• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mammatill4a
    Fru T skrev 2008-09-26 12:35:39 följande:
    ååh snälla är det nån som bor på landet eller känner nån som bor på landet???Vi måste verkligen lämna bort en an våra älskade kissar, hon trivs verkligen inte inne!!Hon är öronmärkt och kastrerad!hon vill gätte gärna bo på landet där det kanske finns en lite lada eller stall (hon är född i stall)Passar inte som innekatt då hon har börjat visa sitt missnöje med att kissa på ställen hon inte ska kissa på. Har gätt henne fler chanser men inser att det går bara inte Snälla hjälp oss.. Vill inte behöva avliva henne hon är bara ett år.Hon är hundvan!
    Tyvärr inte, men hoppas på att de löser sig för er snart, man vet ju sj hur de är om man har katter som inte trivs, fick sj placera om en katt engång och de funkade toppen..

Håller tummarna för er
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • thelifesaviour

Oh. Ja, man måste ju vara snygg imorgon också, det hade jag nästan glömt. :)

• Mammatill4a
    thelifesaviour skrev 2008-09-26 13:36:26 följande:
    Oh. Ja, man måste ju vara snygg imorgon också, det hade jag nästan glömt. :)
    Hehe, vilken tur ja inte ska med ut då, för här kommer man aldrig att bli snygg
  • thelifesaviour
    Mammatill4a skrev 2008-09-26 14:04:43 följande:
    Hehe, vilken tur ja inte ska med ut då, för här kommer man aldrig att bli snygg
    Det tror jag inte på!
  • dinana

Fasan också.. .vill också vara finklädd imorgon.. får hoppas att de finns något till mig imorgon. Skall till tornby med sambon... kanske ner en sväng på stan också...

FAN FAN FAN...

Nu tog äntligen lite ork till mig och gcik och köpte cykelslang till min cykel.. tror ni inte att jag fick helt fel storlek och modell.. bad om en cykelventil och 26x1,75... så nu skulle man vara duktig och sätta dit den.. och ingen passar.. ? Avskyr nog biltema från och med nu... Jag frågade till och med personalen.. de skulle hjälpa mig.. men ändå får jag fel... *gaah*

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Mammatill4a
    thelifesaviour skrev 2008-09-26 14:05:29 följande:
    Det tror jag inte på!
    de är nog för att du inte sätt mig i resl life än...
    dinana skrev 2008-09-26 14:07:22 följande:
    Fasan också.. .vill också vara finklädd imorgon.. får hoppas att de finns något till mig imorgon. Skall till tornby med sambon... kanske ner en sväng på stan också...FAN FAN FAN...Nu tog äntligen lite ork till mig och gcik och köpte cykelslang till min cykel.. tror ni inte att jag fick helt fel storlek och modell.. bad om en cykelventil och 26x1,75... så nu skulle man vara duktig och sätta dit den.. och ingen passar.. ? Avskyr nog biltema från och med nu... Jag frågade till och med personalen.. de skulle hjälpa mig.. men ändå får jag fel... *gaah*
    hoppas du hittar nåt att ta på dig till er fest imorgon, blir lätt avis men orkar inte med allt spring så bättre ja sitter hemma el rullar fram i egen takt..

hehe ja de är biltema likt , hoppas de löser sig med din cykel..
  • dinana
    Mammatill4a skrev 2008-09-26 14:11:12 följande:
    hoppas du hittar nåt att ta på dig till er fest imorgon, blir lätt avis men orkar inte med allt spring så bättre ja sitter hemma el rullar fram i egen takt..hehe ja de är biltema likt , hoppas de löser sig med din cykel..
    Tänkte först att man kanske skulle åka ut till Hjärta till hjärta och leta loppiskläder till imorgon kväll.. fast är ju tråkigt att åka dit själv =(

Ja, vete katten hur jag gör med cykeln nu.. får be sambon kolla på det istället... såååå trött på skiten
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-26 11:02:22 följande:
     tack för de orden ,de var snällt..Ja för er del är de ju skönt med nytt, ska allt komma över nåndag nästa v och kolla hur de blev, ta en fika Inte lätt när barnen far dåligt när någon anhörig går bort, men har han fått chansen att prata med nån om de, kanske skulle vara skönt och bra för honom,ha en skön promenad, nu står potatisen och kokar på plattan så ska l äta om en stund här..
    klart du ska komma över och ta en fika nästa veckaGlad.hoppas du slapp stressa när O skulle iväg idag.ni får ha en bra helg
    Firstandhappy skrev 2008-09-26 11:05:13 följande:
    nu har man vart på VC och fått en massa piller, läkaren hade ingen aning om vad som var fel med armen men vi hoppas väl på att det blir bättre, fick förbud att lyfta saker ca en vecka frammåt, jo jättelätt när man har småbarn hemma och är i full fart med att flytta.. *vissel vissel*
    hoppas du har nån som kan hjälpa dig att packa och flytta.
    Livet är en kamp varje dag...
  • Leos och Vincents mamma

Marayah: Tack för idag, Leo tyckte att det var kul att leka med Marko
    Hoppas du blev nöjd med vagnen

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-26 14:07:22 följande:
    Fasan också.. .vill också vara finklädd imorgon.. får hoppas att de finns något till mig imorgon. Skall till tornby med sambon... kanske ner en sväng på stan också...FAN FAN FAN...Nu tog äntligen lite ork till mig och gcik och köpte cykelslang till min cykel.. tror ni inte att jag fick helt fel storlek och modell.. bad om en cykelventil och 26x1,75... så nu skulle man vara duktig och sätta dit den.. och ingen passar.. ? Avskyr nog biltema från och med nu... Jag frågade till och med personalen.. de skulle hjälpa mig.. men ändå får jag fel... *gaah*
    vad trist
    igår fick jag nästan ett UTBROTT på den spydiga inkompetenta tjejen i kassan på tonby mc donalds!

vi skulle betsälla tre happy meal och en extra pomme samt en dubbel chese.
    jag fick inte beställa i den ordningen så allt blev rätt
    vi skulle ha en dubbelchese ,en glutenfri naturell chese,en naturell vanlig hamburgare samt en vanlig  chese.sen två äpple och en cola samt en extra pomme.
    tjejen i kassan var så jävla dryg och trög!hon frågade 100 gånger vad vi skulle ha.hon tog fel juice och fick byta.sen när vi hade betalt så såg jag att vi inte hade fått dubbelcesen så då sa jag till att hon hade glömt den.jag var inte det minsta otrevlig när jag sa det
    varpå puckort sa"ni måste skämta!ni har inte beställt nån dubbelcese".varpå maken sa jo det har vi allt.tjejen blev skitsur o kollade kvittot.
    jepp vi hade RÄTT!den fanns med på kvittot!
    sen skulle vi äta ja vad tror ni?jo vi fick två glutenfria hamburgare!
    aldrig mer mc donlad.deras är sevice är ett stort skämt samt deras urkorkade personal som är spydiga.de behöver knappast kunna räkna vad 1+3 är!

har god lust att skicka ett dagens ris till corren om mc donlads.inte första gången de är tröga,spydiga och ger fel mat osv
    Livet är en kamp varje dag...
Svar på tråden VI från Linköping