Fru T skrev 2008-10-02 14:28:09 följande:
Haha mina hormoner har tagit över mitt liv mannen kan knappt yttra sig utan att ja spottar å fräser...så nu håller han sig undan, köper blommor å kräftskjärtar till mig så ja ska va glad ... när ja tänker efter så kan det då fan inte va nå fel där inne i maggen
stackars din man.jag var rena jävulen oxå som gravid.i en månad tjöt jag efter jordgubbsmilkshake så till slut åkte gubben strax innan kl 00 och köpte en.jag tog en klunk och kräktes direkt.tösen i magen ville inte att mamma drack milkshake.gubben blev skapligt sur

dinana skrev 2008-10-02 14:34:19 följande:
Det är ju såklart upp till en själv.. men även om jag skulle vilja veta könet väldigt gärna så skulle jag aldrig gå å kolla upp det.. sen händer det ju att de försäger sig på UL... men men.. det är dåliga läkare i sådana fall... Eller om det syns väldigt tydligt att det är en pojk till exempel.. men i vecka 12 lär man ju se nada..
vi kollade upp med töserna vad det var för kön.maken visste ju redan innan och han fick rätt.med sonen trodde jag att det var en tös,men det var en kille istället

cocacarro skrev 2008-10-02 14:22:24 följande:
Gah, har köpt hem grejer till den varma smörgåstårtan som det skrev om här i tråden förut. Trodde jag ahde sparat receptet på datorn men hade visst itne det och nu hittar jag det inte här i tråden. Vem var det som tipsade om det, och kan man få det igen?
mums vad gott det lät