• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-09-26 16:49:32 följande:
    vad tristigår fick jag nästan ett UTBROTT på den spydiga inkompetenta tjejen i kassan på tonby mc donalds!vi skulle betsälla tre happy meal och en extra pomme samt en dubbel chese.jag fick inte beställa i den ordningen så allt blev rättvi skulle ha en dubbelchese ,en glutenfri naturell chese,en naturell vanlig hamburgare samt en vanlig  chese.sen två äpple och en cola samt en extra pomme.tjejen i kassan var så jävla dryg och trög!hon frågade 100 gånger vad vi skulle ha.hon tog fel juice och fick byta.sen när vi hade betalt så såg jag att vi inte hade fått dubbelcesen så då sa jag till att hon hade glömt den.jag var inte det minsta otrevlig när jag sa detvarpå puckort sa"ni måste skämta!ni har inte beställt nån dubbelcese".varpå maken sa jo det har vi allt.tjejen blev skitsur o kollade kvittot.jepp vi hade RÄTT!den fanns med på kvittot!sen skulle vi äta ja vad tror ni?jo vi fick två glutenfria hamburgare!aldrig mer mc donlad.deras är sevice är ett stort skämt samt deras urkorkade personal som är spydiga.de behöver knappast kunna räkna vad 1+3 är!har god lust att skicka ett dagens ris till corren om mc donlads.inte första gången de är tröga,spydiga och ger fel mat osv
    De anställer sådan där puckad personal.. å sen vi som vill jobba och är jättesmarta vi blir nekade jobb.. *suck*
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Cacan

Idag har jag vart o storhandlat o köpt Emilias första skor!!Det var mkt roligare! Vad söt hon blev i dem! o Vad mkt det finns... Men jag lyckades att hålla mig så det blev bara ett, änsålänge ska ja la tillägga!
    Var på tornby.. usch gillar inte tornby, är nog för mkt lantråtta..

Som sagt vi bor ju på landet, men vet ingen som vill ha katt, tyvärr! Alla här ute har redan minst en katt hemma utom vi som inte kan ha katt för maken är allergisk! hoppas det löser sig för er!

Sen var vi hos fotografen oxå o valde ut kort till album o porträtt på Emilia! Vad mkt man vill ha.. men det är ju inte så billigt!

Ikväll blire en myskväll med min lilla familj, fläskfilé o pommes med smarriga saker till.. men har inte hittat nått värt att kolla på på teve.. nått tips??

Hoppas ni får det super duper imorn.. kliar i partynerven här.. men som sagt det går fler tåg!

Ha en mysig kväll!

• Leos och Vincents mamma

Tänkte bara tipsa om att stjärnstudio är på ikea denna helg.
    Vi ska åka dit på söndag o ta syskonbilder på barnen som vi har tänkt att ge i julklapp till släkten.

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2008-09-26 13:36:26 följande:
    Oh. Ja, man måste ju vara snygg imorgon också, det hade jag nästan glömt. :)
    Neeej attans, måsta man ja just jäklar ja får nog ta mig en sväng på ikano, hoppas ja hittar nåt fiiint för just nu känner ja mig bara trött, svullen å omotiverad..
  • Marayah
    Guardian Angel 07: Tjuvläste din artikel hos Becka.. Fick tårar i ögonen. Så STARK du måste vara som människa som orkat allt detta lidande... Önskar dig verkligen allt gott i resten av livet!!! Man kan inte förstå hur de känns.. Kramisar.

Tack själv.. Jo då ja är SUPER nöjd. Nu ska ja återgå till liggläge.. Jag är fortfarande alldeles snurrig..
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-26 16:44:03 följande:
    Marayah: Tack för idag, Leo tyckte att det var kul att leka med Marko Hoppas du blev nöjd med vagnen
    Marko 031103, Filip 080621
  • Leos och Vincents mamma

Snygg kommer jag aldrig att vara, men man kan ju få ha snygga kläder i alla fall

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Guardian Angel 07

Marayah: Ååå, vad roligt att du tyckte om den tyvärr har jag inte känt mig stark alla gånger, finns en del gånger då jag verkligen varit på botten men tack vare min underbara familj och mina vänner så har jag kommit upp igen jag har ju en hel del att kämpa för Jag önskar dig också desamma! *krama tillbaka*

Hur mår du och din familj? Vore kul att ses nån dag! Vore skoj att se hur stora dina pojkar har blivit

• Firstandhappy

hittade med kläder idag, men när jag kom hem märkte jag att larmet satt kvar på skjortan, så det blir att åka in imorgon o ta bort det..

• Maria84

Vad ni skriver Hänger ju inte med..

Här har vi bytt bil idag, och så har jag städat och donat lite här hemma.. Renoveringen har stått still idag men kommer igång igen på måndag.
    Imorron ska vi köra flyttlass från Norrköping till Åtvid åt min lillasyrra och hennes kille. Och på söndag blir det en tripp till Tornby till Ikanos superhelg och se vad de har för nåt den här gången.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Marayah

Här är de ganska lugnt. Funderar va som är med min skalle bara, men ja tror att det är för mensen e i antågande eller nått. Att de saknas järn eller liknande..  Ja de måste vi fixa.

Guardian Angel 07 skrev 2008-09-26 21:27:09 följande:
    Marayah: Ååå, vad roligt att du tyckte om den tyvärr har jag inte känt mig stark alla gånger, finns en del gånger då jag verkligen varit på botten men tack vare min underbara familj och mina vänner så har jag kommit upp igen jag har ju en hel del att kämpa för Jag önskar dig också desamma! *krama tillbaka* Hur mår du och din familj? Vore kul att ses nån dag! Vore skoj att se hur stora dina pojkar har blivit    
    Ska bli skoj att träffa dej imorrn..
    Firstandhappy skrev 2008-09-26 21:50:42 följande:
    hittade med kläder idag, men när jag kom hem märkte jag att larmet satt kvar på skjortan, så det blir att åka in imorgon o ta bort det..
    Marko 031103, Filip 080621
Svar på tråden VI från Linköping