• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2008-10-02 15:08:01 följande:
    Ni bor ju jättefint nu... lite lyhört men annars var det ju en jättefin lägenhet!
    Ja, jo..det gör vi ju egentligen. Men samtidigt vill vi ha nåt som är vårat eget så att säga.
    Fast samtidigt måste jag ju säga att det är skönt med hyres, bara att ringa stångå så fort nåt krånglar
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-02 15:06:44 följande:
    Humm.. inte i min smak.. vill i och för sig inte bo i radhus alls... och stor trädgård är ett måste.... så nej.. det gick bort direkt.. och oj vilket pris... 2 mille... *gaah*
    vi bodde i radhud föut i aspnäset.bästa området för barn osv.men tyvärr var huset fullt med mögel så vi fick flytta rätt snabbt igen.
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • NoahLeah

Ja, minuste är ju att det inte finns ngn direkt trädgård men själva huset är perfekt för oss då sambon har sin hobby som han skulle kunna pyssla med hur mkt o sent som helst då det inte stör.

dinana skrev 2008-10-02 15:06:44 följande:
    Humm.. inte i min smak.. vill i och för sig inte bo i radhus alls... och stor trädgård är ett måste.... så nej.. det gick bort direkt.. och oj vilket pris... 2 mille... *gaah*
  • Fru T

ååå ja ska mysa bebis på lördag, vi ska upp te katrineholm å träffa mannens doter å nyfödda barnbarnet

måsta springa te stan å köpa nåt sött te lillkillen...

Åh vad jag längtar
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2008-10-02 14:28:09 följande:
    Haha mina hormoner har tagit över mitt liv mannen kan knappt yttra sig utan att ja spottar å fräser...så nu håller han sig undan, köper blommor å kräftskjärtar till mig så ja ska va glad ... när ja tänker efter så kan det då fan inte va nå fel där inne i maggen
    stackars din man.jag var rena jävulen oxå som gravid.i en månad tjöt jag efter jordgubbsmilkshake så till slut åkte gubben strax innan kl 00 och köpte en.jag tog en klunk och kräktes direkt.tösen i magen ville inte att mamma drack milkshake.gubben blev skapligt surSkrattande
    dinana skrev 2008-10-02 14:34:19 följande:
    Det är ju såklart upp till en själv.. men även om jag skulle vilja veta könet väldigt gärna så skulle jag aldrig gå å kolla upp det.. sen händer det ju att de försäger sig på UL... men men.. det är dåliga läkare i sådana fall... Eller om det syns väldigt tydligt att det är en pojk till exempel.. men i vecka 12 lär man ju se nada..
    vi kollade upp med töserna vad det var för kön.maken visste ju redan innan och han fick rätt.med sonen trodde jag att det var en tös,men det var en kille iställetGlad
    cocacarro skrev 2008-10-02 14:22:24 följande:
    Gah, har köpt hem grejer till den varma smörgåstårtan som det skrev om här i tråden förut. Trodde jag ahde sparat receptet på datorn men hade visst itne det och nu hittar jag det inte här i tråden. Vem var det som tipsade om det, och kan man få det igen?
    mums vad gott det lät
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2008-10-02 15:49:43 följande:
    ååå ja ska mysa bebis på lördag, vi ska upp te katrineholm å träffa mannens doter å nyfödda barnbarnet måsta springa te stan å köpa nåt sött te lillkillen...
    då får du gratta din man till sitt barnbarn.hoppas ni får det trevligt i k-holm.jag har alltid sagt att folket i k-holm är extra trevliga.jag har inte lyckats möta en enda otrevlig i k-holm under de åren jag var där.förutom en galning från karsudden som jagade oss på stadt(eller hur det nu stavas)

i lkpg är folk bra mycket drygare och finare av sig.
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2008-10-02 15:54:46 följande:
    nehedu ja uppever folket i k-holm konstiga å dryga ja..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

bodde där i 2 månader å det räckte gott å väl för mig..

Åh vad jag längtar
  • Leos och Vincents mamma

Katrineholmarna har jobbig dialekt Jag blir galen på sambons släktingar när vi är där, för de pratar så fult Sambon börjar få mera östgötska i sig nu...

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2008-10-02 15:57:26 följande:
    nehedu ja uppever folket i k-holm konstiga å dryga ja..
    oj jag som tycker att de är supertrevliga. vart i k-holm bodde du?min dåvarande kille /kompis bodde vid södra skolan i närheten tallrondellen innan han flyttade hemmefrån.sonens pappa bodde oxå i k-holm men vad området hette minns jag inte då det är så länge sen han bodde där.det är ju snart 9 år sedan man hängde i k-holm på helgerna
Svar på tråden VI från Linköping