Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

Fru T skrev 2008-09-26 22:26:03 följande:
    VA nee det är fusk på två sätt, jag har köpstopp på skor å min man får leda mig åt andra håll så fort ja närmar mig en skoaffär å jumpadojorna, ja visst får du ha dom i påsen å där ska dom bannemig ligga tills du ska hem från krogen
    problemet är att det är min man som springer in i skobutiker hela tiden och tittar på skor till mig, vet inte hur många jag köpt senaste halvåret men det är garanterat ca 15 par och allt är HANS FEL...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-09-26 22:30:41 följande:
    Åh kan inte ja få skicka min man på kurs hos din?
    absolut, fast det brukar bli dyrt i längden..
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-09-26 22:36:54 följande:
    Jag räknar minuterna =)
    har korkat upp en vinflaska nu o börjat förfesta inför förfesten!!
  • Firstandhappy

jag vet inte!!!!

Fru T skrev 2008-09-26 22:34:14 följande:
    nepp nu jädrar ska ja stänga av... men vi synes i morron jue Har alla fattat att det är 18 som gäller å vet alla hur dom tar sig hit?
    skickat mail till dig tjejen...
  • Firstandhappy
    Mizzz skrev 2008-09-26 23:13:11 följande:
    Finns väl inte ens i skäggget längre?För övrigt är det kl 15 (fast i torny, vid coop numer)
    sist jag va inne där så fanns det, men nu ska vi se det var väl 2002 tror jagOskyldig ja ni ser hur uppdaterad jag är..
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-27 09:30:31 följande:
    Firstandhappy: Hittar du i Lambohov? Tänkte på vart du ska hämta upp mig..
    du fick mitt nummer va??? skicka sms med adress eller skicka via inbox.. gps hittar dit
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-09-27 13:34:38 följande:
    ja hitta inte ett skiiit å blev bara snurrig av alt folk ute på ikano, fick ju tillome parkera i en buske vi får väll se om ja har kläder på mig när ni kommer
    nej va naken istället, då får ju folk nåt annat att prata om istället för din ev graviditet..

svar ja till alla, jag har nummer adresser o en mamma som kör, med i bilen kommer även sonen vara sen då pappan plötsligt fick åka o jobba extra.. suck.. kan jag ju inte bli lite smått berusad redan juh..
  • Firstandhappy

hejsan hoppsan, vaken pigg o glad, kanske lite ont i skallen men det förtränger man, trevlig kväll, hoppas alla hade skoj..

Erotikparty om en månad eller två då??

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-28 11:32:10 följande:
    God middag! Nu har jag vaknat till liv..man mår ju som man förtjänar idag Fy vad alla verkar pigga, är det bara jag som är bakis idag?Jättebakis är jag inte, men är lite snurrig i huvudet o har ont i huvudet, tur att sambon är såå söt som tagit barnen hela morgonen..Men fan vad kul vi hade igår, eller hur? Synd bara att det blev som det blev på slutet att vi splittrades, men så är det ju.Nu är jag sååå sugen på pizza o en STOR cola!! Det får bli bakismat idag...
    det förtjänar du idag!! bakismat alltså.. vil med ha det, guuud va gott, be sambo hämta det sen
     Får passa på att träffas sen när jag flyttat in, lite vin en fredag kanske??
Svar på tråden VI från Linköping