Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping

Marayah

hoppas ni får en trevlig fika.hoppas man kan haka med på nästa fikaträff.funderar på att ha en här framöver

From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Familjetrollet
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-17 21:52:48 följande:
    Hej på er!Hoppas ni mår bra, tyvärr gör inte jag det idag när jag var ute med N så högg det till i min rygg och sedan dess har jag haft så jävla ont fick ringa P och be han komma hem fån jobbet. Har svårt att gå så imorgon ska jag ringa sjukgymnasten. Kanske är det en nerv som kommit i kläm Nu har jag fått se hur artikeln kommer se ut (med text OCH bilderna) Är verkligen supernöjd med bilderna!Hur har ni andra haft det idag?

ush vad jobbigt.hoppas ryggen blir bra snart.

nån mer som blev av med internet,tv o tlf igår?det förbaskade comhem lade bara av.inte ens de valiga tv kanalerna fungerade*arg*
    så man fick helt enkelt läsa en dålig tidning istället

vad ska ni hitta på idag?här ska det tvättas.igår hjälpte gubben till att städa.i eftermiddag blir det hjärta till hjärta en sväng och ev tornby om maken vill vara chafför

• Familjetrollet
    Maria84 skrev 2008-09-18 08:21:38 följande:
    Lucas är inte bättre idag, och det har inte varit nån skojig natt direkt. Jag har fått sova 1½ timme sammanlagt. Lucas har inte kunnat sova och varit jätteledsen till och från. Han har feber idag med, har inte tagit febern på honom ännu men han är som en kamin. Har precis lagt honom i sängen igen med en flaska välling. Sen sitter han ju fastklistrad på mig resten av tiden förmodligen resten av dagen. Lägligt när jag redan har ont och börjat blöda lite mer igen och ska ta det lugnt. Helt omöjligt att ta det lugnt här hemma visserligen..
    har du ingen vän/släkting som kan komma ett par timmar så du kan vila/sova ut?
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2008-09-18 08:25:20 följande:
     Nix, ingen som kan det just idag, visst kommer det lägligt Men jag har överlevt värre saker så det ska nog gå Sambon kanske kan sluta jobba lite tidigare idag så han kan ta barnen en stund i em. Å andra sidan så är det ju bara mamma som duger för Lucas just nu.
    då får du passa på och vila/sova när lillen gör det.men vad jag vet så brukar man inte vara trött just när barnet/barnen sover.

finns det nån som vill ta en fika på söndag ute på ikano?
  • Familjetrollet
    Summerlove08 skrev 2008-09-18 08:34:17 följande:
    Det stod på correns hemsida att comhem-nätet släcktes ut för alla i Linköpings city igår kväll. Måste ju varit nått större fel nånstans. Men det märkte inte jag för jag sov då Fast jag håller med om att det varit mycket strul med deras grejer.
    com hem suger.betalt ska de ha men det funkar knappt eller inte alls väldigt ofta
    Skorpan08 skrev 2008-09-18 08:32:57 följande:
    Skulle gärna men hinner nog inte. Måste baka bullar och kakor inför nästa helg. Då får vi mellan 60 och 80 gäster. Äldsta dottern fyller ju 18 år den 1/10 så den 27 blir det storkalas.
    kul med 18 års kalas.om ca 1 år blir sonen 15år. så då blir det nog tjat om en moped.vi ska oxå börja baka lite smått till tösernas kalas i början av oktober.blir så dyrt att köpa både vanligt och glutenfritt.så vi kör oftast nästan allt glutenfritt
  • Familjetrollet

här funkar com hem sådär nu.har dock störningar på tv.

• Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-18 12:18:23 följande:
    ajajaj med ryggskott, här händer inte mkt idag, legat och sovit en stund och nu har olivia kommit hem från skolan ska hämta barnen cid dagis kl 14, sen blir de la lugna gatan tills magnus kommer hem från jobbet , för är delvis orkeslös..
    har du beställt detta skitväder?Skrattandehär ska man strax ut i ösregnet och gå en långpromenad.man lär väll vara genomsur innan man kommer hem igen.

börjar bli väldigt tråkigt med bara regn,regn,blåst och regn
  • Familjetrollet
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-18 12:09:49 följande:
    piffan:jag arbetar på en förskola i T1området! vilken förskola har ni fått?
    då har du nära till jobbet.ska du börja i vinter igen på jobbet?hoppas ryggen är bättre nu.
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-18 13:50:17 följande:
    Nepp nu är de dags att hämta kidzen på dagis..men kom ju på en sak.. Alma var ju duktig tjeja i måndagkväll då hon kissade för första gången på pottan ,vi är så stolta

så duktig hon är.hoppas hon mår bra, ebba berättade att alma blödde idag på dagis

vi blev inte så blöta då det lyckligtvis slutade regna lagom till vi skulle gå ut.ush vad långsamt denna dag har gått.hoppas man kan fynda lite idag på hjärtat,är evigheter sen man var där sist.

behöver lite ramar till ena tösens rum och annat smått och gott

• Familjetrollet

godmorgon allesammans
    här är man helt slut efter natten.hade så hemska mardrömmar i natt så  efter kl 04 kunde jag inte sova längre

vad ska ni hitta på idag?här ska man handla mat,tvätta,dammsuga.sen ska jag ut på en promenad med grannens söta vovveGlad.så idag blir det två långpromenader efter varandra

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-19 08:24:24 följande:
    Jag följer gärna med på ett ljusparty om nån ska ha det, som sällskap, men jag kommer nog inte köpa nåt
    jag följer gärna med på ljusparty.är ljusen jättedyra?
Svar på tråden VI från Linköping