• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana
    Skorpan08 skrev 2008-10-10 15:29:26 följande:
    Onsdag (15/10) nästa vecka är ni alla välkomna ut till mig på landet.En del åker bil vet jag, annars går det en buss 10.33 från resecentrum. Skriv gärna till min inbox om du vill komma!Vi hade tänkt laga lunch tillsammans.
    Låter ju jättekul, men tyvärr så har jag Molly på dagis fram till 12, så det går inte.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • dinana

Vart på infon igår, kändes rätt meningslös... som om man inte visste det dära innan liksom. Men men, vad gör man inte för att verka lite engagerad. Fick tid för VUL, inskrivning, läkarbesök och UL på en gång. Gäller att skriva ner det innan jag glömmer =) *haha* Inte lätt att vara gravid...

• Marayah

Men låt lillan vara hemma och umgås med våra barn en stund på landet. Becka ska låta leo vara hemma fast han egentligen skulle gått på dagis med. Får se hur Malin gör, för hennes e på dagis den dagen med.

dinana skrev 2008-10-11 10:22:49 följande:
    Låter ju jättekul, men tyvärr så har jag Molly på dagis fram till 12, så det går inte.
    Marko 031103, Filip 080621
  • dinana
    Marayah skrev 2008-10-11 10:33:05 följande:
    Men låt lillan vara hemma och umgås med våra barn en stund på landet. Becka ska låta leo vara hemma fast han egentligen skulle gått på dagis med. Får se hur Malin gör, för hennes e på dagis den dagen med.
    Ja, och så får hon vara på dagis på fredagen istället... *humm* ja kanske skulle gå i och för sig. Men frågan är ju hur man skall ta sig dit då... bil är ju inget vi kan räkna med då vi inte har någon bilstol.. får bli buss i sådana fall och jag har nada pengar så det går ju inte. Antar att smsbiljett inte funkar dit ut.
  • Marayah

Kan nog ordnas på någe vis.. Om molly sitter i Filips bilstol(funkar upp til 25 kilo) så kan Filip sitta i den andra som vi har... Får åka flera ggr, Malin vill åka med. Men vilka fler e de som har bil och ska med?? Kanske vi alla får plats i bilar om vi ordnar till de bra. Annars åker ja gärna två ggr så slipper nån alls åka buss!!!!

dinana skrev 2008-10-11 10:43:52 följande:
    Ja, och så får hon vara på dagis på fredagen istället... *humm* ja kanske skulle gå i och för sig. Men frågan är ju hur man skall ta sig dit då... bil är ju inget vi kan räkna med då vi inte har någon bilstol.. får bli buss i sådana fall och jag har nada pengar så det går ju inte. Antar att smsbiljett inte funkar dit ut.
    Marko 031103, Filip 080621
  • dinana
    Marayah skrev 2008-10-11 10:57:23 följande:
    Kan nog ordnas på någe vis.. Om molly sitter i Filips bilstol(funkar upp til 25 kilo) så kan Filip sitta i den andra som vi har... Får åka flera ggr, Malin vill åka med. Men vilka fler e de som har bil och ska med?? Kanske vi alla får plats i bilar om vi ordnar till de bra. Annars åker ja gärna två ggr så slipper nån alls åka buss!!!!
    Hade ju varit suvve om det gick att fixa...
  • Firstandhappy

ja jag åker ju med bil , full första vändan men som sagt det gåt alltid att åka dubbelt..

• Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2008-10-11 10:17:46 följande:
    Om du kommer in på msn så kan ja skicka över dom.
    Jag sitter nu vid sambons dator, men när jag sätter mig vid min så kan jag logga in
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • JePaLuLi

Jag har bil i så fall, men bara en bilstol och i den sitter Lucas. Men det går ju som sagt att åka flera vändor

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Leos och Vincents mamma

dinana: Klart att du ska med Jag låter Leo som sagt vara hemma från dagis den dagen, på vårat dagis får man inte byta dag, så det blir bara två dagar för Leo på dagis nästa vecka, men det gör inget

De som har bil o körkort fixar det
    Jag har en bilstol som du kan få låna, fast jag tror den är rätt krånglig att montera fast. Det är den som vi ska byta till till Vincent snart.

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping