• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet

halloj tjejer.synd att man inte kunde följa med igår.
    leos o vincents mamma var ni på cubus idag på ikano vid 14 snåret?

här har man shoppat rejält idag.det blev en ny mobil,tre par skor och lite annat.maken kunde inte låta bli att köpa en ny mobil då jag köpte enSkrattande

hoppas alla har haft en bra helg.här är man fortfarande förkyld och har en envis huvudvärk.

mammatill4a
    hoppas ni har haft en bra helg.har inte sett dig i tråden.du får klappa megn från mig

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2008-09-28 21:14:40 följande:
    halloj tjejer.synd att man inte kunde följa med igår.leos o vincents mamma var ni på cubus idag på ikano vid 14 snåret?här har man shoppat rejält idag.det blev en ny mobil,tre par skor och lite annat.maken kunde inte låta bli att köpa en ny mobil då jag köpte enhoppas alla har haft en bra helg.här är man fortfarande förkyld och har en envis huvudvärk.mammatill4ahoppas ni har haft en bra helg.har inte sett dig i tråden.du får klappa megn från mig
    Nej, jag har varit hemma hela dagen idag o varit lite bakis..
    Sambon o barnen var på ikea vid 15.30 tiden för att ta bilder på stjärnstudio..
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325

Fru T: Kan jag komma o hämta min tidning på tisdag?

• Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-28 21:18:33 följande:
    Nej, jag har varit hemma hela dagen idag o varit lite bakis..Sambon o barnen var på ikea vid 15.30 tiden för att ta bilder på stjärnstudio..
    okej.tyckte att jag såg dig.
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
    Familjetrollet skrev 2008-09-28 21:27:37 följande:
    okej.tyckte att jag såg dig.
    Ok..

Om det var nån som tog illa upp när jag snackade om utlänningar igår, så ber jag om ursäkt. Det är jag i ett nötskal att vädra mina åsikter lite för mycket när jag har druckit lite.

• Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-28 20:30:04 följande:

Vad kul Då tar vi det till nästa lön då? Jag är så glad att jag har hittat er alla! Har så kul med er ju
    Låter som en bra plan!
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-28 21:38:53 följande:

Om det var nån som tog illa upp när jag snackade om utlänningar igår, så ber jag om ursäkt. Det är jag i ett nötskal att vädra mina åsikter lite för mycket när jag har druckit lite.
    Jag tyckte iaf inte att du sa något dumt. Alla får väl ha åsikter!
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-28 21:38:53 följande:
    Jag håller med, alla har rätt till sina åsikter, sen att alla inte har samma är en helt annan femma, för min del behöver du absolut inte be om ursäkt.
    Mizzz skrev 2008-09-28 21:46:13 följande:
    ag tyckte iaf inte att du sa något dumt. Alla får väl ha åsikter!
  • Maria84

Låter som att ni hade en riktigt kul kväll
    Själv är man inget för utelivet direkt och dricker inte heller nåt direkt längre. Utelivet har jag fått nog av

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
Svar på tråden VI från Linköping