Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-21 09:59:19 följande:
    Ok, men vad är det för sorts butik?
    det är som en lite finare ÖB butik
    Marayah skrev 2008-09-21 10:58:09 följande:
    Skulle du med till Therese på Me&I paryt? Tänkte om barnen skulle leka så ja ska hålla Marko hemma...
    får stå över då lillan fick diarre igår kväll och jag har ont i halsen och störtmens
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-21 12:12:39 följande:
    Sambon fick förresten jobbet som han var på intervju på i tisdags.. börjar om en månad.. det är verkligen så skönt att han skall börja jobba här i stan så slipper vi de där två restimmarna varje dag. Nu kan han ju ta cykeln istället och tjäna in en massa tusenlappar bara på det. Sen får han lönehöjning också... och jobbar fasta tider....
    grattis vad kul att han fick jobb i lkpg.då tjänar han både tid och pengar.
  • Familjetrollet

hoppas ni har det trevligt på M&I partyt.vi var en sväng till tornby men när lillan plötsligt blev hängig så fick vi åka hem.det visade sig att hon hade fått feber plötsligtLedsen.under dagen har hon vart pigg och glad.så nu får man räkna med att snart ligga sjuk själv.

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2008-09-21 15:57:05 följande:
    usch va tråkigt, verkar som alla blir sjuka en gång till, trodde denna epedemi skulle vara slut snart.
    ja man bävar inför kräksjukan osv.jag blir sjuk så fort nån typ nyser/hostar.har fått kolla imunförsvaret pga att jag är ständigt sjuk under hösten,vinter och in på våren.men de fann inget fel.

nu ligger lillan och sover i sin säng.hon har längtat efter dagis hela helgen.kruxet är mest hur man får hem stora tösen från skolan imorrn när gubben jobbar.jag har ju lång väg till stora tösens skola.

äntligen är det 21/9 i fyra månader har man väntat på denna dag då andra avenyn börjar igenGlad.är det fler som följer den bra serien?
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-21 16:32:44 följande:
    Ok, då måste vi ju dit ju Är det stort tro?
    det är jättestort.hela bottenplan är ombyggt och karlossons har typ halva nederplan
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-21 16:47:47 följande:
    Ok, har de nån hemsida eller nåt?
    vet inte
    NoahLeah skrev 2008-09-21 16:49:55 följande:
    Hejsan..vet inte om jag platsar här inne men är född o uppvuxen i Linkan (flyttade till Sthlm 2000) och spenderar mycket tid där nere då familj, släkt o vänner finns kvar där.Vi ska även flytta ner om ett år eller två då Stockholm känns avklarat.Har en son som heter Noah, född den 4/3 2008
    välkommen hit
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-21 18:25:41 följande:
    Jag slänger ut frågan här igen, är det nån som vill komma hem o fika hos mig i veckan?Marayah o jag pratade lite om det idag. Jag kan vilken dag som helst, helst när Leo är på dagis dock, men kan de andra dagarna oxå (troligtvis kan jag inte torsdag kom jag på nu, men annars är jag ledig).

jag tar gärna en fika.då de ska renovera v-rummet under 24 och 25e så kommer jag jättegärna och fikar hos er.dock kan jag komma runt 14 då barnen ska hämtas först.lillan måste dock bli feberfri först oxå.

nu har man knåpat ihopp ett par auktioner och väntar på att gubben ska komma hem strax från kolonin

snart är kl 20 och då blir det soffläge

• Familjetrollet

hoppas ni får en bra lördagskväll.här blir det en "lugn"helg då sonen kommer på fredagGlad

mammatill4a

hoppas ni har haft en bra dag,vi tog en sväng till tornby.men huga vad folk det var.det tog evigheter innan man fann en parkeringsplats.hoppas du mår bättre nu.klappa magen från migGlad

• Familjetrollet

gormorning tjejer
    här mår man piss.nu är man sjuk,lindrigt än så länge.bara inse att hösten är här Ledsenjag verkligen avskyr hösten,vintern och våren då jag aldrig får vara frisk då.så nu får man hålla tummarna att man slipper penecellinkur denna gång,är snart imun mot det

vad ska ni hitta på idag?jag ska ev ner till stan en snabbsväng efter 16.töserna är hemma och sjuka

• Familjetrollet
    NoahLeah skrev 2008-09-22 09:46:56 följande:
    Vart i Linköping bo ni?Vi bor i Majelden när vi är nere...o sen funderar vi på att flytta till antingen Linghem/Tallboda/Tokarp el ut på landet.
    bor i ryd just nu.men vi har funderat länge på att ev byta stad eller flytta ut till landet.
    Mammatill4a skrev 2008-09-22 08:37:13 följande:
    KLart ni får komma och hälsa på och vi kommer in till er vart ni nu bor sen , när vi kom till tornby fanns de gått om plats tom så vi fick mat i magen och handlade vantar och jacka till liam och alma,, sen bar de iväg ner till falerum för att hämta Olivia ..japp de är nära berg v ska bo, så de blit berg rundan nästa för vikten ska ner haha
    kanon att ni ska bo nära min son då jag inte hittar i åtvid.fy vad jag mår blää idag.typiskt när man behöver gå till centrum.
    nu ska jag flrsöka fixa mat till barnen som är krya trots att de är sjuka
Svar på tråden VI från Linköping