• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2008-09-25 14:58:34 följande:
    Ja då e de verkligen en fördel. Gick bra med Filip o sprutan. Han stört tjöt, men man kan juh tänka sig själv att få en nål stucken i benet utan förvarning.
    stackars liten snart ska lillan få sin 5 års spruta.jag har nålskräck så jag lär vara vit som ett lakan när sprutan kommer fram.
    Marayah skrev 2008-09-25 14:46:02 följande:
    Wiiie, va glad man blev när man kolla på löne specen idag får mer än väntat.
    alltid kul att få in extra pengar.mina extra pengar gick till v-rummet och en del ska gå till lillans kalas nästa helg
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Familjetrollet
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-25 14:29:33 följande:
    Skorpan08: mm, förhoppningsvis växer det bort! Lycka till, du får berätta sen hur lång hon har blivit Familjetrollet: Det finns barn som inte kan äta något som är rött, och då ingår även morötter sa hon på bvc. När jag jobbade så fanns det en flicka som inte kunde äta frukter/grönsaker som var rött (även morot). Kan lilltjejen äta päron nu?Hur går det med golvet?Firstandhappy: mm hur mår du då?
    jröda grönskaker har jag hört talas om.lillan tål päron numera.

golvet är klart nu.jisses villket jättestor skillnad det blev.maken blev så glad att han ville ha nya tapeter oxåSkrattande.nu är golvet ljust och glänser för fullt.nya möblerna blev toppenbra.nu är det bara småskaer som ska köpas så v-rummet blir klart

hoppas ni har haft en bra dag
    jag tar gärna en fika nästa vecka
  • Firstandhappy

ush vad trist.här är maken lite besviken på sin sem.ersättning.
    hur mycket(om man får fråga)har era män fått i sem ersättning?maken fick bara 2000 sammanlagt för 4 veckorLedsenhan jobbar 75 %-är det inte väldigt lite i sem.ersättning?

jo det låter lite, jag fick 840kr i sem-ers denna månaden och jag jobbar bara 53%

• Cacan

ikväll har jag haft min första ljusparty - visning! gick väl helt ok!
    Tyvärr kan jag inte haka på, på lördag.. Maken som jobbat gärnet hela veckan ville att jag ska vara hemma o mysa, o jag känner det oxå! Men det blir fler ggr.. eller hur!!??!
    Har ni bestämt ngn fika nästa vecka?

• dinana
    abcde drar sig visst ut... hon skulle gå på bio istället med sin kille.. så nu är vi en mindre som skall ut.

Marayah när skulle du ta bussen ner till Fru T?
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Familjetrollet
    Cacan skrev 2008-09-25 22:22:03 följande:
    ikväll har jag haft min första ljusparty - visning! gick väl helt ok!Tyvärr kan jag inte haka på, på lördag.. Maken som jobbat gärnet hela veckan ville att jag ska vara hemma o mysa, o jag känner det oxå! Men det blir fler ggr.. eller hur!!??!Har ni bestämt ngn fika nästa vecka?
    det blir fler träffar.jag ska inte heller gå imorrn då jag ännu är sjuk och sonen kommer imorrn.det brukar även bli fikaträffar ibland.
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2008-09-25 22:30:36 följande:
    abcde drar sig visst ut... hon skulle gå på bio istället med sin kille.. så nu är vi en mindre som skall ut. Marayah när skulle du ta bussen ner till Fru T?
    Vad trist..men vi blir ändå 8 st (har listan sparad ).
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Marayah

Blir de "bara" du och jag?? Kanske vi ska ta de när grabbarna hämtats från dagis så kan vi vara ute och leka i nån lekpark?? Då kan ja hämta Sambon på slesta kl 16  oxå.

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-25 20:27:12 följande:
    Marayah: Kommer du vid 12 imorgon?Vagnen står nu i hallen, tvättad o klar o väntar på dig
    Har inte kollat upp tiderna än, men ja kan juh messa dig när ja gjort de.
    dinana skrev 2008-09-25 22:30:36 följande:
    abcde drar sig visst ut... hon skulle gå på bio istället med sin kille.. så nu är vi en mindre som skall ut. Marayah när skulle du ta bussen ner till Fru T?
    Marko 031103, Filip 080621
  • Marayah

Kan du messa mig när du ser, för vi går på dagis nu sen måste ja göra massa ärenden. Skicka lite paket från tradera.

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-25 20:27:12 följande:
    Marayah: Kommer du vid 12 imorgon?Vagnen står nu i hallen, tvättad o klar o väntar på dig
    Marko 031103, Filip 080621
  • Familjetrollet

halloj i stugan här var det lugnt.huvudet sprängs ännu.här ska det skuras golv och städas.vad ska ni andra hitta på idag?

Svar på tråden VI från Linköping