• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-02 08:58:03 följande:
    Storken, vad har de för nummer?
    inte en aning .sök på storken på eniro så bör du finna nrGlad
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Skorpan08

Tack alla ni som håller era tummar idag.
    Nu kommer snart maken hem så då ska jag hoppa in i duschen innan vi ska iväg.
    Hör av mig i em om resultatet.
    Ha en bra dag allihopa!!

• dinana
    Skorpan08 skrev 2008-10-02 09:02:23 följande:
    Tack alla ni som håller era tummar idag.Nu kommer snart maken hem så då ska jag hoppa in i duschen innan vi ska iväg.Hör av mig i em om resultatet.Ha en bra dag allihopa!!
    Åh, håller tummarna för dottern.

Har själv problem med mitt hjärta. Har läckande klaffar. Men det har jag inte mått så dåligt av så de tyckte inte inte det behlvdes någon operation. DÄremot får jag lätt högt blodtryck och har dålig blodcirkulation.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Fru T

morron tjejer nu ska ni få veta... Kattmat lucktar inte gott, min man tar död på mig me sina fisar å jag är sjukt sugen på kräftor...

hehe bra start på dagen va

Har knapt haft sån där molvärk på flera dar bar ytterst lite å ytterst sällan men ja antar att det har lugnat ner sig lite bara... tuttarna gör inte lika ont längre häller, men ja gillar mina nya tuttar Cool

annars mår ja illa när jag ätit och mellan ja äter men inte massor utan mer lite som en känsla som ligger där i bakrunden bara.. däremot är det asjobbigt att borsta tänderna eller rättaresagt att skölja ur munnen efteråt, DÅ får ja klökningar Förvånad
    Åh vad jag längtar
  • dinana
    Fru T skrev 2008-10-02 10:56:29 följande:
    morron tjejer nu ska ni få veta... Kattmat lucktar inte gott, min man tar död på mig me sina fisar å jag är sjukt sugen på kräftor... hehe bra start på dagen va Har knapt haft sån där molvärk på flera dar bar ytterst lite å ytterst sällan men ja antar att det har lugnat ner sig lite bara... tuttarna gör inte lika ont längre häller, men ja gillar mina nya tuttar annars mår ja illa när jag ätit och mellan ja äter men inte massor utan mer lite som en känsla som ligger där i bakrunden bara.. däremot är det asjobbigt att borsta tänderna eller rättaresagt att skölja ur munnen efteråt, DÅ får ja klökningar
    usch vad jobbigt.. här är det mest den dåliga blodcirkulationen som märks av.. tror att bhn börjar sitta åt lite för hårt. lite illemående och molvärk i ryggslutet... pirr i magen*

annars mår jag toppen! men vi får väl se.

så sugen på choklad, så jag skall nog dra en snabbis till willys när jag hämtat dottern på dagis. kan hon ju sova i vagnen om hon nu vill det.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Familjetrollet

den här dagen är åt helvete!
    bården hade olika bredd trots samma artikelnr.efter många utbrott och svordommar så fick jag dem att passa någorlunda.sen ska man åter igen jaga idioter på tradera som inte hämtar sina paket på posten.andra gången det händer nu.bara en massa extra jobb

nån som vill ta över min skitdag?får gå ut i skogen senare idag och vråla av migSkrattandeLedsen

• cocacarro

Goddagens!

Nu är jag hemma efter att ha avklarat en tenta så nu blir det lite lugnare dagar för mig ett tag igen

Skorpan: Hopppas det gick bra för er idag!

Familjetrollet: Så irriterande för dig med bården!

• Familjetrollet
    cocacarro skrev 2008-10-02 12:28:07 följande:
    Goddagens!Nu är jag hemma efter att ha avklarat en tenta så nu blir det lite lugnare dagar för mig ett tag igen Skorpan: Hopppas det gick bra för er idag!Familjetrollet: Så irriterande för dig med bården!
    kan man lungt säga.bredden skillde mellan 3-4 mm.så det fick klippas en hel del för att få bårderna att passa.sen var de inte jämna.så efter det exakt raka strecket på väggen funkade inte för fem öre
  • Fru T

satt å fundera på det här me gravidförsäkring, är det nått man behöver? när tecknar man den, man måste väll ha mer "bevis" än ett pluss på stickan när man tecknar den va??

har ni haft det å vart, det är väll smidigast å ha den på samma ställe som man har alla andra försäkringar??

Åh vad jag längtar
  • cocacarro

Fru Tzoanidis: Jag hade den hos TryggHansa som är gratis och det behövdes inget bevis alls för att få den vad jag minns. Tror jag fyllde i något på nätet bara.

Svar på tråden VI från Linköping