Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-29 21:55:31 följande:
Ja, det går ju sååå fort! FÖR fort o speciellt denna gång när man redan har ett barn innan.Han är 5 månader nu, blev det i måndags Han är så tidigt med allt (eller i alla fall när man jämför hur Leo var), så han känns mycket större än vad han är. Han rullar runt, går nästan upp i krypställning, sitter nästan själv o har en vilja av stål Han ska dessutom nästan bara sitta upp hela tiden nu i vagnen, ligga är för små bebisar tycker han Han ligger bara ner när han sover, annars ska han sitta upp i vagnen o se sig omkring.Ja, jag njuter av lugnet nu, fast jag sitter mest här på FL samtidigt som jag håller på o lägger upp kläder på tradera Fint fredagsnöje..hehe..Har en STOR hög med kläder som ska säljas på tradera, det är Vincents alla 62 kläder som har legat ett tag nu..det är ett tag sen han växte ur dem o våra barn behöver inte sakna kläder om vi säger så Båda barnen har så mycket kläder så att lådorna inte knappt går igen, p.g.a deras shopping galna mamma Så nu finns det som sagt var en hel del att göra sig av med..
hehe, låter som nr 2 ska vara. Liam var lika dan kan ja säga , så förstår vad du menar med att tiden går för fort ..med alma var de inte alls så som med liam, liam har varit tidigt med alma, ja alma var tidigt med att sitta och gå men hon sov ju länge och mkt fram till året och liggdelen hade vi allt tills nästan 6 månader..
hehe inte våra barn heller behöver gå utan kläder och de kan är så skönt.. men nu får man la se om de finns mkt vinterkläder annars får man köpa på sig sånt..
ja om du inte får allt sålt i 62 på tradera och vi får en liten kille, köper ja gärna kläder av dig igen

men nu måste ja vänte och se vad vi får först inan ja kan köpa på mig hehe ..vet ju inte hur står de skrutten blir heller..
Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-29 21:56:50 följande:
Mammatill4a: Gud så söta barn
tack
Marayah skrev 2008-08-30 02:02:48 följande:
Puhh!!! Nu e de äntligen färdigt de som går att göra idag/natt. Vart juh sittandes med grannarna o spela kort till ca 23 så då blev de till o plocka o dona efter de. O envis som man e så slutar man inte i första taget innan de e klart-
hihi, nej men allt måste ju vara färdigt med de man vill ha klart, så man kan vara nöjd med allt innan man går till säng.. vill ni följa med till trädgårdsföreningen på måndag em??