• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana

oj, tack för en trevlig kväll igår.. har redan skrivit detta, men det tål ju att upprepas! festbilderna blev ju bra.. synd att man inte hade med kamera

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2008-09-28 19:24:02 följande:
    oj, tack för en trevlig kväll igår.. har redan skrivit detta, men det tål ju att upprepas! festbilderna blev ju bra.. synd att man inte hade med kamera
    Jag tänkte ta med kamera men var lite rädd att jag skulle supa bort den
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-28 19:28:35 följande:
    mmmm, mitt bankkort är borta, tur att det går snabbt att spärra, försvann någonstans runt sista drinken tror jag??
    Firstandhappy skrev 2008-09-28 19:30:25 följande:
    mmmm, mitt bankkort är borta, tur att det går snabbt att spärra, försvann någonstans runt sista drinken tror jag??
    Oj då, jag tänkte aldrig på hur du betalade då. Vad trist
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-28 19:34:55 följande:
    Oj då, jag tänkte aldrig på hur du betalade då. Vad trist
    tror jag betalade med kort de sista rundorna, men men inte mycket att göra åt, pengarna finns ju kvar o ett nytt kort kommer med posten i veckan så ingen skada skedd eller va brukar man säga, lite sviter får man lida av när man har kul.. hehehehe hellre bankkortet än körkortet.. nu kan jag ju inte spendera pengar på hela veckan, kommer ju hålla mig rik länge hahaha
    Firstandhappy skrev 2008-09-28 19:39:24 följande:
    tror jag betalade med kort de sista rundorna, men men inte mycket att göra åt, pengarna finns ju kvar o ett nytt kort kommer med posten i veckan så ingen skada skedd eller va brukar man säga, lite sviter får man lida av när man har kul.. hehehehe hellre bankkortet än körkortet.. nu kan jag ju inte spendera pengar på hela veckan, kommer ju hålla mig rik länge hahaha
    Haha, det är ju bra iofs, att du inte kan spendera några pengar alltså
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-28 19:28:35 följande:
    Haha, ja, jag brukar ju inte tänka så långt.. men det var ju tur att jag "glömde" den hemma då.
    Firstandhappy skrev 2008-09-28 19:30:25 följande:
    Ojoj... jag höll mig faktiskt nykter resten av kvällen.. var lagom lullig på förfesten så då bestämde jag mig för att inte dricka mer. Men kändes skönt att man var vid medvetande sen när man kom hem.

Kebabrullen var verkligen supergod... perfekt efterrätt till en utekväll.
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥

Jag var full o glad när jag kom hem Men jag hittade hem utan problem o jag kommer ihåg allt från igår så jag var inte superfull ändå

Var så glad när jag kom hem för jag hade verkligen superkul igår O det var ju såå länge sen jag var ute o parta.

• Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-28 11:34:00 följande:

Lillisen: Kommer du ihåg att vi ska ut om några veckor igen? Det lovade du De där bilderna blev ju bra..Tack alla för igår o tack Fru T för att vi fick vara hos dig.
    Klart jag kommer ihåg Och jag står för mina ord!
    Mizzz skrev 2008-09-28 20:19:54 följande:
    Klart jag kommer ihåg Och jag står för mina ord!
    Vad kul Då tar vi det till nästa lön då?

Jag är så glad att jag har hittat er alla! Har så kul med er ju
Svar på tråden VI från Linköping