• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Marayah

Puhh!!! Nu e de äntligen färdigt de som går att göra idag/natt. Vart juh sittandes med grannarna o spela kort till ca 23 så då blev de till o plocka o dona efter de. O envis som man e så slutar man inte i första taget innan de e klart-

Marko 031103, Filip 080621
  • Mammatill4a
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-29 21:55:31 följande:
    Ja, det går ju sååå fort! FÖR fort o speciellt denna gång när man redan har ett barn innan.Han är 5 månader nu, blev det i måndags Han är så tidigt med allt (eller i alla fall när man jämför hur Leo var), så han känns mycket större än vad han är. Han rullar runt, går nästan upp i krypställning, sitter nästan själv o har en vilja av stål Han ska dessutom nästan bara sitta upp hela tiden nu i vagnen, ligga är för små bebisar tycker han Han ligger bara ner när han sover, annars ska han sitta upp i vagnen o se sig omkring.Ja, jag njuter av lugnet nu, fast jag sitter mest här på FL samtidigt som jag håller på o lägger upp kläder på tradera Fint fredagsnöje..hehe..Har en STOR hög med kläder som ska säljas på tradera, det är Vincents alla 62 kläder som har legat ett tag nu..det är ett tag sen han växte ur dem o våra barn behöver inte sakna kläder om vi säger så Båda barnen har så mycket kläder så att lådorna inte knappt går igen, p.g.a deras shopping galna mamma Så nu finns det som sagt var en hel del att göra sig av med..
    hehe, låter som nr 2 ska vara. Liam var lika dan kan ja säga , så förstår vad du menar med att tiden går för fort ..med alma var de inte alls så som med liam, liam har varit tidigt med alma, ja alma var tidigt med att sitta och gå men hon sov ju länge och mkt fram till året och liggdelen hade vi allt tills nästan 6 månader..

hehe inte våra barn heller behöver gå utan kläder och de kan är så skönt.. men nu får man la se om de finns mkt vinterkläder annars får man köpa på sig sånt..

ja om du inte får allt sålt i 62 på tradera och vi får en liten kille, köper ja gärna kläder av dig igen men nu måste ja vänte och se vad vi får först inan ja kan köpa på mig hehe ..vet ju inte hur står de skrutten blir heller..
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-29 21:56:50 följande:
    Mammatill4a: Gud så söta barn
    tack
    Marayah skrev 2008-08-30 02:02:48 följande:
    Puhh!!! Nu e de äntligen färdigt de som går att göra idag/natt. Vart juh sittandes med grannarna o spela kort till ca 23 så då blev de till o plocka o dona efter de. O envis som man e så slutar man inte i första taget innan de e klart-
    hihi, nej men allt måste ju vara färdigt med de man vill ha klart, så man kan vara nöjd med allt innan man går till säng.. vill ni följa med till trädgårdsföreningen på måndag em??
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Familjetrollet

halloj tjejer.här sitter man på norrköpings tågstation och väntar på att tåget ska komma.så då passade jag på att sitta vid datornSkrattande

idag har jag och lillan haft en egendag med shopping.imorrn blir det auktion samt gistad marken.hoppas ni andra har haft en bra lördag.

när jag kommer hem så ska det STÄDAS och TVÄTTAS.har inte blivit av de sneaste 2 dagarna då jag o lillan var sjuka.mitt illamående håller i sig ännu.

• dinana

Mammatill4: har massor av kläder här som jag skall försöka sälja. Är det något speciellt du är intresserad av så kanske kan lägga undan lite.. ?

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2008-08-30 15:38:36 följande:
    halloj tjejer.här sitter man på norrköpings tågstation och väntar på att tåget ska komma.så då passade jag på att sitta vid datornidag har jag och lillan haft en egendag med shopping.imorrn blir det auktion samt gistad marken.hoppas ni andra har haft en bra lördag.när jag kommer hem så ska det STÄDAS och TVÄTTAS.har inte blivit av de sneaste 2 dagarna då jag o lillan var sjuka.mitt illamående håller i sig ännu.
    hmm samma här, städa tvätta o packa, atsingens va saker man har överallt trots att man inte bott här mer än knappt året..
  • Firstandhappy

helt hem bortskänkes mot avhämtning

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2008-08-30 15:51:03 följande:
    hmm samma här, städa tvätta o packa, atsingens va saker man har överallt trots att man inte bott här mer än knappt året..
    ja du man har 100 gånger mer än man tror.oftast märker man det när man ska flytta

mammatill4a era barn är så söööötaGlad
    Firstandhappy skrev 2008-08-29 22:09:08 följande:
    verkar inte bättre. finns inte med i min adressbok iallafall, kanske bara byter namn, hoppas väl på det iallafall..
    jag har oxå undrat vart mammatillEKNS har tagit vägenLedsen.hoppas allt är bra med dem.hon har vart inloggad men inte skrivit något i denna tråd.
  • Familjetrollet

nu ska vi ut till tåget.ha det så bra så länge

• dinana

Någon som vill köpa en gråvit bondkatt?

http://www.auktionsbild.se/bilder/12570.jpghttp://www.auktionsbild.se/bilder/12571.jpg

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
Svar på tråden VI från Linköping