Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping

dinana skrev 2008-10-02 08:58:03 följande:
    Storken, vad har de för nummer?
    inte en aning .sök på storken på eniro så bör du finna nrGlad
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet

den här dagen är åt helvete!
    bården hade olika bredd trots samma artikelnr.efter många utbrott och svordommar så fick jag dem att passa någorlunda.sen ska man åter igen jaga idioter på tradera som inte hämtar sina paket på posten.andra gången det händer nu.bara en massa extra jobb

nån som vill ta över min skitdag?får gå ut i skogen senare idag och vråla av migSkrattandeLedsen

• Familjetrollet
    cocacarro skrev 2008-10-02 12:28:07 följande:
    Goddagens!Nu är jag hemma efter att ha avklarat en tenta så nu blir det lite lugnare dagar för mig ett tag igen Skorpan: Hopppas det gick bra för er idag!Familjetrollet: Så irriterande för dig med bården!
    kan man lungt säga.bredden skillde mellan 3-4 mm.så det fick klippas en hel del för att få bårderna att passa.sen var de inte jämna.så efter det exakt raka strecket på väggen funkade inte för fem öre
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-02 15:06:44 följande:
    Humm.. inte i min smak.. vill i och för sig inte bo i radhus alls... och stor trädgård är ett måste.... så nej.. det gick bort direkt.. och oj vilket pris... 2 mille... *gaah*
    vi bodde i radhud föut i aspnäset.bästa området för barn osv.men tyvärr var huset fullt med mögel så vi fick flytta rätt snabbt igen.
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2008-10-02 14:28:09 följande:
    Haha mina hormoner har tagit över mitt liv mannen kan knappt yttra sig utan att ja spottar å fräser...så nu håller han sig undan, köper blommor å kräftskjärtar till mig så ja ska va glad ... när ja tänker efter så kan det då fan inte va nå fel där inne i maggen
    stackars din man.jag var rena jävulen oxå som gravid.i en månad tjöt jag efter jordgubbsmilkshake så till slut åkte gubben strax innan kl 00 och köpte en.jag tog en klunk och kräktes direkt.tösen i magen ville inte att mamma drack milkshake.gubben blev skapligt surSkrattande
    dinana skrev 2008-10-02 14:34:19 följande:
    Det är ju såklart upp till en själv.. men även om jag skulle vilja veta könet väldigt gärna så skulle jag aldrig gå å kolla upp det.. sen händer det ju att de försäger sig på UL... men men.. det är dåliga läkare i sådana fall... Eller om det syns väldigt tydligt att det är en pojk till exempel.. men i vecka 12 lär man ju se nada..
    vi kollade upp med töserna vad det var för kön.maken visste ju redan innan och han fick rätt.med sonen trodde jag att det var en tös,men det var en kille iställetGlad
    cocacarro skrev 2008-10-02 14:22:24 följande:
    Gah, har köpt hem grejer till den varma smörgåstårtan som det skrev om här i tråden förut. Trodde jag ahde sparat receptet på datorn men hade visst itne det och nu hittar jag det inte här i tråden. Vem var det som tipsade om det, och kan man få det igen?
    mums vad gott det lät
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2008-10-02 15:49:43 följande:
    ååå ja ska mysa bebis på lördag, vi ska upp te katrineholm å träffa mannens doter å nyfödda barnbarnet måsta springa te stan å köpa nåt sött te lillkillen...
    då får du gratta din man till sitt barnbarn.hoppas ni får det trevligt i k-holm.jag har alltid sagt att folket i k-holm är extra trevliga.jag har inte lyckats möta en enda otrevlig i k-holm under de åren jag var där.förutom en galning från karsudden som jagade oss på stadt(eller hur det nu stavas)

i lkpg är folk bra mycket drygare och finare av sig.
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2008-10-02 15:57:26 följande:
    nehedu ja uppever folket i k-holm konstiga å dryga ja..
    oj jag som tycker att de är supertrevliga. vart i k-holm bodde du?min dåvarande kille /kompis bodde vid södra skolan i närheten tallrondellen innan han flyttade hemmefrån.sonens pappa bodde oxå i k-holm men vad området hette minns jag inte då det är så länge sen han bodde där.det är ju snart 9 år sedan man hängde i k-holm på helgerna
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-02 16:04:00 följande:
    Katrineholmarna har jobbig dialekt Jag blir galen på sambons släktingar när vi är där, för de pratar så fult Sambon börjar få mera östgötska i sig nu...
    deras dialekt är bra mycket bättre än skånskaSkrattande
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-02 16:16:50 följande:
    Det är sant iofs

man fattar inte ett jota när en skåning pratarSkrattande

ni får ha en fortsatt bra dag.vi ska strax bege oss ut

• Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-02 21:28:58 följande:
    Vad kul O firstandhappy kommer oxå o tar en paus i flyttandet.Skulle vara kul om nån mer vill komma
    får stå över.börjar bli sjuk igen*suck*

vad ska ni hitta på idag?här ska det städas och bakas.idag small det till i skallen så nu har man rejäl huvudvärk och jätteont i öronen och bihålorna.halsen har kliat för fullt i natt.

denna årstid avskyr jag.bävar inför vintern.ju kallare ute ju sjukare blir jag
Svar på tråden VI från Linköping