• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2008-09-26 22:22:07 följande:
    Här är de ganska lugnt. Funderar va som är med min skalle bara, men ja tror att det är för mensen e i antågande eller nått. Att de saknas järn eller liknande..  Ja de måste vi fixa.
    fel citat, men äsch, ja det ska bli suuuuuperskoj...
    nya skor ska jag ha kvällen till ära med, kanske skulle ta med de gamla gympadojjorna i väskan för säkerhets skull..
  • Firstandhappy

kan man börja räkna ner timmarna nu??

• Marayah

Hehe, ja de kan juh lätt bli skavsår av nytt..

Firstandhappy skrev 2008-09-26 22:23:23 följande:
    fel citat, men äsch, ja det ska bli suuuuuperskoj...nya skor ska jag ha kvällen till ära med, kanske skulle ta med de gamla gympadojjorna i väskan för säkerhets skull..
    Marko 031103, Filip 080621
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-09-26 22:23:23 följande:
    fel citat, men äsch, ja det ska bli suuuuuperskoj...nya skor ska jag ha kvällen till ära med, kanske skulle ta med de gamla gympadojjorna i väskan för säkerhets skull..
    VA nee det är fusk på två sätt, jag har köpstopp på skor å min man får leda mig åt andra håll så fort ja närmar mig en skoaffär

å jumpadojorna, ja visst får du ha dom i påsen å där ska dom bannemig ligga tills du ska hem från krogen
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-09-26 22:24:29 följande:
    kan man börja räkna ner timmarna nu??
    jaadå å ja börjar genom att krypa ner i sängen.. om ja nån gång kan stänga av datorn... den värmer ju magen så skönt, tror ja måste införskaffa en värmedyna
    Åh vad jag längtar
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-09-26 22:26:03 följande:
    VA nee det är fusk på två sätt, jag har köpstopp på skor å min man får leda mig åt andra håll så fort ja närmar mig en skoaffär å jumpadojorna, ja visst får du ha dom i påsen å där ska dom bannemig ligga tills du ska hem från krogen
    problemet är att det är min man som springer in i skobutiker hela tiden och tittar på skor till mig, vet inte hur många jag köpt senaste halvåret men det är garanterat ca 15 par och allt är HANS FEL...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-09-26 22:29:32 följande:
    problemet är att det är min man som springer in i skobutiker hela tiden och tittar på skor till mig, vet inte hur många jag köpt senaste halvåret men det är garanterat ca 15 par och allt är HANS FEL...
    Åh kan inte ja få skicka min man på kurs hos din? Räcka ut tungan
    Åh vad jag längtar
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-09-26 22:30:41 följande:
    Åh kan inte ja få skicka min man på kurs hos din?
    absolut, fast det brukar bli dyrt i längden..
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-09-26 22:32:11 följande:
    absolut, fast det brukar bli dyrt i längden..
    jaa, jo men det är ju hans problem då
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

nepp nu jädrar ska ja stänga av... men vi synes i morron jue

Har alla fattat att det är 18 som gäller å vet alla hur dom tar sig hit?

Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping