• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mammatill4a
    Familjetrollet skrev 2008-08-30 15:38:36 följande:
    halloj tjejer.här sitter man på norrköpings tågstation och väntar på att tåget ska komma.så då passade jag på att sitta vid datornidag har jag och lillan haft en egendag med shopping.imorrn blir det auktion samt gistad marken.hoppas ni andra har haft en bra lördag.när jag kommer hem så ska det STÄDAS och TVÄTTAS.har inte blivit av de sneaste 2 dagarna då jag o lillan var sjuka.mitt illamående håller i sig ännu.
    vad kul att komma iväg du, hoppas ditt illamånde försvinner snart..
    dinana skrev 2008-08-30 15:48:42 följande:
    Mammatill4: har massor av kläder här som jag skall försöka sälja. Är det något speciellt du är intresserad av så kanske kan lägga undan lite.. ?
    Just nu ska ja nog inte köpa på mig mer kläder, men det är ju bebbekläder som behövs sen, men vill ju veta vad vi får först. inte så kul att sätta rosa på en pojke hehe
    Tyvärr blir de inte nån mer kisse här då ragnar är en ensamvarg..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Leos och Vincents mamma

Mammatill4a: Vi var tvungna att ta bort liften hur vagnen redan när Vincent var 4 månader drygt, dels för att han är så lång o knubbig men mest p.g.a att Vincent är såå himla nyfiken o vägrade att bara ligga o stirra uppåt typ. Men det är ju helt liggläge på vagnen nu oxå

Jag har en del kläder som inte blivit sålda som du gärna får köpa sen om ni får en pojke

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    jannovich skrev 2008-08-30 15:05:40 följande:
    Leo och Vincents mamma: Har du och din familj varit på ikanohuset idag?
    Ja, det har vi, hela familjen plus min bror.
    Har du sett oss?
  • Mammatill4a

Idag har man varit sj med alma hela dagen, olivia är hos sin pappa och Liam var med farmor och farfar ute hos sin faster och kollade på traktorer mm ..

Sj tog vi en fm inne i stan kollade på affärer och sen tog vi vägen förbi G.linköping där de var hantverksmarknad och hittde såklart de ja sökte en liten stickad jordgubbsmössa till skrutt ( kommer kort så småningom o bildgalleriet) sen kunde vi ju inte låta bli chokladboden heller..sen på em har vi varit hemma och tagit de lungt, har fått spränghuvudvärk här, berior nog på det plötsliga väder omslaget.. så får se hur social jag är ikväll..

Imorgon vet ja inte vad som händer än, har en alma som frågar efter mofa och vovo så får se om de blir en sväng ditt om de ska vara hemma ,kolla in klädhuset med mamsen råkade säga att de fått in mkt nytt och sött till bebbar.. måste ju kika på de iallfall och säga vad hon kan ta ut lägga undan tills skrutt kommer..

• Mammatill4a
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-30 18:06:08 följande:
    Mammatill4a: Vi var tvungna att ta bort liften hur vagnen redan när Vincent var 4 månader drygt, dels för att han är så lång o knubbig men mest p.g.a att Vincent är såå himla nyfiken o vägrade att bara ligga o stirra uppåt typ. Men det är ju helt liggläge på vagnen nu oxå Jag har en del kläder som inte blivit sålda som du gärna får köpa sen om ni får en pojke
    Klart ja vill köpa kläder av er om vi får en pojk, men mkt känsla har ja nu att de blir de men de märks ju om ca 8 veckor +/-..

ja de är skönt att man har vagn med helt liggläge efter att man måsta ta bort liften och ja tror inte Olivia och Liam var mkt äldre heller när de började använda bara sittdelen på vagnen för att de vägrade ligga ner.
  • jannovich

Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-30 18:06:52 följande:

Ja, det har vi, hela familjen plus min bror.Har du sett oss?
    Jag tror det! Satt du och gav minstingen mat på en bänk typ mittemot apoteket?
    jannovich skrev 2008-08-30 18:16:04 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-30 18:06:52 följande: Jag tror det! Satt du och gav minstingen mat på en bänk typ mittemot apoteket?
    Ja, det gjorde jag
  • jannovich

Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-30 18:17:58 följande:

Ja, det gjorde jag
    Ok.. om du såg nån skum människa som tittade några gånger så var det jag

Tyckte nämligen jag kände igen dig från bilden du la upp här i tråden
    jannovich skrev 2008-08-30 18:20:26 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-30 18:17:58 följande: Ok.. om du såg nån skum människa som tittade några gånger så var det jag Tyckte nämligen jag kände igen dig från bilden du la upp här i tråden
    Ok Stod du med en kille precis utanför apoteket?
  • jannovich

Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-30 18:22:12 följande:

Ok Stod du med en kille precis utanför apoteket?
    Jo, jag och min sambo var på apoteket och sen stod vi väl där nåra sekunder medans jag la ner börsen i väskan! Sen gick vi tillbaka mot ginatricot-hållet!
Svar på tråden VI från Linköping