• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Guardian Angel 07

Här är vi fortfarande förkylda Hoppas kunna kurera oss under helgen så vi kan gå på öppna förskolan på måndag

Mammatill4a: Du är INGEN dålig mamma!! Du kan ju inte hjälpa att du inte mår bra! Va hemma och ta det lugnt, hoppas Olivias pappa kan hämta henne!

Vad ska ni hitta på idag? Vi ska eventuellt åka och veckohandla inför nästa vecka, får se hur Peter mår när han vaknar.

• Firstandhappy

tjoho, nu finns nyckeln till nya lägenheten att hämta, ska man bara lämna sonen hos min mamma o sen åka och shoppa möbler..

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-09-26 11:29:52 följande:
    tjoho, nu finns nyckeln till nya lägenheten att hämta, ska man bara lämna sonen hos min mamma o sen åka och shoppa möbler..
    ååh va skojsigt, ja Älskar att shoppa möbler
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-09-26 11:34:56 följande:
    ååh va skojsigt, ja Älskar att shoppa möbler
    jaaa det är såååå skoj, du kommer ju få shoppa massa saker sen... lyllo dig, fast det är trist att man inte får använda det på ett X antal månader förstås..
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-09-26 11:35:43 följande:
    jaaa det är såååå skoj, du kommer ju få shoppa massa saker sen... lyllo dig, fast det är trist att man inte får använda det på ett X antal månader förstås..
    jo det kliar regält i fingrarna redan måste ja säga..
  • Mammatill4a
    Firstandhappy skrev 2008-09-26 11:05:13 följande:
    nu har man vart på VC och fått en massa piller, läkaren hade ingen aning om vad som var fel med armen men vi hoppas väl på att det blir bättre, fick förbud att lyfta saker ca en vecka frammåt, jo jättelätt när man har småbarn hemma och är i full fart med att flytta.. *vissel vissel*
    hehe ja men de är som vanligt när man söker VC, men hoppas tabletterna hjälper lite iallfall..
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-26 11:23:25 följande:
    Här är vi fortfarande förkylda Hoppas kunna kurera oss under helgen så vi kan gå på öppna förskolan på måndag Mammatill4a: Du är INGEN dålig mamma!! Du kan ju inte hjälpa att du inte mår bra! Va hemma och ta det lugnt, hoppas Olivias pappa kan hämta henne! Vad ska ni hitta på idag? Vi ska eventuellt åka och veckohandla inför nästa vecka, får se hur Peter mår när han vaknar.
    Tack vad snäll du är, känns skönt att höra från andra, men som sagt jag brukar ju inte vara sån här så känns ju extra jobbigt nu när ja inte orkar göra ett skit, men nu har O pappa hört av sig så han kommer hit och hämtar henne så nu ska jag VILA efter maten..krya på dig så kanske vi hörs på öppnis på måndag
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Fru T

ååh snälla är det nån som bor på landet eller känner nån som bor på landet???

Vi måste verkligen lämna bort en an våra älskade kissar, hon trivs verkligen inte inne!!

Hon är öronmärkt och kastrerad!

hon vill gätte gärna bo på landet där det kanske finns en lite lada eller stall (hon är född i stall)

Passar inte som innekatt då hon har börjat visa sitt missnöje med att kissa på ställen hon inte ska kissa på. Har gätt henne fler chanser men inser att det går bara inte

Snälla hjälp oss.. Vill inte behöva avliva henne hon är bara ett år.

Hon är hundvan!

• kolah

Nu har jag lite tid över att sitta här. Har sprungit som en liten råtta på Tornby i en timme för att uträtta alla ärenden sedan iväg för att lämna sonen hos mormor som ska passa honom medan jag ska iväg och arbeta. Jag kom iaf hem med kläder till sonen och lökar att sätta i trädgården, alltid ngt.

Nu väntar ett 26h pass på jobbet och efter det en gosig helg med familjen.

Ha en bra helg allesammans!

• Leos och Vincents mamma
    piffan skrev 2008-09-25 21:05:41 följande:
    Leos och Vincents mamma:Jag såg dig på stan idag när du stod i kön inne på Lindex så kom jag och min sambos syster in o skulle kika lite.(hittade dock inget)
    Aha, ok
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma

Jag har varit på stan i ett par timmar o kollat om det fanns nåt snyggt att ha på sig imorgon, men hittade inget alls! Blev iaf ett halsband, en mössa till mig, tvättlappar till Vincent o det viktigaste av allt, alkohol tills imorgon

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping