Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

Guardian Angel 07 skrev 2008-09-25 14:29:33 följande:
    Skorpan08: mm, förhoppningsvis växer det bort! Lycka till, du får berätta sen hur lång hon har blivit Familjetrollet: Det finns barn som inte kan äta något som är rött, och då ingår även morötter sa hon på bvc. När jag jobbade så fanns det en flicka som inte kunde äta frukter/grönsaker som var rött (även morot). Kan lilltjejen äta päron nu?Hur går det med golvet?Firstandhappy: mm hur mår du då?
    jo då det går ganska bra, ska till läkaren imorgon, håller på att städa ur skåp och lådor så länge jag håller igång gör det inte lika ont..
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2008-09-25 14:46:02 följande:
    Wiiie, va glad man blev när man kolla på löne specen idag får mer än väntat.
    ja visst är det gott, speciellt nu när man ska betala dubbel hyra o flytta...
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2008-09-25 14:58:34 följande:
    Ja då e de verkligen en fördel.Gick bra med Filip o sprutan. Han stört tjöt, men man kan juh tänka sig själv att få en nål stucken i benet utan förvarning.
    hur gammal är han nu?? jo wille skrek lite med men det gick över på 2 sekunder, bara man får komma upp och kladda lite på mammam glasögon så blir allt bra... nedrans unge..
  • Firstandhappy

ush vad trist.här är maken lite besviken på sin sem.ersättning.
    hur mycket(om man får fråga)har era män fått i sem ersättning?maken fick bara 2000 sammanlagt för 4 veckorLedsenhan jobbar 75 %-är det inte väldigt lite i sem.ersättning?

jo det låter lite, jag fick 840kr i sem-ers denna månaden och jag jobbar bara 53%

• Firstandhappy

nu har man vart på VC och fått en massa piller, läkaren hade ingen aning om vad som var fel med armen men vi hoppas väl på att det blir bättre, fick förbud att lyfta saker ca en vecka frammåt, jo jättelätt när man har småbarn hemma och är i full fart med att flytta.. *vissel vissel*

• Firstandhappy

tjoho, nu finns nyckeln till nya lägenheten att hämta, ska man bara lämna sonen hos min mamma o sen åka och shoppa möbler..

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-09-26 11:34:56 följande:
    ååh va skojsigt, ja Älskar att shoppa möbler
    jaaa det är såååå skoj, du kommer ju få shoppa massa saker sen... lyllo dig, fast det är trist att man inte får använda det på ett X antal månader förstås..
  • Firstandhappy

hittade med kläder idag, men när jag kom hem märkte jag att larmet satt kvar på skjortan, så det blir att åka in imorgon o ta bort det..

• Firstandhappy
    Marayah skrev 2008-09-26 22:22:07 följande:
    Här är de ganska lugnt. Funderar va som är med min skalle bara, men ja tror att det är för mensen e i antågande eller nått. Att de saknas järn eller liknande..  Ja de måste vi fixa.
    fel citat, men äsch, ja det ska bli suuuuuperskoj...
    nya skor ska jag ha kvällen till ära med, kanske skulle ta med de gamla gympadojjorna i väskan för säkerhets skull..
  • Firstandhappy

kan man börja räkna ner timmarna nu??

Svar på tråden VI från Linköping