mig fick barn två gånger samtidigt som sin mamma och pappa. så hennes barn och syskon är jämngamla

huga vilken värk jag har i bihålorna.vet knappt vart man ska ta vägen.och inte gör det bättre av att gubben har slipat i evigeheter nu
Svar på tråden VI från Linköping