• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • NoahLeah

Ja, första vul:et var en självklarhet för BM o det andra fick jag när jag inte kände så mkt symtom.
    Könsul var min idé, var så nyfiken men när vi ska skaffa syskon till Noah får det bli en överraskning.

dinana skrev 2008-10-02 14:14:29 följande:
    Aha.. Vilken lyx.. fast könsul vill vi inte veta om. Tycker man förstör graviditetn genom att göra ett sådant.. ingen spänning alls ju om man redan vet vad det är för kön.. Det är ju charmen med att vara gravid i nio månader - att inte veta!
  • cocacarro

Gah, har köpt hem grejer till den varma smörgåstårtan som det skrev om här i tråden förut. Trodde jag ahde sparat receptet på datorn men hade visst itne det och nu hittar jag det inte här i tråden. Vem var det som tipsade om det, och kan man få det igen?

• dinana
    NoahLeah skrev 2008-10-02 14:20:08 följande:
    Ja, första vul:et var en självklarhet för BM o det andra fick jag när jag inte kände så mkt symtom. Könsul var min idé, var så nyfiken men när vi ska skaffa syskon till Noah får det bli en överraskning.
    Mm.. jo visst är det spännande... =)
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Fru T
    dinana skrev 2008-10-02 14:22:47 följande:
    Mm.. jo visst är det spännande... =)
    LÄTT att ja ska ta reda på vad det är för nått man kan nog inte va mer nyfiken än vad jag är å jag mår bara dåligt av att inte veta, vill kunna köpa grejer i "rätt färg" osv...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

Haha mina hormoner har tagit över mitt liv mannen kan knappt yttra sig utan att ja spottar å fräser...

så nu håller han sig undan, köper blommor å kräftskjärtar till mig så ja ska va glad

... när ja tänker efter så kan det då fan inte va nå fel där inne i maggen

Åh vad jag längtar
  • dinana
    Fru T skrev 2008-10-02 14:26:36 följande:
    LÄTT att ja ska ta reda på vad det är för nått man kan nog inte va mer nyfiken än vad jag är å jag mår bara dåligt av att inte veta, vill kunna köpa grejer i "rätt färg" osv...
    Det är ju såklart upp till en själv.. men även om jag skulle vilja veta könet väldigt gärna så skulle jag aldrig gå å kolla upp det.. sen händer det ju att de försäger sig på UL... men men.. det är dåliga läkare i sådana fall... Eller om det syns väldigt tydligt att det är en pojk till exempel.. men i vecka 12 lär man ju se nada..
  • JePaLuLi

Nu bor vi i Linköping!! Såå härligt att vara på plats!
    Ska hälsa från Mammatill4a också om inte nån annan redan gjort det att hon mår jättebra, men att de inte har nåt internet...

Ang. könsul så tycker vi det var det allra bästa att veta. Det kändes så mycket mer verkligt när vi kunde prata om vår son och drömma oss bort. Lättare att handla också

Grattis till er som plussat!!

• dinana
    JePaLuLi skrev 2008-10-02 14:40:44 följande:
    Nu bor vi i Linköping!! Såå härligt att vara på plats!Ska hälsa från Mammatill4a också om inte nån annan redan gjort det att hon mår jättebra, men att de inte har nåt internet...Ang. könsul så tycker vi det var det allra bästa att veta. Det kändes så mycket mer verkligt när vi kunde prata om vår son och drömma oss bort. Lättare att handla också Grattis till er som plussat!!
    Ah vad kul... då får vi ta en fika på stan snart då =P
  • NoahLeah

Nu blir jag avis
    Ett favoritradhus är till salu o vi kan inte köpa

JePaLuLi skrev 2008-10-02 14:40:44 följande:
    Nu bor vi i Linköping!! Såå härligt att vara på plats!Ska hälsa från Mammatill4a också om inte nån annan redan gjort det att hon mår jättebra, men att de inte har nåt internet...Ang. könsul så tycker vi det var det allra bästa att veta. Det kändes så mycket mer verkligt när vi kunde prata om vår son och drömma oss bort. Lättare att handla också Grattis till er som plussat!!
  • dinana
    NoahLeah skrev 2008-10-02 14:43:17 följande:
    Nu blir jag avis Ett favoritradhus är till salu o vi kan inte köpa
    Jasså.. vad är det för radhus?
Svar på tråden VI från Linköping