• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    JePaLuLi skrev 2008-10-02 14:40:44 följande:
    Nu bor vi i Linköping!! Såå härligt att vara på plats!Ska hälsa från Mammatill4a också om inte nån annan redan gjort det att hon mår jättebra, men att de inte har nåt internet...Ang. könsul så tycker vi det var det allra bästa att veta. Det kändes så mycket mer verkligt när vi kunde prata om vår son och drömma oss bort. Lättare att handla också Grattis till er som plussat!!
    Välkommen till stan på riktigt
    Nu kan du vara med oss o fika, såå kul
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    NoahLeah skrev 2008-10-02 14:43:17 följande:
    Nu blir jag avis Ett favoritradhus är till salu o vi kan inte köpa
    Vart ligger det?
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2008-10-02 14:40:44 följande:
    Nu bor vi i Linköping!! Såå härligt att vara på plats!Ska hälsa från Mammatill4a också om inte nån annan redan gjort det att hon mår jättebra, men att de inte har nåt internet...Ang. könsul så tycker vi det var det allra bästa att veta. Det kändes så mycket mer verkligt när vi kunde prata om vår son och drömma oss bort. Lättare att handla också Grattis till er som plussat!!
    åh va kul att ni är här nu
    Åh vad jag längtar

Jag hittade precis ett jättefint parhus här i Lambohov som jag vill HA!! Kostade faktiskt inte så mycket ändå, 1,5 miljoner "bara". Betydligt billigare än de andra husen vi kikat på iaf.

• JePaLuLi
    dinana skrev 2008-10-02 14:42:09 följande:
    Ah vad kul... då får vi ta en fika på stan snart då =P
    [/citat]

Ja, det tycker jag absolut!! Tack! Ja det tycker jag med. Ser massor fram emot det!
    Fru T skrev 2008-10-02 14:52:17 följande:
    åh va kul att ni är här nu
    Tack! Jag är ju skyldig dig en fika så vi får styra upp det snart
  • dinana
    NoahLeah skrev 2008-10-02 14:50:37 följande:
    Här är det, växte upp i samma område och trivs jättbra där Mamma o pappa bor i närheten också.www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/255151
    Humm.. inte i min smak.. vill i och för sig inte bo i radhus alls... och stor trädgård är ett måste.... så nej.. det gick bort direkt.. och oj vilket pris... 2 mille... *gaah*
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2008-10-02 15:03:34 följande:
    Tack! Jag är ju skyldig dig en fika så vi får styra upp det snart
    Hehe ja det va ju såå det va hade jag aldrig kommit ihåg om du inte sa det
    Åh vad jag längtar
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-02 14:55:41 följande:
    Jag hittade precis ett jättefint parhus här i Lambohov som jag vill HA!! Kostade faktiskt inte så mycket ändå, 1,5 miljoner "bara". Betydligt billigare än de andra husen vi kikat på iaf.
    Ni bor ju jättefint nu... lite lyhört men annars var det ju en jättefin lägenhet!
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • JePaLuLi

Vad konstigt mitt tidigare inlägg blev... Jaja... får väl at och betala plusmedlemskapet igen så det blir nån ordning

Fru T skrev 2008-10-02 15:06:53 följande:
    Hehe ja det va ju såå det va hade jag aldrig kommit ihåg om du inte sa det
    Japp, jag är inte den som smiter undan
Svar på tråden VI från Linköping