• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2008-10-10 18:23:33 följande:
    hoppas ingen är pryd...En kakelsättare var på sitt jobb men fick bråttom över till bordellen rakt över gatan, han kom inspringandes till bordelmamman och sa "Jag vill ha en svart kvinna och det fort som fan"Javisst svarade bordellmamman och skickade upp mannen på ett rum.Den svarta kvinnan kom in på rummet och mannen sa "klä av dig fort som attans och ställ dig på alla fyra" Kvinnan  gjorde som hon blev tillsagd men förvånades över att mannen inte gjorde något utan bara satt och tittade rätt in i hennes underliv. "är det något fel frågande hon förnämnt?""nej inte alls sa mannen, jag fick precis det jag ville ha! Skulle bara kolla om det passade med brunt kakel till rosa fogar.
    Haha, den var bra
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    Firstandhappy skrev 2008-10-10 18:26:01 följande:
    hmmm roa sig själv innefattar andra saker i min hjärna!! hahahhaha nej emn usch va snuskig jag är idag!!
    Jag kom på det, när jag hade skickat iväg det
  • Firstandhappy
    Räcka ut tungan
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-10 18:26:44 följande:
    Jag kom på det, när jag hade skickat iväg det
  • Marayah

Ja antar att du har msn som alla andra. Du kan juh gå in på min sida och adda mej, så kan ja skicka över bilderna till dej.

Firstandhappy skrev 2008-10-10 18:47:24 följande:
    Marko 031103, Filip 080621
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2008-10-10 20:19:05 följande:
    Ja antar att du har msn som alla andra. Du kan juh gå in på min sida och adda mej, så kan ja skicka över bilderna till dej.
    har lagt till dig nu...
  • thelifesaviour

Bästa vännen bjöd på middag på olympia ikväll.
    Fina fiskar.

Marayah skrev 2008-10-10 20:19:05 följande:
    Åh, kan du skicka till mig med? Snälla..
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2008-10-10 15:29:26 följande:
    Onsdag (15/10) nästa vecka är ni alla välkomna ut till mig på landet.En del åker bil vet jag, annars går det en buss 10.33 från resecentrum. Skriv gärna till min inbox om du vill komma!Vi hade tänkt laga lunch tillsammans.
    jag skulle jättegärna komma.men har ju barns om ska hämtas kl 11 och 12Ledsen.hoppas alla har haft en bra dag.här ska jag strax lägga mig är helt slut idag.
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.

Ikväll är det ladies night som gäller här, jag ska gå med min mamma, moster o mina två kusiner som är i samma ålder som mig. Ska bli såå kul!! De kommer hit först o dricker vin o äter mat..

• Marayah

Om du kommer in på msn så kan ja skicka över dom.

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-11 10:12:31 följande:
    Ikväll är det ladies night som gäller här, jag ska gå med min mamma, moster o mina två kusiner som är i samma ålder som mig. Ska bli såå kul!! De kommer hit först o dricker vin o äter mat..
    Marko 031103, Filip 080621
Svar på tråden VI från Linköping